Gå til innhold

Nyfjøset.


Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

:hoppe: Takk for koselig fredagskveld, og fin lørdag! :hoppe:

Gjestene fikk plass til alle posene i sekkene sine og er nå på vei videre.

Håper det blir en fin mandag med feriegjestene dine - kos deg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen. :kaffekopp:

Det ble en lang og fin dag i går. Veldig koselig å ha besøk av gode venner. :strix:   Men jeg kjenner jo at jeg ikke er av de sprekeste i verden. Så jeg er en anelse sliten nå. Men gode venner er verdt å bli sliten for. :bolledeig: 

23 timer siden, Roadrunner skrev:

:hoppe: Takk for koselig fredagskveld, og fin lørdag! :hoppe:

Gjestene fikk plass til alle posene i sekkene sine og er nå på vei videre.

Håper det blir en fin mandag med feriegjestene dine - kos deg! :jepp:

Det ble en fin mandag. Vi var bare her i bygda i går. Og helt greit det. :jepp:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp::kaffekopp: 

Trenger dobbel dose kaffe for å komme i gang i dag. :Gjesp:  Men gårsdagen ble lang og fin, så da er det helt greit. :bolledeig: Ble byvandring i går. Og mye tid hvor vi egentlig bare satt og så på livet i byen. Middagen ble på Egon. Og deretter vandret vi til Fiskebrygga hvor det skulle være konsert. Kan ikke si at det ble noen musikalsk høydare. Veldig fint opplegg, veldig mye folk og i utgangspunktet virket det musikalske lovende. Tina Turner-tribute. Men når vokalisten ikke holder mål, så hjelper det ikke.  :riste: For all del, en dyktig sanger. Men det ble bare for spinkelt til å takle Tina Turners sanger...  

I dag blir det tur i indre strøk. Skal ha med oss de to største trollungene. Også skal vi besøke en relativt ny opplevelsespark litt lenger oppe i dalen. :jepp:  Og etter den turen blir det bare sløvings her hjemme. Avslutter kvelden med RBK-kamp på TV. Også vender gjestene snuten mot hotellet, for ei natts søvn og tidlig avreise tilbake til Trøndelag i morgen. 

Endret av Sauen Shaun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag. :kaffekopp: 

En rolig start på dagen i dag. Og jeg ser for meg en rolig dag og. :jepp: Gjestene har vendt snuten nordover igjen. Litt godt med en rolig dag nå, men samtidig litt tomt uten gjester... Men det er jo flere gjester i vente. Jeg vet Kompis er i området, og han kommer innom iløpet av uka. :nigo:  I tillegg har jeg fått vite at ei barndomsvenninne også har tenkt seg innom på kaffe en av de nærmeste dagene. Hun og mannen er på bilferie, og nærmer seg mine trakter. :hoppe:   

Og helt asosial blir jeg ikke i dag heller. Kan jo ikke risikere å få abstinenser. :fnise:  Så en liten tur ut for å drikke kaffe med ei venninne og han hun er støttekontakt for blir det. Og deretter blir det rett og slett godstol og TdF. 

Gårsdagen ble forøvrig helt knall. En tur innom Elgtun var vel verdt å bruke tid og penger på. Ungene koste seg veldig. Og vi voksne koste oss like mye. Jeg må bare innrømme at det var stas å klappe elg. :bolledeig:  

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp: 

Våkna med kranglete rygg i dag. Tror jeg må prøve å gå meg en litt lengre tur i dag, i håp om at det får ryggen tilbake til normalen igjen. :jepp:  Men før det har jeg planer om å prøve å få blogget litt. Ja, også må jeg ta oppvasken. Blir ikke noe middag her i heimen før kopper og kar er på plass i skapet igjen. Rene unntakstilstanden på kjøkkenbenken her... :flau:  

Ellers er det atter en gang trist å stå opp til nyhetene på radio. Nok en katastrofe i Frankrike. :trist: 

Endret av Sauen Shaun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring til ryggen! Håper litt rusling og frisk luft kan gjøre underverker :klem:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God formiddag. :kaffekopp: 

Noen dager siden jeg var innom her ja... Her flyr dagene avgårde. :bond:  Helga gikk unna med litt TdF, litt vandring i sentrum, litt besøk og en herlig lørdagskveld med grilling på stranda og rangling hos familien Bulk. Og i går ble jeg invitert ut på pizza sammen med gode venner. Ja, det er gode dager. :bolledeig: 

I dag var det visst snakk om å møte ei venninne i sentrum. Også må jeg en tur innom biblioteket. :jepp:  Ellers satser jeg på mest mulig hvile i dag. Jeg er en anelse sliten av all "flyinga" :fnise:  Og i morgen og onsdag er det full fart igjen... 

