Gå til innhold

Nyfjøset.


Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Der var nyefjøset, jo. *pakker sammen kompasset*

Jeg regnet jo med det måtte være et, men har ikke funnet det før nå.... :klaske:

Det hjalp liksom litt å søke på alfabetregisteret i "Dagbøker".

:velkommen: Du har vært savnet her...

Og du... Det hadde jo bare vært å trykke på linken i signaturen min... ;)

:kaffekopp:

Klesvask her også, og rolig formiddag. Barselbesøk i ettermiddag, blir koselig!

Barselbesøk høres veldig koselig ut. :hjerte:

Og takk for :kaffekopp:

Håper Sauen koser seg med Love Actually nå :jepp:

Joda, nå fikk jeg omsider sett den. Og da fant jeg ut at jeg faktisk har sett slutten av den før. Men aldri begynnelsen... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen. :kaffekopp:

Det er lille julaften. :tree: Og Turbo og jeg har sprettet julepålegget. Deilig julesild til meg, og leverpostei til henne. Det var snadder det. :sikle:

Snart må jeg begynne å røre litt på meg. Har litt forskjellig som må ordnes før jeg drar på to dagers juleferie til lillesøster. Turbo må være hjemme. Men blir passet godt på av naboene. Jeg blir ikke hentet før utpå ettermiddagen. Men med det arbeidstempoet jeg har for tiden er det vel like greit å komme igang. Jeg har blant annet ikke sett etter om jeg har noe pentøy som passer... :sjenert: Dessuten kunne jeg tenkt meg å få lagt opp den nye jeansen min. Den hadde vært kjekk å ha med seg. :jepp: Så må jeg huske å dosere medisiner, finne fram diverse mat fra fryseren, pakke inn bursdagsgave til svoger (han får dobbelt opp med gaver, siden han er født julaften)...

Ja-ja, bare en :kaffekopp: til før jeg begynner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Mårnings!

Håper du får en fin lille julaften og kommer i rute før avreise. Og hvis du ikke sjekker KG sånn innimellom (eller at jeg gjør det for den saks skyld), så må du ha riktig god jul! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Mårnings!

Håper du får en fin lille julaften og kommer i rute før avreise. Og hvis du ikke sjekker KG sånn innimellom (eller at jeg gjør det for den saks skyld), så må du ha riktig god jul! :klemmer:

Tusen takk for det. God jul til deg også Fuggel'n. :klemmer:

(men jeg ramler nok innom her flere ganger før julaften...).

Og jeg kommer nok i rute før avreise. Jeg gidder liksom ikke stresse. Så noe i meg sier meg at det nok ikke blir lagt opp noen jeans i dag. Man har da noen dager i romjula også. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner jeg å bli klar til å bli hentet. Og jeg har ny jeans på meg, med en kledelig brett nederst på buksebeina. :fnise:

Har bare igjen å pakke matvarer og toalettsaker. Maten kan jeg ikke pakke før de kommer. Og toalettsaker kan jeg ikke pakke før jeg har pussa tenna.

Nå tenker jeg at jeg sier GOD JUL KJÆRE VENNER! :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for gode ønsker. :nissekyss:

Jeg har hatt en god og fredelig jul så langt. To deilige dager hjemme hos lillesøster og familien gjorde godt for en sliten sau. :bolledeig: Jeg har spist masse god mat, mengder med snop og drukket julebrus, Munkholm og alkoholfrie rosa bobler. :sikle: Og jeg har fått masse fine gaver, både til meg selv og til leiligheten. :gave:

I går kveld kom jeg hjem til Turbo igjen. Hun ble også glad for sine gaver. Hun fikk både snop og leker.

I dag har jeg en rolig hjemmedag fram til jeg skal til bestisen i kveld. Jeg er invitert på kinesisk hot pot. Hva det inneholder er jeg en smule spent på. Men jeg regner med at det er hjemmelaget kinamat av ett eller annet slag. Bestisen har svigerdatter fra kina, så jeg regner med det er hun som er kokk. Men vi får vente og se hva kvelden bringer. Jeg gleder meg ihvertfall. :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen. :kaffekopp:

Det ble veldig koselig i går kveld. Masse god mat og trivelig selskap. :bolledeig:

Hot pot viste seg å være en kokeplate med en diger suppegryte midt på bordet. Også var det masse ulike småretter som ble kokt i den suppen mens vi satt ved bordet. Jeg aner ikke hva det var alt jeg spiste i går. Men det var noe sjøgress/tang, ulike sopptyper, mais, potet, søtpotet, nudler, scampi, blekksprut, ulike typer tofu, solsikker og noen små deigpakker med ukjent fyll inni. Ja, også var det tre typer saus til. Den ene sausen var en helt nydelig sesamsaus. :sikle:

Litt senere på kvelden fikk vi en varm søtrett, som vistnok var kinesernes svar på dessert. Den var en lake av sukker og ingefær. Oppi den laken var det skiver av søtpotet og noen peanøttfylte rismelboller. Men akkurat den skal jeg ikke skryte av... :fnise:

Kose deg masse i kveld! :klem:

Takk. :klem:

Jeg koste meg veldig.

Spennende mat!
Hva fikk du servert?

Det var veldig spennende. Og veldig godt. :jepp:

Å, det hørtes spennende ut! :hoppe:

:jepp: Det var spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Innom og ønsker Sauen en fin fredag og håper det står bra til i fjøset.

Nærmer seg nytt år med stormskritt jo! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God formiddag. :kaffekopp:

Det er noen timer siden Sauen våknet. Men nå i jula spiser jeg frokost ved bordet mens jeg ser på tv. Vanligvis spiser jeg frokost ved pc'n. Egentlig helt greit å endre litt på rutinene i jula. :jepp:

Turbo har vært turbo noen timer og har sloknet i sofaen. :hjerte:

Ellers kjennes det ut som vinterens første skikkelige forkjølelse har meldt sin ankomst. Tett i nesa, hoste og feber. Det passer veldig dårlig med tanke på at jeg har invitert gjester i morgen kveld. :sur:

:vinke:

Innom og ønsker Sauen en fin fredag og håper det står bra til i fjøset.

Nærmer seg nytt år med stormskritt jo! :daane:

Dagen i går ble veldig fin den. Var en tur på kjøpesenteret. Måtte handle litt til morgendagens selskap. Også måtte jeg ta en runde for å se om det var noe fint å finne på salg. Jeg trenger sårt nye klær. Også har jeg et gavekort hos Lindex som jeg tenkte at jeg kanskje skulle bruke. Men jeg fant ikke noe der. Derimot fant jeg to bukser hos Kappahl til 80kr pr stk. Så nå må jeg se til å få fram symaskina snart (alle bukser er jo for lange for lille meg).

Nytt år ja... :daane:

Mange tanker rundt akkurat det. Mange ting jeg må ta stilling til. Mange vanskelige valg... :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...