Gå til innhold

Nyfjøset.


Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Daria skrev (19 timer siden):

Du vil ha mest mulig for pengene?

Synes jeg har fått mer enn nok denne runden gitt… Trenger ikke mer… :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har såååå lyst til å gå på konsert i kveld. Men all sunn fornuft sier at jeg ikke bør stå ute i kø i regn og vind… Jeg har tross alt ligget syk ei hel uke nå. Og er fremdeles sår i halsen… :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen Shaun skrev (10 minutter siden):

Har såååå lyst til å gå på konsert i kveld. Men all sunn fornuft sier at jeg ikke bør stå ute i kø i regn og vind… Jeg har tross alt ligget syk ei hel uke nå. Og er fremdeles sår i halsen… :sukk: 

Høres ut som regn og vind bør utgå fra programmet ja. Rehab pågår. Du får ty til musikk på ørene i stedet. Fortsatt god rehab :blomst2:

Endret av Cata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke bare litt regn og vind på dine kanter i dag heller... Min kø-tålmodiget og -toleranse har krympet kraftig med årene, selv før helsa ble et argument - jeg foretrekker steder hvor jeg slipper rett inn, i det minste til en foajé.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig med foajé på en kirkekonsert… Så det blir å stå i kø i drittværet. Og jeg står over, selv om det er kjipt… :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sauen Shaun skrev (35 minutter siden):

Dårlig med foajé på en kirkekonsert… Så det blir å stå i kø i drittværet. Og jeg står over, selv om det er kjipt… :sukk: 

Full forståelse for det! Men er det evt en mulighet for å komme etter dørene er åpnet og heller sitte lengre bak? Kanskje ikke det lureste uansett med pjusk form, fant bare et halmstrå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (37 minutter siden):

Full forståelse for det! Men er det evt en mulighet for å komme etter dørene er åpnet og heller sitte lengre bak? Kanskje ikke det lureste uansett med pjusk form, fant bare et halmstrå...

Nei, det er uansett best å holde seg hjemme… Så eselet får gå uten meg i kveld…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tror jeg at jeg skal prøve å bli med på er formiddagsarrangement. Jeg trenger å prate med noen andre enn eselet nå. :fnise: Er bedre, men ikke helt bra. Men satser på at det går bra. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cata skrev (7 timer siden):

Gudd løkk, håper det går bra.

Det gikk bra. Så nå har jeg fått sosialt påfyll, og er svært fornøyd :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årets store bakeprosjekt er sånn smått i gang. De første forberedelsene er gjort. Og første deig skal lages i kveld. :kokk: *savner bakesmiley* 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daria skrev (18 minutter siden):

Julemarkedet nærmer seg?

Jepp, med stormskritt… Og jeg har rota vekk ei hel uke med noe så bortkasta som å ligge på sofaen med feber. Litt småstressa :bond: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (7 minutter siden):

Jeg synes det er litt tidlig med julerelatert stress i oktober, altså...

Men det er litt sent å begynne bakinga etter markedet… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Detaljer, detaljer... Jeg har fått litt trening etter hvert i å innse at jeg får bare gjort så mye (eller lite), og uansett hvor mye jeg stresser og styrer og bekymrer meg får jeg ikke endret på det. Den uka på sofaen kunne du ikke gjøre noe med da, og det er begrenset hvor mye du får kompensert for det i ettertid. Og ikke minst - ingen andre enn deg selv forventer at du skal  gjøre det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (5 minutter siden):

Detaljer, detaljer... Jeg har fått litt trening etter hvert i å innse at jeg får bare gjort så mye (eller lite), og uansett hvor mye jeg stresser og styrer og bekymrer meg får jeg ikke endret på det. Den uka på sofaen kunne du ikke gjøre noe med da, og det er begrenset hvor mye du får kompensert for det i ettertid. Og ikke minst - ingen andre enn deg selv forventer at du skal  gjøre det...

Helt sant… Og jeg har god trening i å leve etter helsas behov jeg og. Så sånn veldig stressa er jeg ikke. Og to slag bakverk er kansellert i år. Men den ene sorten må jeg bare få bakt. Ikke minst fordi de er så innmari gode. :sikle: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg mest bekymret for frisørtimen jeg har om en halvtime. Det er skitskummelt hver gang :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor går jeg så sjeldent... :ler:  Jeg var der på torsdag, jeg har vasket håret etterpå og en eim av sprayen hun brukte da hun fønet henger fortsatt i -de første to dagene hang lukten  som en sky rundt hodet mitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...