Sauen Shaun Skrevet 1. september 2016 Forfatter #3201 Del Skrevet 1. september 2016 Og i dag er det første vaffeltorsdag etter sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. september 2016 #3202 Del Skrevet 1. september 2016 Så deilig at hver dag inneholder noe fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. september 2016 Forfatter #3203 Del Skrevet 3. september 2016 God morgen. Tidlig våken i dag, men det er kanskje ikke så rart... noen la seg nemlig før halv ni i går kveld... Dagen i går startet grytidlig på morgenen. Skulle en tur med danskebåten, sammen med ei venninne og to av hennes venninner. Det ble en kjempefin tur. Masse skravling og latter... Og noen av oss fikk shoppet litt mer enn planlagt. Jeg skjønner ikke hva som skjedde, men plutselig var man hjemme med fire kilo kylling, to kilo bacon og drøyt to kilo sjokolade... I tillegg til noen esker lego, som skal bli julegaver... I dag har jeg en avtale med kortmakeriet mitt. Og jeg gleder meg. Må bare ta oppvasken først Den 1.9.2016 at 11.27, loffen skrev: Så deilig at hver dag inneholder noe fint! Takk. Jeg prøver å få noe godt ut av hver dag. Dagene blir ikke gode av å bare sitte inne og synes synd i meg selv,, og tenke på teite leverprøver som oppfører seg dumt og sånt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 3. september 2016 #3204 Del Skrevet 3. september 2016 Herlig med fredagstur og shopping! Så det lå noe sjokolade i en pose ja Kos deg i kortmakeriet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 4. september 2016 Forfatter #3205 Del Skrevet 4. september 2016 God morgen. Småtrøtt sau har en søndag full med sosiale planer foran seg. Først gudstjeneste (kjentfolk skal fram til døpefonten, så jeg må bort for å se). Deretter kaffebesøk hos mammas barndomsvenninne. Og til slutt skal den sprekeste 90-åringen jeg kjenner feires. Gårsdagen ble ikke helt som planlagt. Ble lite gjort i kortmakeriet. Derimot fikk jeg besøk av en del av familien Bulk. Og ellers ble det bare sløving. Trøtt etter fredagens tur... 17 timer siden, Roadrunner skrev: Herlig med fredagstur og shopping! Så det lå noe sjokolade i en pose ja Kos deg i kortmakeriet! Var noe sjokolade i posene ja... Men mesteparten av den skal gies bort. Noe ble med familien Bulk i går, mye skal være med til 90-åringens selskap i dag. Og noe havner vel i sauemagen (selv om jeg burde gitt bort alt...)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 5. september 2016 Forfatter #3206 Del Skrevet 5. september 2016 God morgen. Ser ut til å bli nok en strålende dag. Jeg er sliten etter altfor mye farting de siste dagene. Men er litt rastløs og... Må nok finne på noe i dag. Om ikke annet må jeg rusle en liten tur i sentrum... Gårsdagen ble bare helt perfekt. Vakker seremoni i kirka, trivelig kaffeselskap og kjempefin bursdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 5. september 2016 #3207 Del Skrevet 5. september 2016 Høres ut som en topp søndag! Og været i går var jo helt prima, rene sommerdagen jo! Og ser veldig bra ut i dag også Bare å nyte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 5. september 2016 #3208 Del Skrevet 5. september 2016 Ut i fra denne siden tok jeg med meg leverprøver... Hva sier de da? Grunn til bekymring? Pluss at du har kjøpt julegaver, det gjorde jeg også forrige uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 6. september 2016 Forfatter #3209 Del Skrevet 6. september 2016 God morgen. Ingen sol å skimte i dag. Bare grå skyer på himmelen. Men jeg skal ikke klage. Det er september, og jeg gikk i shorts i går... Det ble en fin dag i går også. Ruslet bort til venninna jeg var hos på søndag. Da fikk jeg trim ved å gå dit. Også fikk jeg kakerester til lunsj Dessuten fikk jeg plukket en stor pose plommer i hagen hennes. På veg hjem igjen møtte jeg svoger på bussen. Så ble han med hjem til meg en tur, mens han ventet på at det ble tid for å hente Mini i barnehagen. I dag blir det hjemmedag - tror jeg... 23 timer siden, Roadrunner skrev: Høres ut som en topp søndag! Og været i går var jo helt prima, rene sommerdagen jo! Og ser veldig bra ut i dag også Bare å nyte! Ja, det ble en topp søndag og en topp mandag. 