Gå til innhold

Nyfjøset.


Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Grattis!

Så bra!

Det er absolutt en fordel å være i stand til å lese teksten uten altfor store problemer!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp. Jeg gleder meg til å kunne pakke vekk min 19" ja. Jeg har klart meg med den i seks år nå. Men større tv har stått langt oppe på ønskelista mi lenge. Så en av de nærmeste dagene får jeg levert en 42" her. Gjett om jeg kommer til å se mye tv da... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:
Stakkars, Sauen kommer jo til å få sjokk! Fra 19" til 42" på et øyeblikk, det er en bitteliten overgang gitt

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

90-års følelsen var vel sterkes rundt Sfinx-esken, strikketøyet, tøfler og juice i glasset.

Youtube-seansen bragte oss brutalt tilbake til 80- og 90-tallet, og blant annet skremmende mange boyband (med enda flere og mer skremmende kjente sanger... :sjenert: ).

Og det er jo INGENTING å si på korreografien:

http://www.youtube.com/watch?v=ycZdVI-gQxs

:skratte:

Men slapp av - jeg avsluttet med skikkelig musikk :jepp:

:sjenert:

Antyder du at NKOTB ikke er skikkelig musikk? :jolie::fnise: Var jo på konserten deres i spektrum og kan forsikre om at de fortsatt kunne sin koreografi :ler:

Æh, det har jeg forresten glemt å fortelle. Jeg får snart ny stor tv i hus. :hoppendeglad:

Niese ringte i går og fortalte at hun og samboeren har kjøpt seg ny tv. Og da får jeg kjøpe den gamle tv'n deres billig (og får den levert). Det skal bli stas det. Tenk at jeg snart kan lese teksten på tv uten å myse. :hoppendeglad:

Sånn apropos gamle damer? :engel:

42" er jo svært, tror min er 26".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Vi satt her begge to med haka på brystet og flirte da vi kikket på videoen.

Viktig med god korreografi :opplyser:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho 42" TV er bra det. Må huske å sitte på god avstand de første dagene da. Jeg fikk i alle fall grusom hodepine av ny, flat og stor TV for noen år tilbake. Alle fargene var jo så skarpe og alt annet en del bedre enn den 21" boksen vi hadde hatt en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sniker meg en tur innom fjøset, jeg. Burde jo absolutt trives her, bondejente som jeg er, selv om det var lite sau i fjøset hjemme ;)

Godt nytt år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Stakkars, Sauen kommer jo til å få sjokk! Fra 19" til 42" på et øyeblikk, det er en bitteliten overgang gitt

:fnise:

Jepp, regner med det blir et sjokk ja. :overrasket:

Sånn apropos gamle damer? :engel:

42" er jo svært, tror min er 26".

Hrmff... gammel dame du liksom... :snurt:

Og ja, det er en stor tv jeg får i stua mi ja. :hoppe:

Hoho 42" TV er bra det. Må huske å sitte på god avstand de første dagene da. Jeg fikk i alle fall grusom hodepine av ny, flat og stor TV for noen år tilbake. Alle fargene var jo så skarpe og alt annet en del bedre enn den 21" boksen vi hadde hatt en stund.

Jeg kommer vel til å svime av de første gangene jeg ser på den... :ler:

Sniker meg en tur innom fjøset, jeg. Burde jo absolutt trives her, bondejente som jeg er, selv om det var lite sau i fjøset hjemme ;)

Godt nytt år!

:velkommen: Her er det plass til både byfrøkener, bondejenter, loff, sauer, fugler og alle slags dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Innom med årets første "hverdagskaffe" fra denne kanten

Håper formen er bedre og at Sauen og Turbo har en fin start på det nye året :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme størrelse som vi har på TV, det. Helt herlig, ikke minst når man ser film. :)

Håper du og Turbo får et fantastisk og energirikt 2014! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag. :kaffekopp:

Startet dagen tidlig i dag. Ble lite søvn i natt. Og jeg fant ut det var greit å møte opp på legesenteret når de åpnet, i håp om å få en akuttime. Så nå er jeg hjemme igjen med lungebetennelse og antibiotika igjen. :sukk:

Ellers har jeg tatt vanskelige valg. Beslutningen er tatt. Men det verste står igjen - møte med sjefen for å fortelle det jeg har bestemt meg for. Jeg føler meg som den store stygge ulven, og det er ingen god følelse for den som bare er en liten sau... Sjefen i foreningen er helt super han. Men han forstår ikke helt hvor ille den helsa mi er. Så nå har jeg avtalt et møte med ham og en person til i morgen. Jeg gruer meg. Men det er helt nødvendig for at jeg skal kunne gå videre. Og jeg gleder meg veldig til det møtet er over. For jeg ser fram til det som kommer dette året. Jeg har tro på at det blir bra. :jepp:

Godt nytt år! :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Takk. Det samme til deg, Yvonne. :)

Å, så gøy med stor TV da! Grattis! :hoppe:

Ja, jeg gleder meg til å få den i hus. :hoppe:

:kaffekopp:

Innom med årets første "hverdagskaffe" fra denne kanten

Håper formen er bedre og at Sauen og Turbo har en fin start på det nye året :klem:

Tusen takk. Den kaffekoppen smakte godt. :klem:

Formen er ikke bedre. Men jeg har fått hjelp nå, så det blir snart bra. Og Turbo og jeg har det egentlig ganske bra nå. Vi koser oss veldig sammen. Hun blir stadig mer kosekatt. Og det liker matmor. :hjerte:

Samme størrelse som vi har på TV, det. Helt herlig, ikke minst når man ser film. :)

Håper du og Turbo får et fantastisk og energirikt 2014! :kose:

Jeg gleder meg vilt til å se film nå ja. Jeg er en smule utålmodig mens jeg venter på å få vidunderet i hus. :hoppe: Og med tanke på valgene jeg har tatt nå, så blir det mer tid til å se film framover. Ja, også gleder jeg meg til å se MasterChef på en tv som er så stor at jeg faktisk ser maten de lager... :hoppe: Og ikke for å snakke om hvordan naturprogrammene blir framover... :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper møtet med sjefen går greit og at du kan få senket skuldrene litt.

