Gå til innhold

Nyfjøset.


Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

:kaffekopp:

Kan skrive under på dårlig søvn og altfor tidlig våken. Hvorfor i allverden dønn våken 04:40? :klo: Er jo helt tullete!

Skal ha venninnebesøk i dag, men satser på at det ikke blir svarte natta her heller :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen. :kaffekopp: 

Ikke det helt store å fortelle om fra helga. Har i grunnen vært ganske så rolig. En kveld hvor jeg var barnevakt for Mini. Og en gudstjeneste i går. Ellers bare slappfisk hele helga. :jepp:  Og jeg har i grunnen planer om å være slappfisksau i dag og. En liten tur på butikken. Og ellers blir det enten strikking eller kortmakeri... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slappfisk er ikke dumt innimellom det! Og du har jo hatt en ganske hektisk og sosial periode i det siste, så skjønner godt om skrotten setter pris på litt slappfisktendenser. Hva er på strikkepinnene for tida?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Roadrunner skrev:

Slappfisk er ikke dumt innimellom det! Og du har jo hatt en ganske hektisk og sosial periode i det siste, så skjønner godt om skrotten setter pris på litt slappfisktendenser. Hva er på strikkepinnene for tida?

Her er det tre prosjekter på gang nå... :roll:  Har igjen å strikke tåa på siste sokken i et sokkepar, har akkurat begynt på et pledd og gjør et forsøk til på tovete tøfler... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp: 

Gårsdagen ble den beste dagen på lenge. Endelig en dag uten å måtte kjempe mot fatiguen. Så det jeg trodde skulle bli en slappfiskdag ble egentlig en ganske effektiv dag. Fikk unna oppvasken, tre maskiner med klesvask, moppet gulvene, en tur på butikken, laget middag og kost meg masse i kortmakeriet. Og jammen fikk jeg strikket litt på pleddet og mens jeg så TV i går kveld. Sånne dager elsker jeg. :strix:   Og jeg ønsker meg en sånn dag i dag og. Kunne tenkt meg en trimtur. Men tror jeg skal være litt forsiktig nå. Ikke ta noen sjanse på å provosere fatiguen igjen. Så jeg tror det blir en dag i kortmakeriet i dag. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp: 

Ble tre kort i går. Og litt strikking. Og masse TV... Ja, også fikk jeg spylt trappa og dørmatta og ytterdøra og hagemøblene og asfalten utenfor her... Sånn går det når man åpner ytterdøra og oppdager at ei bikkje hadde markert på døra og dørmatta mi... :kjefte:   Men bortsett fra det, ble dagen i går en god dag. :bolledeig: 

Nå kommer snart bestisen for litt skravling, før vi drar videre til onsdagslunsjen. :bolledeig: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slappfisktendenser her, også. Mye jobbejobbejobbe, så da blir det slappfisking stort sett resten av dagen... Spiller Pokemon, da, så får gått mange, lange turer. Og det er jo bra. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp: 

Jeg er oppe, men ikke helt våken enda. :kaffekopp:  Men det ser ut til å bli nok en deilig sommerdag :sol:  Det ble en veldig fin og veldig sosial dag i går. Bestisbesøk, onsdagslunsj, tekopp hos en nabo og en times skravling med leieboeren i kjelleren. :bolledeig: 

Og det blir sosialt i dag og. Det er jo torsdag. Og det er vaffeldag. :bolledeig: 

23 timer siden, Roadrunner skrev:

:kaffekopp:

God onsdag!

Takk. :) Onsdagen ble veldig fin.  :jepp: 

18 timer siden, Rosalie skrev:

Slappfisktendenser her, også. Mye jobbejobbejobbe, så da blir det slappfisking stort sett resten av dagen... Spiller Pokemon, da, så får gått mange, lange turer. Og det er jo bra. :) 

Ja, det er bra med gåturer. :jepp:  Det har blitt altfor lite av det her i det siste. Men det kommer nok dager hvor jeg klarer å trimme litt igjen... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mårnings!

Nyt torsdagsvaffelen og det fine været! :jepp:
Ble sofaen etter jobb på meg i går, slappfisk deluxe denne uka. Men sånn er det bare...

