Gå til innhold

Nyfjøset.


Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

God morgen. :kaffekopp:

Jeg har vært oppe en times tid, men er trøtt i trynet fremdeles. Og det kommer jeg vel til å være noen dager framover nå. Blir en smule trøtt av penicillinen. Så nå er det bare å sløve til kuren er ferdig. Og det er helt greit. Får se om jeg kanskje får tatt vekk en juleduk eller to iløpet av dagen. Utover det har jeg ikke planer om å gjøre noe særlig annet enn å hvile øynene på en eller annen skjerm. Litt tv og litt hjernedøde spill tenker jeg... :fnise:

Og Turbo fikk en ny type våtfor til frokost i dag. Hun spiser masse tørrfor, men får litt våtfor til frokost og middag (egentlig litt egoistisk av meg, for da får jeg matro selv... :sjenert: ). Og jeg lurer på om det var rakettdrivstoff i det foret hun fikk i dag. Hun har ihvertfall rast rundt her en time nå. Fullstendig propell... Ja-ja, hun sovner kanskje når jeg slenger meg på sofaen for å se sport da... :fnise:

Så gøy!! :hoppe:

JAAAA! Det skal bli gøy å få ny tv. :hoppe:

Da vet du hva du skal gjøre når du ikke lenger har så mye å gjøre :laugh:

Helt klart. :nigo: Sauen den kommende tv-slaven...

Blir OL 24/7 på deg i år da :ler:

Tenker det ja. :ler: Når begynner moroa forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmpf. Skrev et langt innlegg om kjøkkenmaskin, baking og greier, også trykket jeg på en knapp og vips - borte. :snurt:

Håper lungebetennelsen ikke sitter for hardt i, og at du blir frisk i en fei. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da synes jeg du skal skrive innlegget på nytt, Rosalie. Baking, kjøkkenmaskin og sånt er nemlig veldig interessant. :hoppe:

Selv ligger jeg og leser kokebøker innimellom tv-glaning, surfing og Turbokos. Jeg får sikkert tid og krefter til å lage mat igjen nå. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk kokeboka til Kjartan Skjelde fra norske masterchef til jul.

Gleder meg til å få den i dag, den var nemlig utsolgt før jul! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en fin samling vegetarkokebøker som jeg har tatt fram nå jeg.

Nå blir det gratinerte taco-rester. Munkholm blir drikke. Og idrettsgalla blir kveldens underholdning. Og jeg forventer at mine favoritter vinner i alle kategorier. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alle favorittene dine vant. :tommelsmil:

Jeg har blitt invitert av en på FB til å spille 'pudding pop' også tror jeg kanskje du kan fortelle meg hva det går ut på og om det er morsomt? :P

Jeg spiller egentlig KUN bejewelled blitz og hater å få spillforespørsler, men så var navnet så fengende liksom. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spilt det et par dager nå, men kommer nok til å blokkere det snart. Et ganske kjedelig spill etter min mening. Har prøvd litt forskjellige spill i det siste. Må ha noe å gjøre mens jeg venter på at penicillinen skal kverke basseluskene. :fnise:

Men jeg håper ikke at jeg sender ut spillforespørsler til andre. Jeg gjør det i såfall ikke med vilje. Jeg sender kun ekstra liv og sånt til venner som allerede spiller samme spill som meg.

Ellers er jeg ganske så fornøyd med idrettsgallaen. Ingen priser jeg ser noen grunn til å klage på. Men den OL-sangen de presenterte var heller dårlig...

Også er det en eller annen som har kidnappet Jon Blund... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

Blåsbortdag i Saueland i dag igjen. Men det spiller egentlig ingen rolle for meg. Jeg skal være inne likevel jeg. :fnise:

Dagens planer er omtrent de samme som i går. TV, spill, tegneserier, mat, Turbo, sove på sofaen (det forklarer sikkert også hvorfor Jon Blund drøyde veldig med å besøke meg i natt :roll: ). Også tror jeg at jeg må ta oppvasken i dag. Ja, og kanskje begynne å pakke vekk noen engler og julekuler og lyslenker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her forsvant julen i går Eneste jeg har gjort i dag er å dra over gulvet med tørrmopp. Blir jo så støvete her - enda jeg nesten aldri er hjemme

Dessuten er jeg støl i lårene i dag. Det tror jeg må ha noe med flere turer i kjelleren i går. Trappegang skal være sunt har jeg hørt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her forsvant julen i går Eneste jeg har gjort i dag er å dra over gulvet med tørrmopp. Blir jo så støvete her - enda jeg nesten aldri er hjemme

