Gå til innhold

Nyfjøset.


Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Ulldotten er våken. Men er så sliten etter kaninjakta at jeg frykter hoppkvalifiseringa ender i snorking på sofaen. Hu hei, så sprek man er. :veslejenta:

Og jeg lurer på om det kan være noe i teorien din Daria. At kaninene aldri forlater huset. For de er veldig kjapt tilbake. :sukk:

Ellers har jeg også hatt en skikkelig fight med Turbo. Hun har noen raptuser med biting og kloring innimellom. Og i dag hadde hun den verste noensinne. Jeg ser ut som en selvskader på armene. Jeg vet snart ikke hva jeg skal gjøre for å få slutt på det tullet. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan noen komme og stue det #"$!"# juletreet mitt opp på loftet, tro? Og gjerne be hybelkaninene reise på ferie også.

Tre må opp på loftet i helga og jeg gruer som rakker'n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

Frosten har lagt seg over Saueland nå. :fryser: Det har plutselig gått fra 7+ til 12- :fryser: Egentlig synes jeg 12 blå grader er greit om vinteren. Men det hadde vært greit med en gradvis tilvenning... :ler:

*aldri fornøyd*

Dagens planer er ikke mange. Skal være med naboen på fabrikkutsalget til Gaute i dag. Har ikke vært der før, så moro å se. Og det blir sikkert kjøpt noen poser med kakemiks og sånt. Kjekt å ha liksom... :fnise:

Vente til det går over...

:troest:

Det gjør det altså :Nikke:

Ja, det håper jeg virkelig at det gjør. For det er ille vondt når hun biter... Jeg liker henne mye bedre når hun kommer for å få kos. :jepp:

Kan noen komme og stue det #"$!"# juletreet mitt opp på loftet, tro? Og gjerne be hybelkaninene reise på ferie også.

Tre må opp på loftet i helga og jeg gruer som rakker'n.

Du får tenke på turen opp på loftet med juletreet som en ekstra treningsøkt. Du forbrenner kalorier på veien opp på loftet. Og kampen mot hybelkaninene er jo en evigvarende kamp. Man har ikke rukket å hive dem ut før de er tilbake... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får tenke på turen opp på loftet med juletreet som en ekstra treningsøkt. Du forbrenner kalorier på veien opp på loftet. Og kampen mot hybelkaninene er jo en evigvarende kamp. Man har ikke rukket å hive dem ut før de er tilbake... :sukk:

*tenker veldig hardt*

Men treet er pakket ned og lempet opp. Det samme er resten av stæsjet, med unntak av den obligatorisk gjenglemte nissen. Den får bo i kjøkkenskapet til ca. 23. desember tenker jeg.

Har dessuten hatt økt på treningssenteret også i dag, så nå er jeg veldig klar for :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:veslejenta: her også.

Ble en tur på fabrikkutsalget. Og det ble kjøpt inn noen kalorier der ja. Men overraskelsen var stor da vi oppdaget at de selger treningstøy der også. Så da kom jeg hjem med en tights og en topp også. Tror jeg må ta en tur til dit når jeg får penger igjen. Det begynner å bli lite igjen av julelønna nå...

Ellers har jeg ruslet en deilig tur innimellom all sporten på tv. Så litt trim har jeg fått. :jepp:

Lage seg litt god mat kanskje. :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså, jeg føler meg ufattelig tøff når jeg driver balansetrening på balanseputa mi. Vel, når jeg ser Tom Hilde drive balansetrening får jeg meg en realitetslekse... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag. :kaffekopp:

Her trengs det varm drikke i dag. Det er 12- ute. Men :sol: skinner. Så jeg skal ut på tur snart. Må bare passe på så jeg ikke går glipp av skiskytinga. :nigo:

Ellers blir det litt småpusling i heimen i dag. Venter besøk av et vennepar i kveld. Så jeg får vel finne noe som kan serveres. :jepp:

Helgas planer om å sortere papirer i permene på soverommet har visst utgått. Ja-ja, det kommer flere dager. :sjenert:

:ler:

Muligens det er bittelitt ulike utgangspunkt? :klo:

Næsj... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En deilig rusletur ble det. Helt greit med vinter når været er sånn. :bolledeig:

Oppvasken er tatt, kåken er ryddet og mat tatt opp av fryseren. Blir enkel servering i kveld. Brus, pølser med brød, kaffe og kake blir veldig greit. :jepp:

Også har jeg god tid til å sløve foran tv'n før gjestene kommer. :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann og hoppsann! :kaffekopp:

Godt og kaldt i Saueland i dag også. Men :sol: skinner, så da klager jeg ikke. Heller kaldt og sol enn mildt og regn. :jepp:

Og atter en gang kan jeg fortelle om en hel dag uten planer. Regner med at det blir en rusletur. Men utover det får jeg bare ta ting som de kommer. :jepp:

Høres ut som en veldig fin søndag i fjøset :jepp:

Ja, søndagen ble fin. Deilig rusletur og koselig besøk. Og masse sport på TV. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom med litt :kaffekopp: i fjøset.

