Gå til innhold

Nyfjøset.


Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

:klem:

Huff, håper det går bra med lille niese!

Og at skrapsauen får et fint møte i dag, og slapper godt av i ettermiddag.

En uke til jul :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krysser fingre for lille niese. :klem:

Julepakke er kommet fram til hoppeslottet, håper det er kommet fram andre vegen også :) Eldstejenta vil gjerne lære å lage slike kort du lager, kanskje jeg skal kjøpe en startpakke til henne. Hun er så kreativ og flink med hendene at det fikser hun nok. (mamman der i mot... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen er kjempeflink til å lage kort ja! Helt nydelig var det! :hjerte:

Håper møtet var fint i dag, og at du koser deg med turbopusen i kveld. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Huff, håper det går bra med lille niese!

Og at skrapsauen får et fint møte i dag, og slapper godt av i ettermiddag.

En uke til jul :sjokkert:

:klem:

Mindre enn en uke til jul nå... :bond:

Krysser fingre for lille niese. :klem:

Julepakke er kommet fram til hoppeslottet, håper det er kommet fram andre vegen også :) Eldstejenta vil gjerne lære å lage slike kort du lager, kanskje jeg skal kjøpe en startpakke til henne. Hun er så kreativ og flink med hendene at det fikser hun nok. (mamman der i mot... )

Julegave er kommet fram hit også. Og kjempefint kort med bilde av to nydelige jenter. :klem:

Og jeg synes det er en god idé å la jenta få et startsett slik at hun kan lære seg å lage kort. :jepp:

Noen ble vennlig rettledet i riktig retning. :vinke: og gratulerer med nytt fjøs.

Velkommen. :klem:

:kaffekopp:

Takk, det smakte godt. :jepp:

Sauen er kjempeflink til å lage kort ja! Helt nydelig var det! :hjerte:

Håper møtet var fint i dag, og at du koser deg med turbopusen i kveld. :klemmer:

Takk. :klem: Det gikk greit i går. Og turbopelsen var virkelig turbopels i går... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen. :kaffekopp:

En ny vinterdag med mildvær og vind her i Saueland. Og det betyr nok enda en dag hvor jeg må ta på brodder for å komme meg til bussen. :sukk:

Møtet i går gikk greit. Hun ville bare høre hvordan det gikk med meg i stormen. Også ble det litt prat om hvordan ting må gjøres framover. Spørsmålet for min del er jo om jeg i det hele tatt skal orke å ha noe med prosjektet å gjøre neste år. Også fikk jeg fortalt henne hvor flott lokallederen vår er i disse stormfulle dager. Han har vist lederegenskaper vi ikke visste at han hadde...

Utover det ble dagen i går ganske krevende uten at jeg skal gå nærmere inn på akkurat det. Jeg møtte min søsters svigerforeldre for å bytte julegaver. Og det var koselig. Men etter det kom jeg ut for en veldig ubehagelig episode. :sukk: Det ble mange skritt tilbake til den tilstanden jeg var i for noen dager siden. Og da er det bare å begynne å jobbe med seg selv på nytt. Så deler av kvelden i går ble brukt til å drikke kaffe hos gode venner i nabolaget. Jeg måtte ha noen å prate med.

Og jammen dukket det opp en lunsjinvitasjon til i dag. Så får jeg bare fortsette å ta vare på det som er godt. :jepp:

Jeg er ikke like overbevist om at det blir like godt å gå inn i nettbanken for å betale regninger nå. Jeg tror jeg har brukt altfor mye penger i det siste... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

Ny dag og nye muligheter. Og i grunnen ser jeg lyst på dagen så langt. Jeg har tro på at det blir en fin dag. :jepp: Sånn bortsett fra at jeg er fryktelig trøtt. Jeg har sovet godt i natt. Det er vel første natta på en og en halv uke at jeg har sovet mange timer i strekk, og da kjenner jeg hvor mye søvn jeg trenger å ta igjen.

Ellers kom lille niese hjem fra sykehuset dagen etter at hun kollapset. Legene fant ikke noe galt med henne. Så sannsynligvis var det en kombinasjon av mageknip og lavt blodsukker som sendte vesla i gulvet. Og nå i dag reiser besteforeldrene på farsiden sørover for å feire jul med gullungene. Jeg er veldig glad de reiser sørover. For jeg har ikke noe lyst til at minstesøster og mannen skal legge ut på den lange reisa om vinteren med tre små unger.

