Gå til innhold

Nyfjøset.


Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Planer for dagen bør være en bytur. Jeg trenger en liten fornyelse av garderoben. Og jeg har et gavekort som kan brukes… Problemet er at det ikke er noe gøy å kjøpe klær når jeg er så feit som nå… :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sauen Shaun skrev (24 minutter siden):

Planer for dagen bør være en bytur. Jeg trenger en liten fornyelse av garderoben. Og jeg har et gavekort som kan brukes… Problemet er at det ikke er noe gøy å kjøpe klær når jeg er så feit som nå… :flau:

:trøst:

Føler med deg og vet så altfor godt hvordan du har det. :klem:

Håper du finner noe du føler det vel i, selv om det er utfordrende. Gi evt et hint om vi skal ta en liten økt med moralsk støtte en dag :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (8 timer siden):

:trøst:

Føler med deg og vet så altfor godt hvordan du har det. :klem:

Håper du finner noe du føler det vel i, selv om det er utfordrende. Gi evt et hint om vi skal ta en liten økt med moralsk støtte en dag :jepp: 

Takk :klemmer: 

Jeg fant faktisk en bluse jeg følte meg vel i. :jepp:  Så det ble en positiv handletur. :jepp: 
Ser linken kom med bluse i feil farge… Jeg kjøpte grønn…

Endret av Sauen Shaun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen Shaun skrev (1 time siden):

Takk :klemmer: 

Jeg fant faktisk en bluse jeg følte meg vel i. :jepp:  Så det ble en positiv handletur. :jepp: 
Ser linken kom med bluse i feil farge… Jeg kjøpte grønn…

Oooo! 

Den kunne man like... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (10 timer siden):

Oooo! 

Den kunne man like... :sjenert:

Det er lov å herme… :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen Shaun skrev (1 time siden):

Det er lov å herme… :jepp: 

Tanken er der... 

Var den brukanes i størrelse? Eller måtte du opp/ned? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte opp en størrelse. Så de var litt små i størrelsene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var jo veldig vårlig og frisk - det er så delig å kunne begynne å tenke på lettere, lysere klær :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (7 timer siden):

Den var jo veldig vårlig og frisk - det er så delig å kunne begynne å tenke på lettere, lysere klær :jepp: 

Ja, jeg øyner håp om at vinterjakka snart kan vaskes og henges vekk for noen måneder… :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er over på vårkåpene (noen har et velfylt klesskap), men det er bare en knapp uke siden ullkåpen ble luftet en snøfylt morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag :kaffekopp: :kaffekopp:

Her er man invitert i bursdag i kveld. Men hva kjøper man til en mann på noen og seksti??? :klo:  Spiselige gaver går ikke, siden han er på konstant slankekur… 

Daria skrev (15 timer siden):

Jeg er over på vårkåpene (noen har et velfylt klesskap), men det er bare en knapp uke siden ullkåpen ble luftet en snøfylt morgen...

Her har alle vårjakkene krympet i skapet :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen Shaun skrev (32 minutter siden):

God formiddag :kaffekopp: :kaffekopp:

Her er man invitert i bursdag i kveld. Men hva kjøper man til en mann på noen og seksti??? :klo:  Spiselige gaver går ikke, siden han er på konstant slankekur… 

Her har alle vårjakkene krympet i skapet :sukk: 

Hva med god kaffe eller te? Og vårblomst/bukett? Noe fra Vinmonopolet om han liker sånt? Kryssord/Sudoku?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (3 timer siden):

Hva med god kaffe eller te? Og vårblomst/bukett? Noe fra Vinmonopolet om han liker sånt? Kryssord/Sudoku?

Gode tips. Ble enig med ei venninne om å spleise på en stor plante. Så da er saken løst. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Årets første humle har forvillet seg inn, så da er det sommer 🐝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forvist seks småveps de siste to dagene. De store er åpenbart smartere og finner veien ut igjen på egen hånd (eller bosetter seg i bokhylla i all stillhet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...