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Roadrunner skrev:

Mårnings!

Nyt torsdagsvaffelen og det fine været! :jepp:
Ble sofaen etter jobb på meg i går, slappfisk deluxe denne uka. Men sånn er det bare...

:kaffekopp:

Takk. Jeg har tenkt å nyte dagen. :jepp:  Håper de dumme basseluskene forlater deg snart... Fortsatt god bedring. :klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :kaffekopp: 

Mandag og ei uke med en del planer venter. I mitt hode blir det ei travel uke. Men for de fleste av dere vil det nok være ei rolig uke... I dag venter jeg besøk av bestisen i formiddag. Også blir det bytur, med litt shopping og et foreningsmøte i ettermiddag. :jepp:  

Den 16.9.2016 at 1.05, loffen skrev:

:klemmer:

:klemmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Mårnings!
Høres ut som en fin start på mandagen! :jepp:
Og rolig eller aktiv uke, alt er relativt. Hva skjer resten av uka da?

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp: 

Gårsdagen ble lang, koselig og sosial. :jepp:  I dag tror jeg ikke det blir noe sosialt. Ihvertfall er det ingenting som er planlagt. Tenkte jeg skulle prøve å få blogget litt i formiddag. Også må jeg en tur til urmakeren for å hente klokka mi (som forhåpentligvis går som ei klokke med nytt batteri). Ellers har jeg en drøm om å få laget et kort eller to i dag og. :jepp:  

22 timer siden, Roadrunner skrev:

:vinke:

Mårnings!
Høres ut som en fin start på mandagen! :jepp:
Og rolig eller aktiv uke, alt er relativt. Hva skjer resten av uka da?

:kaffekopp:

:vinke: og takk for :kaffekopp: 

Det som skjer resten av uka er egentlig ikke så mye. Ikke noe spesielt i dag. I morgen mister jeg onsdagslunsjen, for jeg er invitert på lunsj/planleggingsmøte hjemme hos en av lederne i foreningen. Torsdag er det vaffeldag. Fredag skal jeg besøke ei dame som også driver med kortmakeri (og selvsagt skal vi lage kort sammen). Helga må brukes til å planlegge neste ukes to oppdrag (lede et foreningsmøte og holde en tale).  Men altså, jeg ser at det egentlig ikke er så mye. Men i mitt hode er dette en travel uke... :ler:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp: 

En god start på dagen er det når Levi Henriksen har andakten på radio. Og når :sol: skinner. Ja, og når jeg har god kaffe i koppen. Og planene for dagen er lunsj hos ei trivelig dame, og strikke-skravle-tedrikking hos ei venninne i ettermiddag. :bolledeig: 

Dessuten ble ettermiddagen i går veldig fin. :nigo:  Jeg kan like det når fire kjekke mannfolk jobber som helter rett utenfor stuevinduet mitt. :nigo:  Noe fint å se på blir aldri feil. :nigo:  Og særlig ikke når alt arbeidet de gjør skal komme meg til gode... :nigo:  Neste sommer får jeg ny steinlagt terrasse med levegger der det tidligere var en liten plen. Leveggene gjør jo at jeg kan sitte lunt og godt og skjermet for innsyn og trafikkstøy... :bolledeig:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God morgen. :kaffekopp::kaffekopp::kaffekopp: 

Her trengs det store mengder styrkedrikk nå. Jeg har sovet godt i natt. Så det er ikke det det står på. Men jeg samler mot til å dra på utflukt til det store kjøpesenteret. :sukk:  Jeg må avgårde for å kjøpe bursdagsgaver til lille niese, som blir stor jente på 7 år om ei uke. :hjerte: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

Jeg kom meg gjennom handleturen i går. Fant det jeg skulle + mye mer... Kom hjem med bursdagsgaver til snuppa, jeans og underbukser til meg selv, litt scrappeutstyr, ny hodepute og sikkert noe mer jeg ikke kommer på nå i farten. :shoppe:  

Nå må jeg bare ha meg en :kaffekopp:  til før jeg ordner meg for dagens utflukt. I dag skal jeg avgårde for å lage kort sammen med ei venninne. Blir starten på årets julekortlaging... :tree:  :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...