Når jeg er ferdig med frokosten skal jeg skrive ferdig de siste julekortene, slik at jeg får sendt dem i dag. Deretter skal jeg til byen for å leke julenisse. Også må jeg hente en gave jeg fikk i går. Den var litt for tung til å dra med seg når jeg skulle ut for å spise lunsj i går, så jeg låste den inn i skapet mitt til i dag. Altså, jeg fikk en boks med 2,5kg lakris (stakkars blodtrykket mitt) :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2,5 kilo :daane:

:sikle:

Ja, det står 2,5kg på boksen. Og den smaker helt nydelig. :sikle:

*klarte ikke å vente helt til jul med å åpne den*

:sjokkert:

Det er MØE lakris!

:jepp: Det er MØE... Jeg fylte opp en stor pose og ga bort til nabo'n, men det vises knapt i boksen...

kan jeg gjette at sauen er mer glad i lakris enn gressing?

:ler:

Stemmer det ja. :nigo:

:ler:

Det var mye ja! :overrasket:

Bare å stikke innom, så skal du få smake. :jepp:

Oj :overrasket:

Du får kompensere med banan, det er blodtrykksregulerende ;)

Men kanskje ikke så bra for blodsukkeret :fnise:

Banan og lakris? Høres ikke bra ut... :hoho:

Banan og lakris?? :daane:

Det samme spør jeg om... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

I dag har Turbo en lat start på dagen. Og det er i grunnen helt greit å få spise frokost uten et pelsdyr som tigger... :fnise:

Jeg har forøvrig en rolig start på dagen jeg også. I går ble jeg ferdig med å levere ut julegaver. Og jeg fikk sendt de siste julekortene. Så i dag skal jeg være hjemme nesten hele dagen. Har store planer om å få vasket her i dag. Rent sengetøy hadde også vært godt. Dessuten burde jeg ruslet en tur opp til containeren for glass- og metallavfall. Dessuten burde jeg sett om jeg har noe pentøy som passer. Jeg bør vel pynte meg litt på julaften.

Kanskje tar jeg en tur til byen i kveld. Det er noen som skal delta på spennende prosjekt jeg føler jeg burde hilst på. Men jeg får se hva psyken sier når jeg kommer så langt...

Nå skal jeg ihvertfall ha en :kaffekopp: til. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det siste innlegget ditt kunne nesten ha stått inne hos meg idag. Jeg må skrive og sende de siste julekortene idag, vaske og pynte til jul her, rent sengetøy tar jeg i morgen, men må ha meg en tur å returnere glass- og metallavfall idag. :fnise:

Håper du får en fin dag, uansett om du koser deg hjemme med Turbo eller om du drar til byen. :klem:

*skåler med :kaffekopp: * :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste innlegget ditt kunne nesten ha stått inne hos meg idag. Jeg må skrive og sende de siste julekortene idag, vaske og pynte til jul her, rent sengetøy tar jeg i morgen, men må ha meg en tur å returnere glass- og metallavfall idag. :fnise:

Håper du får en fin dag, uansett om du koser deg hjemme med Turbo eller om du drar til byen. :klem:

*skåler med :kaffekopp: * :)

Vi får motivere hverandre til å komme igang i dag da. :5:

*sliter med å huske hvor jeg har lagt arbeidslysten*

Det blir nok en fin dag. Og kos med Turbo blir det uansett flere ganger i løpet av dagen. :klem:

Ser at favorittordet mitt for dagen er "idag", og jeg er ikke sikker på om det skrives idag eller i dag.... :sjenert::fnise::skratte:

:fnise: Jeg skal ikke fortelle deg hva som er rett. Jeg er redd det florerer med tilsvarende feil hos meg også... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får motivere hverandre til å komme igang i dag da. :5:

*sliter med å huske hvor jeg har lagt arbeidslysten*

Det blir nok en fin dag. Og kos med Turbo blir det uansett flere ganger i løpet av dagen. :klem:

:fnise: Jeg skal ikke fortelle deg hva som er rett. Jeg er redd det florerer med tilsvarende feil hos meg også... :sjenert:

Jeg har kommet litt i gang her, og svinser rundt med støvkluten, begynner på en ting, fortsetter på en annen, og tilbake for å avslutte det jeg startet på :bond::fnise: Jeg prøver å gjøre alt for mye på en gang. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...