21 timer siden, Jerle skrev: Ut i fra denne siden tok jeg med meg leverprøver... Hva sier de da? Grunn til bekymring? Pluss at du har kjøpt julegaver, det gjorde jeg også forrige uke. Er ei stund siden siste måling av leververdier nå, så jeg er faktisk ikke sikker på statusen akkurat nå. Men de har jo kjørt berg- og dalbane det siste året, så det må vel snart måles igjen... Og julegaver ja... Er godt i gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. september 2016 #3210 Del Skrevet 6. september 2016 *ignorerer alt snakk om julegaver til november* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 6. september 2016 #3211 Del Skrevet 6. september 2016 Uæææ.. julegaver. *tusler ut igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 6. september 2016 #3212 Del Skrevet 6. september 2016 Hvor er smileyen som holder seg for ørene, lukker øynene og tusler avsted? Det er lenge til jul, veldig lenge til jul... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. september 2016 #3213 Del Skrevet 6. september 2016 6 minutter siden, Roadrunner skrev: Hvor er smileyen som holder seg for ørene, lukker øynene og tusler avsted? = ser ikke, hører ikke, fiser avgårde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 6. september 2016 #3214 Del Skrevet 6. september 2016 6 timer siden, Daria skrev: = ser ikke, hører ikke, fiser avgårde... Make it two of us. I allfall når det gjelder julegaver. Skal vurdere å tenke på det i november, og så tenker jeg kanskje på det for alvor i desember. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. september 2016 Forfatter #3215 Del Skrevet 7. september 2016 God morgen. Onsdag, duskregn og trøtt sau... Jada, plutselig var det noe veiarbeid her igjen i natt... Men det er onsdag, og det betyr onsdagslunsj. Og jeg hadde også ventet til november med julegavene, hvis jeg ikke hadde så mange å kjøpe til. Men når lista over folk som skal ha gaver nærmer seg 40, så må jeg begynne tidlig for å komme i mål med det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 7. september 2016 #3216 Del Skrevet 7. september 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. september 2016 Forfatter #3217 Del Skrevet 8. september 2016 God morgen. Lang og sosial dag i går. Veldig koselig på onsdagslunsjen. I går ble to av mine kusiner med dit, og de trivdes så godt at de gjerne blir med flere ganger. Så var det bare hjem til sofaen en liten tur, før jeg tuslet bort til en nabo med strikketøyet mitt. Måtte ha litt hjelp... Ja, også ble jeg stående utenfor her og skravle med leieboeren i kjelleren hos husverten. Utrolig trivelig mann... I dag er det torsdagsvaffel igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 8. september 2016 #3218 Del Skrevet 8. september 2016 Bare smil og glede i fjøset jo Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. september 2016 Forfatter #3219 Del Skrevet 8. september 2016 Er inne i en veldig sosial periode nå. Og det er hybelkaninene veldig glade for. De lever nemlig veldig trygt og godt her i Fjøset for tiden. De dagene jeg ikke er sosial, så ligger jeg rett ut på sofaen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. september 2016 Forfatter #3220 Del Skrevet 9. september 2016 God morgen. Sovet dårlig i natt, og våknet altfor tidlig i dag. Men-men, fredagen går nok sin gang likevel den. I dag står det bursdag på programmet. Ei venninne skal feires. Heldigvis er det selskap på ettermiddagen, så det er forhåpentligvis ikke svarte natta før jeg er hjemme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå