Gå til innhold

Nyfjøset.


Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Fant info om helsetrygdekort. :opplyser:

*skal bestille*

Endret av Sauen Shaun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er herlig. :hoppendeglad:

Nå er det bare å krysse fingrene for at det ordner seg med hotel... :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også må jeg finne ut om jeg trenger noen ekstra papirer i forhold til at jeg må ha med meg en relativt stor mengde medisiner på tur... :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Ååååå, kjenner meg SÅ godt igjen i den akutte reisefeberen som dukker opp når man faktisk har sendt avsted en booking/bekreftelse. Herlig! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skrekkblandet fryd tror jeg man kan kalle den reisefeberen min... For jeg har virkelig beveget meg ut av komfortsonen min nå...

:bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også må jeg finne ut om jeg trenger noen ekstra papirer i forhold til at jeg må ha med meg en relativt stor mengde medisiner på tur... :klo:

Det trenger du. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Skravla. :)

Hva heter de papirene? Og hvor får jeg tak i de (lege, apotek...)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker ikke. Mulig det holder å ta med resept og original eske. Mener jeg fikk et eller annet av legen første gang jeg var i utlandet, men har ikke brydd meg om det senere. Men jeg har ingen livsnødvendige medisiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danser: :danser: :danser:

Hurra for Kreta-tur! :smilbla:

Helsetrygdekort var nytt for meg også, det skal bestilles her i huset og. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og da var hotell bekreftet. :bolledeig:

Da kan jeg senke skuldrene og vite at en trønder tar imot meg på hotellet. :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God morgen! :kaffekopp:

Her i Saueland er vinden tilbake. Så da blir det nok en dag inne for min del. Jeg orker ikke å dra ut i den iskalde vinden. :sukk:

Men forsåvidt er det greit. For prosjekt rydding tar sin tid. Jeg fikk unna litt rydding i går. Og ser at jeg får fortsette på det viset: litt hver dag, så blir det bra til slutt. Foreløpig har jeg følelsen av at det blir mer og mer rot etterhvert som jeg rydder... :ler:

Utover det tenker jeg stadig på det faktum at jeg skal til Kreta om et halvt år. :bolledeig:

Det var denne jeg tenkte på, men ikke sikkert det gjelder deg. http://www.legemiddelverket.no/Bruk_og_raad/Medisiner-pa-utenlandsreise/Sider/Schengen-attest.aspx

Ellers skal det vel holde med medisinliste og originalemballasje.

Det er ingen av mine medisiner som står på den listen der. Så da går det nok bra med medisinliste og originalemballasje. Men skal sjekke med apoteket neste gang jeg er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeform i dag gitt. Blæh!

Begynte å rydde, men måtte ta pause etter bare et kvarter. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Fuggel'n! :klem:

Noen dager er bare sånn. Fatigue (utmattelse) er noe som følger sykdommen min, og i dag er tydeligvis en sånn dag. Så da får jeg rydde ti minutter og hvile en time, før jeg rydder ti minutter til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...