Gå til innhold

Nyfjøset.


Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Kos deg med kortlaging i dag!

Foreløpig perfekt inne-hobby-vær :regn: Men kanskje ikke helt julestemning ennå? Får være grenser...

:kaffekopp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Roadrunner skrev:

Kos deg med kortlaging i dag!

Foreløpig perfekt inne-hobby-vær :regn: Men kanskje ikke helt julestemning ennå? Får være grenser...

:kaffekopp: 

Enig i at julestemningen er langt unna. Men skal man komme i mål med julekortene, må man begynne tidlig... :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Sauen Shaun skrev:

Enig i at julestemningen er langt unna. Men skal man komme i mål med julekortene, må man begynne tidlig... :ler: 

Om tre måneder er det lille julaften :sjokkert:

:tree:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:romeo::tree: Glade jul, hellige jul :tree::romeo:

Ehhh...

Nei, det er skrekkelig feil!

:romeo::sol: blir du med og lyser etter krabber... for krabber er det beste jeg vet... :romeo:

Neh, litt feil det også... :sukk:

:romeo: Touch me! How can it be. Believe me, The sun always shines on TV :romeo:

Jepp! DER stemte det :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Roadrunner skrev:

:romeo::tree: Glade jul, hellige jul :tree::romeo:

Ehhh...

Nei, det er skrekkelig feil!

:romeo::sol: blir du med og lyser etter krabber... for krabber er det beste jeg vet... :romeo:

Neh, litt feil det også... :sukk:

:romeo: Touch me! How can it be. Believe me, The sun always shines on TV :romeo:

Jepp! DER stemte det :nigo:

:fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen. :kaffekopp: 

Ei herlig helg er over. Det har vært litt mye på programmet i det siste, og det er det de kommende dagene og... Av en eller annen grunn har det meste av høstens program og oppgaver havnet på ei drøy uke... Men-men, fredag kan jeg innta fosterstilling og bli under dyna noen dager. :ler:  

Fredag var jeg jo hos venninne og scrappet. :bolledeig: Lørdag ble det bytur, shopping og fisch'n chips med ei venninne. :bolledeig: Og lørdag kveld var det konsert med Eggumen...   :digge:  I går var det bytur med Fuggel'n. Nydelig tapas (litt lite saus da... :ler:  ), og veldig fin film. :bolledeig: 

Nå må jeg hive meg over planleggingen av dagens møte i foreningen. Jeg har visst ansvaret for å lede møtet... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Ja til mer saus! :rope:

Generelt sett var det altså mer enn nok saus, men ikke akkurat på kyllingklubbene. Og der stupte Sauen oppi :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp: 

Gårsdagens møte gikk veldig greit. :jepp:  Så da er en av høstens mest krevende oppgaver fullført. :jepp:  Var tross alt nesten tre år siden sist jeg har ledet et helt foreningsmøte. Så jeg var litt spent på forhånd. Men når jeg bare var i gang merket jeg at gamle erfaringer satt i ryggmargen fremdeles... 

I dag ser det ut til å bli nok en nydelig høstdag. :sol:  Så en liten luftetur må jeg ha i dag. :sol:  Ellers blir det å bruke en time eller tre på taleskriving. Skal holde talen på onsdagslunsjen i morgen. :jepp:  Også tror jeg kanskje at jeg skal få vasket litt klær og kopper og kanskje noen gulv i dag... :husarbeid: 

22 timer siden, Roadrunner skrev:

:ler:

Ja til mer saus! :rope:

Generelt sett var det altså mer enn nok saus, men ikke akkurat på kyllingklubbene. Og der stupte Sauen oppi :fnise:

Ja, definitivt mer saus. :nigo:  

22 timer siden, Daria skrev:

Saus er viktig :jepp:

Nemlig :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp: 

Gårsdagen startet strålende - og derfra gikk det bare nedover... :sol:  ble til :regn:  Og med uværet fulgte det visst basselusker med... :forkjola:   Akkurat det jeg trengte når jeg skal holde tale i dag... :sukk: 

Men bortsett fra det går det bra her i Fjøset. :jepp:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen. :kaffekopp::Gjesp::kaffekopp: 

Kunne sove lenge i dag jeg. Men den gang ei... Her var man våken før 7... :sukk: Trøtt som bare fy, men ikke snakk om at man fikk sove mer... :Gjesp:  

I dag står jeg over torsdagsvaffelen. Skal i bursdag i ettermiddag. Lille niese fyller 7år i dag. :bursdag:  

Gårsdagens tale gikk forøvrig bra. Med en solid dose nesespray innabords klarte jeg å få formidlet budskapet mitt. :jepp: 

23 timer siden, Roadrunner skrev:

God bedring, Sauen!

Håper du ikke er helt redusert, og at talen i dag går greit.
 

Takk-takk :klem:  Formen er ikke bra, men heller ikke helt ille... Så da går nå dagene på et vis. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :kaffekopp: 

Gårsdagen ble en fin dag. Hentet mini i barnehagen, og hadde en koselig bursdagsfeiring for lille niese. :bolledeig: 

I dag burde jeg vasket hus, men jeg tror jeg skal holde sofaen varm i stedet... :veslejenta:  Ihvertfall fram til kvelden. Da er jeg invitert med onsdagslunsj-gjengen på kino og litt god mat i byen. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Kos deg på sofaen - kjenner jeg er bittelitt misunnelig!
Men blir nok god middag og sofa hos mine foreldre i kveld :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skulle i grunn ha vært på sofaen i dag jeg også kjenner jeg. Men når man alltid sier nei til sykemelding så har jeg i grunn bare meg selv å takke.

Håper du får en finn dag :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :kaffekopp: 

Ser jammen ut til å bli nok en strålende dag :sol:  I dag har jeg ingen planer, annet enn at jeg skal gjøre det jeg vil når jeg vil... Ser for meg at det kanskje blir en liten tur i sentrum. Men tiden vil vise... 

Gårsdagen ble bare fin. Bridget Jones var hysterisk morsom. :skratte: Og middag på Hotel Norge etterpå var ikke feil det heller. :sikle:  Men det ble sent i seng. Og jeg sov lenge til meg å være i dag. :jepp:  

På 30.9.2016 den 8.58, Roadrunner skrev:

:kaffekopp:

Kos deg på sofaen - kjenner jeg er bittelitt misunnelig!
Men blir nok god middag og sofa hos mine foreldre i kveld :jepp:

Håper du fikk en fin kveld hos foreldrene dine i går. Også håper jeg hormonene er i ferd med å dempe seg. :klem: 

På 30.9.2016 den 9.25, Jerle skrev:

Skulle i grunn ha vært på sofaen i dag jeg også kjenner jeg. Men når man alltid sier nei til sykemelding så har jeg i grunn bare meg selv å takke.

Håper du får en finn dag :)

 

Ja, ut fra det jeg har forstått, så burde du nok være på sofaen og ikke på jobb ja... God bedring. :klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :kaffekopp: 

Her fortsetter de fine høstdagene. :sol: Det er kaldt om natta nå. Naboen skrapte is av bilrutene i dag. :fryser:  Men så lenge dagene er fine, så gjør det ingenting med litt frost om natta... 

I dag går ferden bort til ei venninne. Tar med meg strikketøyet og tusler bort på formiddagen. Strikking, skravling og te kjennes ut som en fin plan i dag. :jepp:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :kaffekopp: 

:sol::strix:  Her er planene for dagen ganske klare. Formiddagen må brukes til å få orden på huset. Ja, også må jeg ut for å handle litt. Også blir det å koke fårikål til familien Bulk kommer for å spise middag hos meg. Det blir vel fårikål til oss tre voksne, og pølser til de tre små. Jeg vil bli mer enn overrasket hvis småtrollene vil ha fårikål... Også blir det nok noe  :essen2: til dessert. :sikle:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...