Den 15.7.2016 at 9.04, Roadrunner skrev:

God bedring til ryggen! Håper litt rusling og frisk luft kan gjøre underverker :klem:

 

Takk :klemmer: Ryggen har da gått seg til igjen. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

Det ble visst hjemmedag i går. Ryddet litt i fryseren, og kokte opp noen bær som lå der. Så da har jeg nykokt tyttebærsyltetøy og bringebærsaft i kjøleskapet. Safta blir nok med familien Bulk hjem i dag. De kommer innom her for å spise vafler og is i dag. Eller "gafler" som minstemann sier. :rodmer:  

I kveld hadde jeg egentlig tenkt meg til byen på konsert på Fiskebrygga, men jeg tror ikke skrotten har nok energi til det i dag... :Gjesp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp: 

Her fortsetter de sosiale dagene. :bolledeig:  Tirsdagen var, som nevnt, familien Bulk innom og spiste "gafler" og is. I går var jeg i byen for å møte ei venninne. Så da gikk vi på lunsjkonsert i Kilden (vakker klassisk konsert), spiste mexicansk middag på Fiskebrygga og så Istid på kino. :bolledeig:  Og nå har jeg såvidt fått i meg første kaffekoppen, og fått spørsmål om å møte nabo og datter på kafé om en halvtime før jeg skal møte ei annen venninne kl 11.30. Jeg er heldig :bolledeig: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp: 

Joda, de sosiale dagene fortsetter. :jepp:  I dag står det riktignok ikke noe sosialt på programmet. Jeg burde vel hatt en date med vaskebøtta i dag. Men tror det får vente til i morgen. *slappfisksau* :Gjesp:  Må ihvertfall ut for å kjøpe kattesand. Og ellers står det i grunnen ikke noe på programmet i dag... Jeg tror jeg må hvile mest mulig i helga. Det må vaskes her. Men ellers minst mulig på programmet. Mandag kommer nemlig frk.Fjern på besøk. Og da får jeg fire veldig slitsomme dager... 

Den 22.7.2016 at 20.44, Roadrunner skrev:

:vinke:

Trekkfuggel'n svinser innom fra det ikke så store utland :fnise:

:vinke:  Trekkfuggel'n går vel snart inn for landing for ei stund nå? 

Den 27.7.2016 at 1.47, loffen skrev:

Innom og blir glad av å lese at du koser deg om dagene. :smilbla::klemmer:

Takk for det :klemmer:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter tre netter på sofaen var det vidunderlig å sove i egen seng igjen. :strix:  Frk.Fjern reiste hjem igjen i går. Og jeg er fornøyd med å ha overlevd disse dagene... :ler:  

Om noen timer kommer ei venninne fra byen på besøk. Og i kveld kommer flere venninner for å drikke kaffe. Så jeg får vel snart prøve å få ei sjokoladekake i ovnen. :sikle:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Sauen Shaun skrev:

Etter tre netter på sofaen var det vidunderlig å sove i egen seng igjen. :strix:  Frk.Fjern reiste hjem igjen i går. Og jeg er fornøyd med å ha overlevd disse dagene... :ler:  

 

Du er en god vert. Jeg pleier klaske mine gjester ned på stuegulvet og beholde egen seng. Hmmm, kanskje det forklarer hvorfor jeg så sjelden får gjester? :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :kaffekopp: 

Sovet en smule dårlig i natt. Men-men, det kunne sikkert vært verre... Gikta har satt seg skikkelig i ene armen, og selvsagt i den armen jeg pleier å sove på... 

Men sånn bortsett fra det har jeg det ganske bra. :jepp: Hadde opprinnelig en plan om å se på OL i dag. Men det er ikke stort å se i dag. Skal se roing. Ellers er det bare håndball på min kanal i dag. Det er moro å se kampene Norge spiller, men ellers kan jeg styre meg for håndball. Og i dag får jeg servert tre hele kamper uten noe norsk lag i aksjon... :sukk:  Ja-ja, jeg får se om jeg har noen spennende opptak på boksen min... 

Den 5.8.2016 at 17.33, Cata skrev:

Du er en god vert. Jeg pleier klaske mine gjester ned på stuegulvet og beholde egen seng. Hmmm, kanskje det forklarer hvorfor jeg så sjelden får gjester? :ler: 

:ler: 

Jeg foretrekker å legge gjestene på soverommet jeg. Jeg er nemlig som regel våken flere timer tidligere enn mine gjester, og da gidder jeg ikke ligge i timer og vente på at de skal våkne... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:Gjesp:  Skrapsau satt altfor lenge og så på TV i natt... :kaffekopp::kaffekopp::kaffekopp:  De som påstår at idrett er sunt tar feil... Dette kan umulig være sunt... :fnise: 

Nå sitter jeg og venter på ny feriegjest. Denne gangen en av Fuggel'n sine slektninger. Stakkaren får ikke bli med familien Bulk til Danmark på ferie. Så da må han campe hos meg og Turbo... Det kan jo bli spennende å se hvordan Turbo takler å få en fjærkledd gjest i hus.... :fnise: 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

I dag tror jeg at jeg må prøve å komme meg ut på tur. Kanskje se om jeg klarer fem-kilometeren min igjen... Lenge siden sist. Formen er slett ikke god for tiden. Men-men, det er bare å prøve. Det skjer ikke noe verre enn at jeg må snu underveis... 

17 timer siden, Cata skrev:

Turbo + Fjørball = spenning i hverdagen?

Joda, Turbo synes den fjørballen er mer enn litt interessant. Men den står utenfor Turbo sin rekkevidde... :fnise:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp: 

Jeg kom meg ut på tur i går. Og jeg klarte hele fem-kilometeren. :hoppe:  Tror jeg skal prøve meg på en tur i dag og... Det er så deilig å komme seg ut på tur. Også er det jo veldig greit å være borte fra hjemmet mellom 10 og 11 i dag, for da blir vi uten vann her... 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...