Gå til innhold

Nyfjøset.

Fremhevede innlegg

Skrevet
Daria skrev (21 minutter siden):

Nettopp derfor er du et trygt valg :ler:

Det er godt å høre. 🎄

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er stedatter med familie ventet i ettermiddag, så motivasjonen for å rydde er absolutt tilstede. :fnise: Men samtidig er det to skrøpelige skrotter som bor her, så det blir som det blir… Ambisjonene om å stryke duk til middagsbordet har forsvunnet. Det blir voksduk… 

Men det er jul, skuldrene er senket - og jeg koser meg. :strix:

GOD JUL!

🎄🎅 :julekyss: :gave:

Skrevet

Stryke duker er omtrent det eneste jeg har gjort i år... :fnise: 

God jul :tree:

Skrevet

Nydelig juledag med fred i heimen. 🎄 Lykken var stor i går, da jeg klarte å få til en perfekt ribbe (gleder meg til rester i dag :sikle: ). Saftig ribbe med knasende sprø svor. 
Feiringen ble veldig koselig, og gjestene så veldig fornøyde ut da de gikk littcetter midnatt. :strix: 

Begavet har man jo også blitt. Både med sjokolade, lakris, kaffe, te, alkoholfri vin,  syltetøy, spekemat, sokker, morsom T-skjorte (som krever en grundig diett før den kan brukes), refleks, såper, hårprodukter, bunadsølv, bok, kaffekrus, puter, julepynt, en snakkende kaktus og noe til slektsforskning - og sikkert noe jeg har glemt i farten… Jeg er bortskjemt, heldig og veldig glad. :jepp: 

Skrevet

Denne snakkende kaktusen - er det riktig å anta at den ikke er helt biologisk og naturlig...?  :fnise: 

Skrevet
Daria skrev (16 timer siden):

Denne snakkende kaktusen - er det riktig å anta at den ikke er helt biologisk og naturlig...?  :fnise: 

Helt korrekt antagelse :ler: 

Skrevet
Daria skrev (18 minutter siden):

Jeg er ganske smart :nigo: 

Du legger lista der, ja? Du vil ikke prøve å sikte LITT høyere? :klo:

Skrevet

Jeg er også smart nok til å skjønne at du prøver å være spydig - og til å velge å heve meg over det :ler: 

Skrevet

Jula har vært nydelig til nå. :strix: Og jeg har en plan om at det skal fortsette slik. :jepp:  Det har vært en fin blanding mellom sosiale dager og stille dager. Akkurat passe tid til å hente meg inn mellom selskapelighetene. Og i dag skal eselet ut og drikke kaffe med en kamerat, og jeg skal nyte noen timer med alenetid. 

Skrevet

Høres ut som finfine dager! :strix:

Skrevet

Høres ut som den perfekte jul. PS: Hvordan ble ribba? :fnise: 

Skrevet

Ribba ble perfekt :sikle:  

Skrevet

Ikke fullt så sikker på at dagens middag blir like perfekt. Langtidsstekt oksestek står på menyen. Og jeg frykter alltid tørt kjøtt når jeg steker stek… Men-men, det skjer ikke noe verre enn at dagens middagsgjester må drukne kjøttet i saus… :fnise: 

Fordelen med å invitere gjester er at man får et spark bak til å gjøre rent. Late juledager gjør at man blir ekstra lat. :sjenert: 

Skrevet
Sauen Shaun skrev (1 minutt siden):

Men-men, det skjer ikke noe verre enn at dagens middagsgjester må drukne kjøttet i saus… :fnise: 

Det ville vært kulinarisk krise i min heim. *kan ikke lage saus*

Tenker gjestene blir både mette og fornøyde selv om kokken har premierenerver. :fnise: 

Skrevet
Cata skrev (12 minutter siden):

*kan ikke lage saus*

*hvisker om min gode venn Toro*

Hvis gjestene er som meg, setter de pris på enhver middag de ikke trenger å lage selv :ler: 

Skrevet
Daria skrev (9 minutter siden):

*hvisker om min gode venn Toro*

Min også. Ble senest tatt i bruk til kalkunfileten i går. Jeg har nok lest for mye på KG's matforum :ler: der "alle" kan lage saus fra grunnen av. 

Skrevet

Kan, vil, gidder, ser poenget med... :ler: 

Skrevet
Sauen Shaun skrev (54 minutter siden):

Ikke fullt så sikker på at dagens middag blir like perfekt. Langtidsstekt oksestek står på menyen. Og jeg frykter alltid tørt kjøtt når jeg steker stek… Men-men, det skjer ikke noe verre enn at dagens middagsgjester må drukne kjøttet i saus… :fnise: 

Fordelen med å invitere gjester er at man får et spark bak til å gjøre rent. Late juledager gjør at man blir ekstra lat. :sjenert: 

Hvisker noe om stekepose...... da unngår du at varmen tørker ut kjøttet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...