Gå til innhold

Nyfjøset.


Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

:klem:

Da går du jo glipp av masse da jo! Men de kommer kanskje på en kanal du har etterpå?

Her sendes de mandag - fredag kl 20, så er lenge siden jeg har sett Masterchef på noen annen kanal. Ser at en av de andre kanalene sender den amerikanske versjonen (eller?), men ikke sett noe på det.

Håper du har en fin midtukedag! Nesten ikke vind og :sol: ? Hvordan er det mulig? :klo:

Her er det grått, vått, slush og guff....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser den amerikanske versjonen på tv3. Og akkurat nå er det en runde med barn som kokkelerer. Faktisk ganske morsomt å se. De ungene er myyyye flinkere til å lage mat enn jeg er... :ler:

Tur og husmor sysler ja... Skulle ut på tur jeg, men så fikk jeg melding fra niese som ville komme på besøk. Så da ble det besøk og shopping... Og da fikk jeg endelig bestemt meg for hvilken telefon jeg skulle ha meg. Jeg har lenge vært mer enn lei av en telefon som man må være professor for å få oppdatert. Dessuten er jeg lei av å restarte telefonen flere ganger pr dag. Så nå er jeg innehaver av en Samsung galaxy note II. :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:helen:

Jeg er veldig fornøyd så langt ihvertfall. :strix:

Og det var visst på tide med ny telefon. For da jeg skulle overføre kontaktene mine fra gamle telefonen til sim-kortet døde den. Jeg fikk berget en del kontakter, men mistet mange. Så de av dere her som fremdeles vil ha telefonisk kontakt med meg må sende meg nr deres på pm. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen. :kaffekopp:

Det blåser i bygda igjen i dag. Men ingen nedbør i sikte.

Sauen er stadig fornøyd med sin nye telefon. Uvant at den er så stor. Blir liksom litt mer tungvindt å dra med seg. Men jeg elsker at det er større skjerm på den. For i det siste har jeg faktisk brukt telefonen mer enn pc'n, og da er det godt med stor skjerm. :jepp:

I dag skal jeg avgårde for å bli sterk. Gleder meg til å løfte vekter igjen. :trene:

Dagens første treningsøkt er riktignok allerede unnagjort. Og den sørget Turbo for. I dag har hun en bite- og kloredag. :murvegg:

Note? En sånn "slep-o-fon"? :ler:

Gratulerer med ny dings, okkesom.

Jepp, en sånn en ja... :ler:

Done. :ler:

:helen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Note-telefon har jeg også lyst på, mest pga størrelsen og det er også pga størrelsen jeg ikke eier en. :ler: Ikke lett!

Ha en fin treningsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Galaxy S4, og er kjempefornøyd. Men strørrelsen er helt i grenseland altså, holder nå :opplyser:

Lykke til med trening i dag! Håper du finner noen nye muskler :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Note-telefon har jeg også lyst på, mest pga størrelsen og det er også pga størrelsen jeg ikke eier en. :ler: Ikke lett!

Ha en fin treningsdag :)

Den skjønner jeg. Har vært litt i tenkeboksen pga størrelsen på telefonen jeg også. Men jeg er veldig fornøyd med stor skjerm nå ja. :jepp:

Satser på at det blir en finfin treningsøkt etterhvert. :jepp:

Jeg har en Galaxy S4, og er kjempefornøyd. Men strørrelsen er helt i grenseland altså, holder nå :opplyser:

Lykke til med trening i dag! Håper du finner noen nye muskler :lur:

Der er jeg veldig enig ja. Den trenger ikke bli noe større nei... :ler:

Takk, jeg regner med at det dukker opp noen muskler her og der ja... :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være ute i god tid til bussen er lurt. Men man trenger ikke være så tidlig ute... :ler:

*vente vente vente*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble en veldig bra treningsøkt i dag. Økte vektene på beinpress. Og på alle de andre øvelsene økte jeg fra to til tre serier. :bolledeig:

Å få gjort noe fornuftig her hjemme sitter derimot langt inne. :sjenert:

:veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

Turbo leker på gulvet, jeg spiser frokost og drikker kaffe. På radioen er det lokalnyheter. Ute er det bare litt vind. Og alt tyder på at dette kan bli en fin dag. :bolledeig:

Det strammer litt i muskulaturen her og der i skrotten. Men det er som det skal være. :jepp:

Den store drømmen i dag er at fredagskvelden kan nytes i ren leilighet. Også har jeg en drøm om å spise hjemmelaget pizza i kveld. :jepp:

Men først en bøtte eller to med kaffe. :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine fredager liker vi! :hoppe:

Håper du kommer i mål med rengjøring slik at du kan kose deg i :veslejenta: med god mat i kveld.

Her har det snødd litt, og nå øsregner det igjen....

Kanskje man skulle vurdere å bli risbonde? Må da være fuktig nok i bakken til at man kan få frem ei solid avling...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Joda, det er rent nok her nå. :jepp:

Og sannelig har jeg en deig til musli-rundstykker stående til heving. Og pizza skal det bli til kvelds. :sikle:

Joda, dette er en god fredag. :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig hadde trønderske risbønder blitt fattige denne vinteren. Dere sørpå har fått all nedbøren...

Endret av Sauen Shaun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...