Gå til innhold

Nyfjøset.


Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Jeg er også enig her. :Nikke:

Tror dette er en lur avgjørelse!

Sjefen må da skjønne dette. :Nikke:

Du må bare ta hensyn til deg selv, det er ingen vits i at du skal slite deg helt ut, det er ikke godt for noe eller noen.

Og dårlig samvittighet skal du i hvert fall ikke ha! Møtet kommer nok til å gå helt fint.

:klemmer:

Og god bedring! Håper antibiotikaen virker fort. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har nok tatt riktig avgjørelse ja. Det står jo ikke på viljen, det vet vi alle. Og det vet nok lederen også, selv om jeg skjønner veldig godt at du ikke akkurat gleder deg til møtet.

Lykke til med møtet og masse god bedring med lungebetennelsen. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker til alle gode ønsker. :klem:

Jeg regner med at jeg blir fort frisk igjen. Antibiotika pleier å hjelpe fort på meg. Og jeg har det godt her hjemme i sofaen jeg. Ser tv, koser med Turbo og drikker te.

Tror du har tatt en lur avgjørelse. Å gi fra seg nøkkel og mailtilgang og si fra seg alle oppgaver er nok på mange måter det enkleste - skal du først bidra med litt har det lett for å balle på seg. Det er viktig å ha krefter til andre ting også - du er hjertelig velkommen til å plage sofaen min når du måtte ønske ;)

God bedring med lungebetennelsen :klem:

Det er nok det enkleste å gjennomføre ja. Men det er det mest krevende å gå til sjefen med. Det er lettere å si at jeg må ha litt mindre å gjøre en periode...

Men avgjørelsen er tatt. Og det kjennes helt rett. Jeg skal ha tid og krefter til å bare være Sauen dette året (og kanskje et år eller flere til...).

Og plage sofaen din høres i grunnen veldig fristende ut. Takk for tilbudet. :klem:

Kanskje en liten tur sørover på senvinteren/tidlig vår kanskje... Er det noe kulturelt som skjer på dine trakter da? Musikal eller konsert f.eks? Jeg trenger jo noe kulturelt å fylle tiden med nå når jeg får så mye tid til fri disposisjon. :nigo:

Enig med de andre ja, og lurt å fokusere på seg selv og helsen sin!
God bedring!! :klemmer: <- litt på avstand ;)

Takk. :klem:

Jeg er også enig her. :Nikke:

Tror dette er en lur avgjørelse!

Sjefen må da skjønne dette. :Nikke:

Du må bare ta hensyn til deg selv, det er ingen vits i at du skal slite deg helt ut, det er ikke godt for noe eller noen.

Og dårlig samvittighet skal du i hvert fall ikke ha! Møtet kommer nok til å gå helt fint.

:klemmer:

Og god bedring! Håper antibiotikaen virker fort. :kose:

Takk. :klem:

Jeg regner med at sjefen skjønner det. Men han er nå engang en stresset mann, som nok ikke forstår helt dimensjonen av den sykdommen jeg har. Jeg har for sikkerhets skyld fått med meg ei venninne til møtet i morgen. Og hun vet veldig godt hvordan det er å være utmattet og syk. Hun har prøvd det selv. Dessuten er hun sjefens nærmeste rådgiver. :nigo:

Du har nok tatt riktig avgjørelse ja. Det står jo ikke på viljen, det vet vi alle. Og det vet nok lederen også, selv om jeg skjønner veldig godt at du ikke akkurat gleder deg til møtet.

Lykke til med møtet og masse god bedring med lungebetennelsen. :klemmer:

Takk. :klemmer:

Jeg gruer meg til møtet. Men gleder meg til det er overstått. Jeg gleder meg til en helg hvor jeg ikke skal tenke på vanskelige valg og vanskelige møter. Da jeg ringte ham i dag forlangte jeg å få møtet i morgen. Jeg vil bli ferdig med det så fort som mulig.