Synes det er en bragd i seg selv at du har klart å ta en beslutning :klem:

Mistenker at Sauen må fokusere mer på seg selv fremover og mindre på andre ting?

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper møtet med sjefen går greit og at du kan få senket skuldrene litt.

Synes det er en bragd i seg selv at du har klart å ta en beslutning :klem:

Mistenker at Sauen må fokusere mer på seg selv fremover og mindre på andre ting?

:kaffekopp:

Takk. :klem:

Du er nok inne på noe der ja... Det blir veldig mye mer Sauen og mye mindre foreningen framover. Og ja, jeg vet jeg har sagt det før. Men nå har jeg bestemt meg for å kutte ALLE verv og oppgaver. Jeg har bestemt meg for å levere tilbake nøkkelen til foreningen. Jeg må gå drastisk til verks for å klare å gi fra meg ansvar. For så lenge jeg har nøkkelen, er det så lett å se hva som trengs og si at "jeg stikker innom og fikser det jeg"...

Men etter den stjernesmellen jeg fikk før jul, er det ikke snakk om å fortsett slik. Jeg kommer ikke til å åpne mailen til spennende prosjekt i 2014. Jeg kommer ikke til å ha ansvar for noe som helst på mandagsklubben i 2014...

Og jeg gleder meg til å bli bare Sauen igjen. Jeg kommer selvsagt til å fortsette i foreningen. Jeg kommer til å gå på offentlige møter der. Og jeg kommer til å ta vare på vennene der. Men jeg skal ikke ha noe lederansvar. Og jeg gleder meg stort til å bruke året på å trene, gå turer, reise litt, ha tid til familien, se tv, lese bøker, kose med Turbo... :hoppe:

Men jeg gruer meg til å fortelle det til sjefen. :sukk: Og jeg har dårlig samvittighet i forhold til andre som må ta over mine oppgaver (de fleste oppegående medlemmene i foreningen har mer enn nok å gjøre fra før). Men samtidig har jeg kommet så langt i arbeidet med å komme meg opp igjen etter møtet med veggen før jul, at jeg innser at det er faktisk ikke mitt problem å få noen til å ta over etter meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du gjør et lurt trekk her. Ang. mailen så kan du faktisk få dem til å fjerne tilgangen din - da har du en mindre fristelse.

Og med fare for å virke flåsete - du er vel ikke oppegående rent helsemessig i hvert fall. Og det må da være bedre å kose seg som vanlig gjest fremfor å stresse med masse oppgaver og kanskje etter hvert miste muligheten til å delta i det hele tatt.

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror du gjør et lurt trekk her. Ang. mailen så kan du faktisk få dem til å fjerne tilgangen din - da har du en mindre fristelse.

Og med fare for å virke flåsete - du er vel ikke oppegående rent helsemessig i hvert fall. Og det må da være bedre å kose seg som vanlig gjest fremfor å stresse med masse oppgaver og kanskje etter hvert miste muligheten til å delta i det hele tatt.

:hug:

Takk Skravla. :klem: En god idé angående mailen ja. Får be dem endre passord, så er jeg kvitt problemet. Jeg må bare sørge for at det blir satt stengsler for min samvittighet og lyst til å hjelpe til.

Og det er ikke flåsete sagt. Det er helt riktig sagt. Jeg skal kose meg som vanlig gjest framover. Jeg må bare få unna det møtet i morgen først. Og jeg kjenner veldig på at med den begrensete helsa jeg har, så har jeg lyst til å ha krefter til litt andre ting enn bare foreningen framover. Jeg savner veldig å ha overskudd til å gå tur i skog og fjell. Jeg har lyst til å komme til Oslo og plage dere der - uten at jeg må ha krefter til ett eller annet møte. Jeg har lyst til å besøke Fuggelland oftere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig fornuftig ut.
Du kan bare tenke på deg selv og ta hensyn til din kropp i en sånn situasjon, og jeg synes det høres veldig klokt ut. En Sau med overskudd og helse til å gjøre det DU har lyst til, og samtidig kunne besøke foreningen når og fordi du har lyst, ikke fordi du har et ansvar og må... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du har tatt en lur avgjørelse. Å gi fra seg nøkkel og mailtilgang og si fra seg alle oppgaver er nok på mange måter det enkleste - skal du først bidra med litt har det lett for å balle på seg. Det er viktig å ha krefter til andre ting også - du er hjertelig velkommen til å plage sofaen min når du måtte ønske ;)

God bedring med lungebetennelsen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de andre ja, og lurt å fokusere på seg selv og helsen sin!

God bedring!! :klemmer: <- litt på avstand ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...