Gå til innhold

Nyfjøset.


Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God morgen. :kaffekopp:

Fornøyd Turbo i vinduskarmen, kaffe i koppen, müsli-rundstykke på fatet og OL på TV. Joda, lørdagen kunne startet verre...

Og planene er igrunnen at det skal fortsette slik. Se OL på TV, spise hjemmelaget mat og ta livet med ro. Kveldens middag blir resten av pizzaen fra i går. :sikle:

:ler:

God helg, pus og sauen!

Takk. Vi ønsker god helg til deg og gubben også. :klem:

:hoho:

Kos deg i kveld! :klemmer:

Takk. :klem:

Det ble en fin kveld. Deilig hjemmelaget pizza, Munkholm, TV og Turbokos. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempestart på OL. :duskedame:

Og jeg klarte å rive meg løs fra skjermen mens de minst spennende parene gikk. Og det var deilig med en rusletur i frisk luft. :bolledeig:

Nå blir det sløsing resten av dagen. :)

Endret av Sauen Shaun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vekkeklokka ringte tidlig i dag. Utfor for menn MÅ jeg bare ha med meg. :duskedame:

Men trøtt er jeg. :Gjesp: Det blir nok slumring på sofaen mellom de interessante TV-øyeblikkene i dag. :Gjesp: Likevel er det en veldig fin søndagsmorgen. Frokost og :kaffekopp: , aktiv Turbo, sport på TV og ellers stille i huset. Naboene vet jeg var på fest i natt, så de sover nok lenge i dag. Og i etasjen over vet jeg ikke om det er noen hjemme i helga. Stilt er det ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreminhatt, nå lurte jeg på hvilke menn du måtte få med deg??? Jeg må ha en indre dyslektiker som slår ut i blant, til tross for at jeg er opptatt av å skrive så riktig som mulig.

Eller så er det en del av straffen for å være hurtigleser. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Joda, jeg står opp tidlig på søndag for å få med meg noen helt spesielle menn. Flotte menn i trikot. :nigo:

Og dagen startet med en bronsjemedalje. :hoppendeglad: Ingen medalje på Aksel. Men du verden så moro med medalje til Kjetil. :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det fantastisk lykkelige og vantro gliset til vinner Mayer :ler: Det blir nok medalje® på herr Svindal også, der er mange muligheter igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine gutter på pallen i dag ja. Og uttrykket til Mayer må vel bli et av OL's høydepunkt... :rodmer:

Og Svindal kommer nok tilbake senere ja. SuperG for eksempel... :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det så jeg ikke, men han så ut som om han hadde mange følelser som måtte ut, på en eller annen måte :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orket ikke stå opp da klokka ringte jeg. :sukk:

Men, det kommer sikkert flere menn i trikot etterhvert.

:biggrin:

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tar gjerne litt nedbør jeg. :jepp:

Men jeg innrømmer at det var deilig å ta på seg joggeskoene og rusle tur i :sol:

Men så ser jeg på Twitter at politiet melder om bålbrenning på en øy i nærheten. Det er sånne idioter som får meg til å lengte desperat etter snøen. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

I dag har Turbo en turbostart på dagen. Hun insisterer på å ligge bak pc'n og prøve å fiske til seg knekkebrødene mine (og ja, hun spiser knekkebrød). Hun har vel blitt jaget i gulvet ca 30 ganger hittil, og enda er ikke jeg ferdig med frokosten min. Til hennes store glede spiser matmor veldig sakte... :ler:

Ellers er det mandag i dag. Og det betyr ny time hos fysioen. Gleder meg til å trene i dag også. :hoppe:

Foreløpig har jeg ikke slått på tv'n. Koser meg med lokalnyheter på radioen. Det blir jammen meg nok timer foran skjermen i disse dager. Så litt radio gjør godt innimellom. Men jeg er veldig glad for at jeg akkurat rekker hjem fra trening tidsnok til å se skiskytinga. :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...