Det eneste jeg skal si meg villig til, er å ta et innføringsmøte med den som overtar spennende prosjekt. Jeg skal vise vedkommende hva slags system jeg har sortert mailer i. Og jeg skal vise hvor ulike ting er lagret. Jeg husker med gru hvor mangelfull opplæring jeg fikk da jeg overtok. Og jeg skal være litt greiere med den som kommer etter meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og plage sofaen din høres i grunnen veldig fristende ut. Takk for tilbudet. :klem:

Kanskje en liten tur sørover på senvinteren/tidlig vår kanskje... Er det noe kulturelt som skjer på dine trakter da? Musikal eller konsert f.eks? Jeg trenger jo noe kulturelt å fylle tiden med nå når jeg får så mye tid til fri disposisjon. :nigo:

Det er musikalvår i Oslo i år - Spellemann på taket, Guys and dolls, A chorus line og mye annet snadder :strix: Uke 8 har skolen vinterferie, da kan jeg ta meg fri og leke på dagtid også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er musikalvår i Oslo i år - Spellemann på taket, Guys and dolls, A chorus line og mye annet snadder :strix: Uke 8 har skolen vinterferie, da kan jeg ta meg fri og leke på dagtid også ;)

Oi, du frister meg nå... Men spørs om uke 8 blir litt tidlig i forhold til lungebetennelsen. La meg tenke på det litt, mens jeg ser hvor fort antibiotikaen virker.

*har veldig lyst*

Forøvrig høres det lurt ut å ha med seg støtte på møtet :Nikke:

Det synes jeg hørtes lurt ut også. Og spesielt å ha med seg en som jeg har diskutert hele saken med før jeg tok valget. Hun støttet meg fullt ut i avgjørelsen. Og hun er en person som får sjefen til å stresse ned og lytte. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem:

Lykke til i dag, Sauen!

Håper møtet går greit og at du kommer ut derfra med en positiv opplevelse (og senka skuldre).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

I går kveld og i natt har det blåst veldig her i Saueland. Jeg tror to av hagestolene våre har forsvunnet fra terassen. Ja-ja, litt svinn må man regne med. :fnise: Og den naboen som får dem servert som gave av vinden, har ikke gjort noe kupp. :fnise:

Turbo er visst i veldig turbo-humør i dag. Herlige pelsraketten. :ler:

:klem:

Lykke til i dag, Sauen!

Håper møtet går greit og at du kommer ut derfra med en positiv opplevelse (og senka skuldre).

Takk, Fuggel'n. :klem:

Det går helt sikkert greit. Det er bare jeg som gruer meg litt mer enn en smule.... :sukk:

Men jeg gleder meg veldig til å komme hjem og kræsjlande i sofaen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme igjen. *puh*

Hagestolene ligger godt plantet i en stor einerbusk. Og der kan de bare ligge til våren for min del. :ler:

Og jeg er solid plantet i hjemmets lune rede. Møtet gikk veldig greit. Sjefen var vel ikke akkurat overrasket over det som kom. Vi var i grunnen veldig enig om kjørereglene framover. Jeg skal være gjest og mottaker i to år framover. Før den tid er det ikke snakk om at jeg får lov til å ta oppgaver. Og skulle jeg begynne å krible etter å gjøre noe, så har sjefen og hun som var med på møtet lovet å være bestemte mot meg. For jeg må jo bare innse at jeg er min egen verste fiende. :roll:

Så nå er jeg veldig lettet, veldig glad og veldig spent på hva de kommende to årene kommer til å by på. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre! Særlig at dere har blitt enige om at du faktisk ikke får lov - jeg mistenker at du kan trenge at noen er strenge med deg... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre! Særlig at dere har blitt enige om at du faktisk ikke får lov - jeg mistenker at du kan trenge at noen er strenge med deg... ;)

:hoho: Skjønner ikke hva du snakker om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Og til uka får jeg ny tv i hus. :hoppe:

Blir bare stas å være meg nå. :nigo:

Da vet du hva du skal gjøre når du ikke lenger har så mye å gjøre :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...