Gå til innhold

Nyfjøset.


Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

I dag var dagen for service og EU-kontroll på vår gamle bil. En dag for bekymring og nerver. Økonomien har absolutt ikke behov for store verkstedsregninger nå… Og lettelsen var stor når bilen gikk rett gjennom kontrollen. :juhu: Ikke en eneste feil på en 11år gammel bil er nesten for godt til å være sant. Under 5000 for service og kontroll er til å leve med. :jepp:  Eneste som må gjøres er å bytte bremser bak iløpet av det kommende året. De er innenfor det godkjente, men de holder ikke til neste EU-kontroll. Og slitedeler må jo byttes innimellom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det snør ikke, men snap påstår jeg har -18 grader. Noe sier meg at snap tar feil...

Gratulerer med snill bil, Sauen. Bremsebytte er jo sånt som må gjøres dann og vann (med mindre Eselet er råkjører av rang og aldri bruker dem :fnise: ) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh my, innlegget over gjorde meg akkurat "verneverdig" på KG. Stell pent med meg nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cata skrev (1 time siden):

Oh my, innlegget over gjorde meg akkurat "verneverdig" på KG. Stell pent med meg nå....

:trøst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal vi se… Vi er godt inne i årets andre uke. Og jeg har ikke klart meg uten sjokolade, chips og lakris. :sjenert:  Men jeg tror jeg har klart å redusere mengdene litt… Jeg har vært ute og gått litt de siste dagene, og har kjent følelsen av å være støl igjen, men ikke vært på treningssenteret enda. Jeg har klart å redusere skjermtiden litt. Det hjelper å slette noen spill. :fnise: 
Neste mål må være å rydde vekk jula. Men ikke i dag. Nå lader jeg til jeg skal på møte i kveld. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen Shaun skrev (17 minutter siden):

Jeg spiste ikke snop i går :opplyser: 

:bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt julesjokolade på halv pris i dag... :sjenert: Jeg har stått imot alt, helt til Meny lokket med Fazermint. De kjenner mine svakheter... Dessuten kjenner jeg fortsatt på stølhet etter treningen tirsdag - fysio vil fryde seg :ler:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne husmora har en jobb å gjøre, men det sitter fryktelig langt inne å gjøre den… *lat* :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nyvasket gulv :opplyser: Mer gidder jeg ikke gjøre i dag…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har relativt snøfrie verandaer - skjer ikke mer her heller :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Planen var en tur til det store kjøpesenteret, mens esel er på kaffeslaberas. Men jeg gidder ikke. :fnise: Har mer lyst til å sitte i godstolen. :strikker: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen Shaun skrev (På 27.1.2024 den 10.18):

Planen var en tur til det store kjøpesenteret, mens esel er på kaffeslaberas. Men jeg gidder ikke. :fnise: Har mer lyst til å sitte i godstolen. :strikker: 

Plan utgikk med flyvende faner (eller strikketøy) :fnise: . Jeg prøvde meg på tur til det lille kjøpesenteret i går. Større snøbørste for bilen sto på ønskelista. De var utsolgt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...