Pasadena Skrevet 13. november 2014 #2521 Del Skrevet 13. november 2014 Hvis ikke, så får du i allefall et ganske solid vektøkningshopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 13. november 2014 #2522 Del Skrevet 13. november 2014 Jeg pleide å veie mini med bleia på jeg da. Tok bare på han en helt ny bleie og trakk fra 50 gr eller noe sånt. Hs sa det var greit siden han hadde dusja vekta om ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 13. november 2014 Forfatter #2523 Del Skrevet 13. november 2014 Jojo, veier med (tørr) bleie på her. Er standard på den helsestasjonen det Men de siste gangene hun har bæsja så har det vært over maximum input for bleia, for å si det sånn pluss at det ene sekundet hvor hun er mellom bleier om det skiftes...da kan mye skje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 13. november 2014 #2524 Del Skrevet 13. november 2014 En gang lagde lille en gul strek fra stellebordet, over søppelbøtta, over hele doen... Og videre bort til veggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 14. november 2014 Forfatter #2525 Del Skrevet 14. november 2014 ..........................................VEGGEN!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 14. november 2014 #2526 Del Skrevet 14. november 2014 En gang lagde lille en gul strek fra stellebordet, over søppelbøtta, over hele doen... Og videre bort til veggen. Presisjonsdriting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 14. november 2014 #2527 Del Skrevet 14. november 2014 Mhm!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 14. november 2014 Forfatter #2528 Del Skrevet 14. november 2014 Men veggen? Veggen. Veggen? VEGGEN!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 14. november 2014 Forfatter #2529 Del Skrevet 14. november 2014 Ååååå, jeg burde stå opp, men det ligger noen og sover på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 14. november 2014 #2530 Del Skrevet 14. november 2014 Det kan ha fått en ekstra boost da det seilte over dolokket og videre til veggen, det gikk jo litt fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 14. november 2014 #2531 Del Skrevet 14. november 2014 Aaw Hm, lille spiste nettopp noe hun fant nedi flossteppet. Hun sa det var en namme, håper det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatteLatte Skrevet 14. november 2014 #2532 Del Skrevet 14. november 2014 Har du prøvd å legge henne i fanget ditt med hodet på knærne dine, og presse beina opp mot magen? Det pleide å få god fart på magen til vesla mi. Da var det om å gjøre å huske å legge et håndkle i fanget først, for det ble alltid lekkasje! Skjønner ikke åssen en liten mage kan inneholde mat for HALVANNEN uke?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 14. november 2014 Forfatter #2533 Del Skrevet 14. november 2014 En namme Har du prøvd å legge henne i fanget ditt med hodet på knærne dine, og presse beina opp mot magen? Det pleide å få god fart på magen til vesla mi. Da var det om å gjøre å huske å legge et håndkle i fanget først, for det ble alltid lekkasje! Skjønner ikke åssen en liten mage kan inneholde mat for HALVANNEN uke?! Ja, prøver det der stadig vekk, også når hun har hatt trøbbel med luft. Og magemassasje. Og til og med å ta tempen. Skjer absolutt ingen verdens ting Nei, det...det er skummelt. Føler jeg bærer på en tikkende bombe det tar vel kanskje litt mindre plass etterhvert fordi mer av fuktigheten skilles ut, men likevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 14. november 2014 #2534 Del Skrevet 14. november 2014 mrdior sier også namme.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 14. november 2014 Forfatter #2535 Del Skrevet 14. november 2014 Vi sier "nom" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 14. november 2014 #2536 Del Skrevet 14. november 2014 Jeg sier ikke namme altså, det er lille som sier det det er hennes ord for godteri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 14. november 2014 #2537 Del Skrevet 14. november 2014 Vi sier nommenom. Jeg bruker det på én ting (fordi jeg er streng mamma og er motstander av koseord ), og det er fluortablettene. A har begynt å si ''godt'ri''. Helt greit, hadde vi ikke bodd på vestlandet - det brukes jo ikke her! Så jeg vurderer å begynne å bruke ''nom'' der også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 14. november 2014 #2538 Del Skrevet 14. november 2014 Jeg sier godis eller snop, tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 14. november 2014 #2539 Del Skrevet 14. november 2014 Vi sier snop. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 14. november 2014 Forfatter #2540 Del Skrevet 14. november 2014 Lille hadde gått opp 350 g (!) på en uke. Nå veier hun nok mindre. The poo has landed. Skal ikke gå i detaljer, jeg. Ingen vegger ble skadet i hendelsen, men en stellematte, tre håndklær, to bleier, et dusjkabinett og min underarm ble sånn passelig traumatiserte. Én baby ble nok mer enn traumatisert. Kanskje mest av mitt vannvittig ugrasiøse forsøk på å kneppe opp den i utgangspunktet vriene halsåpningen på bodyen hennes med venstrehånda (som man jo må når høyrehånda brukes til å holde to manisk sprellende bein unna lake doom som spontangenererte seg i nedre halvdel av stellematta). Men plutseligturen i dusjen hjalp nok ikke den heller. Mulig hun har skreket på betongen permanente skader. Men hey - etter litt nødevakuering av puppeinnhold sover hun jækla godt. God helg! ...hvor satt mannen den vinflaska? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå