Gå til innhold

Nyfjøset.


Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Nå har jeg stooooor tv. :hoppendeglad:

Sannelig tok niese og skiftet gardiner for meg også mens hun var her. Så nå er julegardinene lagt på badet, og skal få en runde i vaskemaskina i morgen. :hoppe:

Ja, også måtte de bytte plass på to bilder. For maleriet som hang over tv'n ble for stort når den nye tv'n kom på plass. Også fikk jeg hengt opp noen lysestaker jeg fikk til jul. Snille ungdommene til tante. :hjerte:

Grattis med ny tv! :hoppe:

:helen:

B-Sau ja..

Jeg er D-loff jeg. :fnise:

Det blir deilig å legge seg i rent sengetøy da, kanskje du greier å snu om sovetidene igjen.

Gleder meg til å legge meg i rent sengetøy ja. Det er ekstra godt når jeg nå er feberfri igjen. :jepp:

Men jeg ender vel opp som D-Sau jeg da. Fryktelig lett å bli natterangler når man ikke trenger å stå opp til noe spesielt. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Overveldende forskjell på 19 og 42", ja? ;)

Hvordan går det med deg? Bekjempes basiluskene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dag. :kaffekopp:

Grått, vindfullt og vått i Saueland i dag. Men dog litt lysere enn i går. For de mørkerøde julegardinene er byttet ut med lyse trådgardiner. Og det utgjør mye på lyset inne. :jepp:

Ellers er det nok en dag uten store planer her i Fjøset. Turbo har visst fått ut energien for en stund, og sover søtt på teppet sitt. Jeg har dog fått ryddet bort rene klær, og fått igang vaskemaskina. Sengetøy og julegardiner skal finne vegen til tørkestativet i dag. :jepp:

Middag har jeg i kjøleskapet. Så det er bare å ta ut gryta og varme opp. Veldig greit. :jepp:

Burde snart vært en tur i butikken også. Men det blir nok ikke i dag. Kanskje i morgen...

Da kan vi rangle sammen. :5:

:fnise:

Gratulerer med ny TV! :bolledeig:

Takker. Det er stas med ny skjerm ja. :nigo:

Og jeg må bare beklage, men jeg ranglet ikke fullt så mye i natt. Da kom visst Jon Blund på besøk rett etter midnatt. Og jeg sov til 11 i dag... *trøtt Sau*

Grattis med ny TV.

Her skal man straks finne senga. Kveldens treningsøkt tok siste rest av piff....

Takker. Jeg gleder meg over stor TV ja. :jepp:

Og jeg gleder meg til å bli kvitt basseluskene, slik at jeg kan begynne å trene litt igjen.

Overveldende forskjell på 19 og 42", ja? ;)

Hvordan går det med deg? Bekjempes basiluskene?

Overveldende er ordet ja... :ler:

Basseluskene er nok på retur ja. Jeg er feberfri for andre dag på rad nå. Og det er et godt tegn. Er veldig trøtt av penicillinen, men det gjør liksom ingenting. Jeg skal da bare være i ro likevel...

:kaffekopp:

Mårnings!

Er vel ikke liv her i fjøset ennå - D-sauen sover søtt? :fnise:

Mornings :fnise: og takk for :kaffekopp:

Og du har helt rett det var ikke noe liv i Fjøset da du var innom. Sauen våknet et par timer senere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du trengte nok ei god natts søvn tenker jeg! Både basiller og pencillin som bidrar til trøtthet, da er det bare å sove det som trengs.

Jeg var på jobb rett over 06:30 i dag, utrolig nok ikke vraktrøtt :klo:

Kommer vel i morra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trengte nok ei god natts søvn tenker jeg! Både basiller og pencillin som bidrar til trøtthet, da er det bare å sove det som trengs.

Jeg var på jobb rett over 06:30 i dag, utrolig nok ikke vraktrøtt :klo:

Kommer vel i morra...

Ja, det er bare å sove så mye som mulig nå. Både basiller, penicillin og trøkken jeg fikk før jul krever mye søvn. :jepp:

Er ikke sikkert du blir vraktrøtt i morgen heller. Hjelper nok på formen at du har slått opp med Freia. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. :kaffekopp:

Sauen er omsider våken hun også. :opplyse:

I dag er det faktisk sprekker i skydekket her. Og nesten vindstille. Nesten så jeg vurderer å rusle litt lenger enn postkassa i dag. Litt frisk luft trenger jeg selv om jeg er på nest siste dagen på penicillin. :jepp:

Ellers håper jeg at jeg får spadd fram nok energi til å være litt husmor i dag. Det er virkelig på tide å prøve å jage ut hybelkaninene igjen. :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå MÅ jeg ut i frisk luft. Så får jeg se om jeg orker å gyve løs på hybelkaniner og oppvask når jeg kommer hjem igjen. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk luft blir det ikke for mye av her heller (type til og fra bilen..), og :regn: er tilbake på plass.

Og hybelkaniner? De har full fest... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med Cata, hybelkaninene er fine dyr (og dessuten for øyeblikket de eneste dyrene jeg bor med, så da bør man ta vare på dem!) :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du snart er ferdig med penicillin. :) Velvalgt tidspunk å få seg ny TV. Fra 19" til 42" må gjøre seg ekstra bra nå som du har holdt deg innendørs. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann og hoppsann. :kaffekopp:

Nok en dag med oppholdsvær og joggeskoføre her i Saueland. Det var nydelig å rusle tur i går. Og jeg tenker å gjenta suksessen i dag. :jepp: Og det var vel det jeg hadde av planer for denne dagen...

Har nesten glemt hvordan frisk luft kjennes ut jeg. :icon_lol:

Håper du snart kommer deg ut litt igjen du også. :klem: Det er ikke så mye som skal til før man føler seg litt bedre vet du. Du trenger ikke lange turer i skogen for å få frisk luft. En liten rusletur i rolig tempo langs veiene i nabolaget funker på humøret det. :jepp:

Frisk luft blir det ikke for mye av her heller (type til og fra bilen..), og :regn: er tilbake på plass.

Og hybelkaniner? De har full fest... :sjenert:

Hybelkaninene fester fremdeles i fred her også. :sjenert:

Dere må da ikke være slemme med hybelkaninene? De skal også ha et sted å bo. :opplyser:

Men ærlig talt jeg synes hybelkaninene kunne finne seg et annet sted å bo. Jeg synes ikke jeg trenger å bli invadert av både basselusker og hybelkaniner... :sukk:

Enig med Cata, hybelkaninene er fine dyr (og dessuten for øyeblikket de eneste dyrene jeg bor med, så da bør man ta vare på dem!) :opplyser:

Du kan få hybelkaninene mine også du. :jepp:

Bra du snart er ferdig med penicillin. :) Velvalgt tidspunk å få seg ny TV. Fra 19" til 42" må gjøre seg ekstra bra nå som du har holdt deg innendørs. :)

Ja, siste dagen med penicillin i dag. :hoppe:

Og det var veldig godt å få ny TV nå ja. Passet veldig godt at ungdommene kjøpte seg ny akkurat nå når jeg har gått inn i en periode med mye tid til å glane på alskens god og mindre god underholdning. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God formiddag! :kaffekopp:

Sannelig var det et lite melisdryss ute da jeg våknet i dag. Helt greit det. :jepp:

Og jeg har lyst til å rusle tur i dag. Men jeg gir ikke meg selv lov til det før hybelkaninene er jaget på dør. For jeg kan virkelig ikke gå helga i møte uten å ha shinet leiligheten litt. Jeg trives ikke når det blir for støvete og rotete her hjemme. Så får vi se om det blir rusletur etterpå...

Dessuten ble jeg ferdig med penicillinen i går. :)

Bedre sent enn aldri, men gratulerer med "ny" tv! :hoppe:

Håper du får en fin dag, her skal julen ryddes bort :)

Takk-takk. Det er stas med stor tv. :jepp: Og dagen i går ble i grunnen fin den. Gjorde vel ikke noe spesielt, bortsett fra å rusle en liten tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

God formiddag, Sauen!

Her er det snart lunsjtid, men måtte innom og se til at ulldotten var våken :ler:

Kos deg, og si adjø til hybelkaninene for denne gang :jepp:
Mine skulle reist i går, men på grunn av latskap forsinkelser så reiser de nok i helga i stedet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistenker at mine hybelkaniner egentlig aldri drar, de bare legger seg i skjul utenfor døra og sniker seg inn igjen så snart jeg ikke følger med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...