Dessuten er jeg støl i lårene i dag. Det tror jeg må ha noe med flere turer i kjelleren i går. Trappegang skal være sunt har jeg hørt. :fnise:

Trappegang er super trening det. Så når du er støl i lårene i dag, er det nok et tegn på en fin start på året. :tommel:

Og når du ser støvet som blir i et hjem hvor du nesten ikke er hjemme, kan du jo tenke deg hvordan det ser ut i en leilighet hvor en sau og en katt stort sett har vært hjemme siden 2.juledag (og nei, jeg har ikke vasket i den perioden :flau: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spilt det et par dager nå, men kommer nok til å blokkere det snart. Et ganske kjedelig spill etter min mening. Har prøvd litt forskjellige spill i det siste. Må ha noe å gjøre mens jeg venter på at penicillinen skal kverke basseluskene. :fnise:

Men jeg håper ikke at jeg sender ut spillforespørsler til andre. Jeg gjør det i såfall ikke med vilje. Jeg sender kun ekstra liv og sånt til venner som allerede spiller samme spill som meg.

Ellers er jeg ganske så fornøyd med idrettsgallaen. Ingen priser jeg ser noen grunn til å klage på. Men den OL-sangen de presenterte var heller dårlig...

Også er det en eller annen som har kidnappet Jon Blund... :sur:

Da gidder jeg ikke prøve det. :ler:

Nei, du har i alle fall ikke sendt ut noen forespørsler til meg. :riste:

Jeg fikk ikke hørt OL-sangen jeg, men skjønner at det ikke var så farlig..

Det var ikke meg som stakk av med Jon Blund, han har jeg ikke sett på veldig lenge.

Ha en superkoselig dag med pus. :hjerte:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper jeg ikke sender ut spillforespørsler? Jeg spiller kun Candy Crush, men går lei så fort at det er slikt jeg gjør i perioder. Og jeg gjør også som sauen, sender kun liv til andre jeg vet spiller samme spill. Og da helst bare folk som sender til meg også.

Håper formen er stigende sauen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dag. :kaffekopp:

Nok en blåsbortdag her. Og det medførte et kort strømbrudd her. Så nå har jeg ikke tv-signaler eller bredbånd før vertinna kommer hjem og får startet maskineriet igjen. Ja-ja, jeg har nett på telefonen. Og jeg har dvd. Dessuten kan jeg prøve å lese litt. Eller finne på noe helt annet. Og radioen fungerer som den skal.

Turbo virker også som vanlig. Ferdig med formiddagens trim. Og ligger nå til lading. :fnise:

I går fikk jeg pakket vekk julepynten. Har igjen å skifte gardiner. Også har jeg igjen å få på plass vanlig pynt her. Også er det fest hos hybekaninene her for tiden... :sukk:

Tok forresten en svipp innom vekta i dag. Og jeg er tilbake på akkurat samme tall som før jul. :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der var nett og tv tilbake igjen. Så da er det bare å nyte dagen. :veslejenta:

Penicillin-trøttheten er på topp i dag... Men jeg er feberfri, og puster lettere. Så jeg skal ikke klage. Det er bare å sløve og nyte dagen. :jepp:

Også er det nesten flaut å ha snudd døgnet slik jeg har gjort. Det var jammen ikke mange fridagene jeg trengte før B-Sauen tok overhånd. :flau:

I kveld er det forresten oppstart av mandagsklubben igjen etter jul. Jeg skal ikke dit. Jeg kommer til å gå på mandagsklubben framover, men ikke i kveld. Og jeg skal bare være gjest der. Jeg skal ikke planlegge noen møter, jeg skal ikke låse opp for kjøkkengjengen, jeg skal ikke hjelpe kjeftesmella med å få av jakka, jeg skal ikke stikke ned på kontoret for å ringe etter taxi til alle med dårlige bein... Jeg skal bare sitte der og bli vartet opp... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å skifte på senga virket som en god idé da jeg tok av sengetøyet for noen timer siden. Jeg er ikke sikker på om idéen virker like god nå når jeg må legge på senga igjen. :fnise:

Og hva skal jeg ha til middag i dag? :klo:

Livet som syk er jammen fullt av utfordringer. Og jeg nyter det. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har rent sengetøy, jeg har spist grønnsakslapskaus til middag. :)

Og om en times tid får jeg ny tv. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B-Sau ja..

Jeg er D-loff jeg. :fnise:

Det blir deilig å legge seg i rent sengetøy da, kanskje du greier å snu om sovetidene igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...