Ikke så mye nytt å fortelle om fra denne kanten heller, det går i jobb og trening stort sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Fuggel'n. Det smakte godt med :kaffekopp: nå. Det var friskt ute i dag. 13 kuldegrader og vind river godt i snuten. Men en snau times tur gjorde godt i dag også. :jepp:

Ellers er det lite action i Fjøset i dag. Har noen småting som står på listen over det som burde vært gjort, men jeg tror ikke det blir gjort i dag. Latskapen har tatt overhånd etter at jeg kom inn i varmen igjen. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag. :kaffekopp:

Sauen var oppe tidlig i dag. Var faktisk i dusjen før 8. Ikke dårlig det altså. :ler: Men formen kunne sannelig vært bedre. Ble så sliten av å dusje, sminke meg og ordne håret at jeg måtte hvile 15 min på sofaen før jeg klarte å lage meg frokost. Ja, måtte sette meg på dolokket for å få på meg sokkene, for det svartnet for øynene. :sukk:

Men det begynner å komme seg nå. Har fått i meg knekkebrød med makrell og kaffe. Og begynner å føle meg som menneske igjen. Og det er jammen best at formen kommer seg fort også. For i dag har jeg faktisk en avtale i byen. Har time på det samtalesenteret jeg fikk krisetime på før jul. Sjefen for foreningen sa at de skulle betale timer der framover også. For når man møter veggen så voldsomt som jeg gjorde, så tar det tid å komme seg opp igjen.

Ellers ble jeg en smule snurt i går kveld. Jeg følger med på MasterChef. Og ordnet middag og satte meg godt til rette for å se til vanlig tid. Men der var det ikke noe MasterChef. Derimot var det et oppussingsprogram (greit å se på det altså, men det var ikke det jeg ville se...). Sjekket programmet, og joda, de har plutselig begynt å sende det en time tidligere nå. :sur:

Ja-ja, det går i reprise i formiddag. Og jeg rekker akkurat å se det før jeg må gå til bussen. Må nok ta på skoene i siste reklamepausen, men jeg rekker det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er utrolig kjedelig når sendetider forandres helt plutselig.

Man har jo tross alt sine TVvaner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de kan da ikke tulle sånn med sendeskjemaet!

Sikkert greit for deg å ha disse samtaletimene fremover en stund til. Tror egentlig de fleste burde hatt det innimellom.. :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

I dag smaker ikke frokosten godt. Men ned skal den. *tygg-tygg*

Utover det ser det ut til å bli en fin dag. Finfint turvær. Åtte blå grader og skyfri himmel. Må bli en god rusletur da. :jepp: På skriveren ligger en lat og mett Turbo. Det er liksom ingen tvil om at hun har spist makrell i tomat. Den hvite pelsen rundt munnen er rød. :fnise:

Gårdagen ble også en fin dag. Var en liten tur innom foreningen før jeg gikk til samtaletimen min. Og det var godt å komme innom der. Senteret var åpent, så det var masse folk der. Og jeg fikk maaaange gode klemmer. :hjerte: Og samtaletimen var også god. Veldig godt å ha noen å sortere tanker sammen med. For det er klart det blir en del tanker etter alt som har skjedd. Det tar også litt tid å venne seg til et liv uten oppgaver og plikter. Og jeg er redd det etterhvert kan komme en følelse av tomhet snikende. Foreløpig har jeg ikke kjent noe på det. Men jeg er forberedt på at det kan komme. Men gjennom de samtaletimene har jeg et håp om å forebygge...

Det er utrolig kjedelig når sendetider forandres helt plutselig.
Man har jo tross alt sine TVvaner...

Nemlig. :snurt:

Men jeg fikk det med meg til rett tid i går kveld da...

Ja de kan da ikke tulle sånn med sendeskjemaet!

Sikkert greit for deg å ha disse samtaletimene fremover en stund til. Tror egentlig de fleste burde hatt det innimellom.. :)

:klemmer:

:klemmer:

Ja, de samtaletimene er veldig gode. Jeg er kjempeglad for å ha fått det tilbudet. :jepp:

Sønn sliten kjenner jeg alt til. :klem:

Jeg vet du forstår hva jeg snakker om ja... :klem:

*prøver å ignorere en skriveleif, men klarer det ikke helt. Jeg visste ikke at du har en sliten sønn... *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...