Gå til innhold

Nyfjøset.


Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Også blir kremen sprøytet inn fra toppen her, ikke fra siden. Så litt mer forskjellig er de. :ler:

Nå har jeg lyst på boller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gått glipp av noe alle årene jeg bodde i barte-byen, skjønner jeg!

Herlig med billig-shopping. Kupp er digg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å være sløv. :flau: Har ikke gjort noe som helst fornuftig i dag. Bare sløvet på sofaen. Og nå er det ikke lenge til jeg må gjøre meg klar til middagsselskap...

Ja-ja, det var den dagen... :ler:

Jeg skjønner ihvertfall godt at hybelkaninene trives hos meg for tiden. Her lever de relativt trygt... :ler:

Også blir kremen sprøytet inn fra toppen her, ikke fra siden. Så litt mer forskjellig er de. :ler:

Nå har jeg lyst på boller!

De er ikke helt like da, nei. Men de ligner nok til at jeg glatt spiser en bolle eller to hvis jeg kommer til din by. :ler:

:sikle:

Høres skrekkelig godt ut!

Det er vanvittig godt. :sikle:

Gått glipp av noe alle årene jeg bodde i barte-byen, skjønner jeg!

Herlig med billig-shopping. Kupp er digg!

Ja, hvis du har bodd flere år i byen her, uten å ha smakt de bollene, da har du gått glipp av noe. :jepp:

Kupp er digg, ja. Og særlig når man betaler mesteparten av det med gavekort. :tommel:

*gleder meg til å ta på nye klær når jeg skal i middagsselskap i dag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn-morn! :kaffekopp:

Våken, men trøtt sau - som vanlig... :roll:

Middagsselskapet i går startet veldig hyggelig. Nydelig mat og trivelig skravling. Under kaffen etterpå var det loddsalg. Og jeg fikk med meg fineste gevinsten hjem. Seks nydelige moccakopper. :strix:

Men etter at vi hadde fått i oss kaffe og deilig kake, var det en dame som begynte å klage som vanlig. Den dama kan ikke være med i den gjengen uten å klage høylytt over alt som er galt i foreningen. Når hun setter igang skulle en tro at det ikke er en eneste person i hele foreningen som gjør noe som er rett. ALT er galt... Og sånt suger energi ut av en energiløs sau (og jeg orker ikke diskutere med henne heller, for hun skjønner ikke en dritt av hva som faktisk blir gjort i foreningen). Men egentlig passet det meg veldig bra. For da kunne jeg bare takke for meg, og ta bussen hjem igjen. Jeg orker bare ikke å sitte å høre på den dama. Og da rakk jeg å komme meg hjem til Turbo og litt tv-fredag. Fikk hørt Morten Harket, og det hadde jeg veldig lyst til. :jepp:

Så alt i alt ble det en veldig koselig ettermiddag/kveld, som ikke ble altfor lang. :jepp:

Og jeg har ikke landet enda etter at jeg vant de koppene. :strix: Ikke at jeg helt vet når jeg skal bruke dem, men jeg får vel finne ut hva man serverer i moccakopper. Også ender det sikkert med at jeg kjøper meg kaffemaskin... :fnise:

Kan dere slutte å snakke om boller!!!! :sur:

*sulten og venter på at middagen skal bli ferdig* :ler:

Boller, boller, boller... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke at jeg helt vet når jeg skal bruke dem, men jeg får vel finne ut hva man serverer i moccakopper. Også ender det sikkert med at jeg kjøper meg kaffemaskin... :fnise:

Boller, boller, boller... :ler:

1) Hva med....mokka???? :fnise:

2) Funker ikke nå, for det ble middag på meg etterhvert, og nå er jeg i "postfrokostmodus"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Hva med....mokka???? :fnise:

2) Funker ikke nå, for det ble middag på meg etterhvert, og nå er jeg i "postfrokostmodus"

1) Jaaa, men jeg har aldri smakt mokka, og vet egentlig ikke hva det er... :ler:

2) Filler'n.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyvasket leilighet. Det er jammen lenge siden det har sett så bra ut her. :bolledeig:

Jeg har igjen et par skap som skulle vært ryddet, men det får bli en annen dag. Ellers er det ryddig og rent overalt. :bolledeig:

Ja, Sauen er også nyvasket. Og gleder seg til å sove i rent sengetøy til natta. :bolledeig:

Nå gjenstår det bare å kokkelere litt her. Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal lage. Men det blir vel en eller annen grønnsaksgryte. Har masse godt i kjøleskapet, så får vi se hvordan det blir til slutt. :jepp:

Også er det både Mesternes Mester og Ingrid Bjørnov på tv i kveld. Dette blir bra. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

I grunnen er det en slitsom morgen. Turbo har bestemt seg for å være en liten "d...el" i dag. Alt hun ikke har lov til gjør hun i dag. Og hun gjør det helt bevisst... :sukk:

Vel-vel, jeg har etter mye om og men fått i meg frokosten min. Og om et par timer skal jeg på bytur. Det er søndag og tid for å dra på Gudstjeneste. Gleder meg. Men jeg tror jeg må passe på at luggen ligger rett i dag. For ellers kommer jeg til å få mange spørsmål. Ja, jeg skalla i en skapdør i går. Og blått horn i panna er lekkert... :ler:

Også må jeg bare skryte av gryteretten jeg lagde i går. Det må være den beste gryta jeg noen gang har laget. Den var en skikkelig innertier. :sikle: Gleder meg til å varme opp rester når jeg kommer hjem fra Gudstjenesten.

:vinke:

Nyvasket sengetøy og ren leilighet - deilig! :jepp:

Ja, det er deilig. Helt herlig. Særlig når det har vært veldig mye rot her hjemme over lang tid. Nå er det rent og ryddig her. Og jeg har sovet veldig godt i natt. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble en mye lengre dag i byen enn planlagt. For etter Gudstjenesten møtte jeg noen venner som skulle på kino, og plutselig var jeg på kino jeg også. *impulsiv* :ler:

Men selve filmen var sterk kost. Utrolig fin film med plass for både latter og tårer. Kule kidz gråter ikke... Det var mange tårer og mye snufsing i salen mot slutten av filmen. Jeg er veldig glad jeg ble med. Men jeg skjønner meg ikke på foreldre som sender små barn på den filmen alene. På raden foran oss satt det fire småjenter i 8-10 årsalderen. Og de burde definitivt hatt med seg en voksen å snakke med etter filmen. Vi hadde med oss en gutt på 9, og han hadde tusen spørsmål etter filmen.

:klem:

:klem: Hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sett filmen men hørt at den er veldig sterk... Og foreldre er nok lurt å ha med seg for barn i den alderen! Men mistenker at foreldrene ikke har satt seg inn i hva slags film det er snakk om....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke sett filmen men hørt at den er veldig sterk... Og foreldre er nok lurt å ha med seg for barn i den alderen! Men mistenker at foreldrene ikke har satt seg inn i hva slags film det er snakk om....

Du er nok inne på noe der. Men samtidig har det vært såpass mye omtale av den filmen, at foreldrene burde fått med seg hva den handler om...

Hvilken film var det?

Kule kidz gråter ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok inne på noe der. Men samtidig har det vært såpass mye omtale av den filmen, at foreldrene burde fått med seg hva den handler om...

Kule kidz gråter ikke.

Åh! Var det navne på filmen ja... :fnise:

Var litt treig jeg da. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...