Gå til innhold

Nyfjøset.


Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

1 time siden, Daria skrev:

Oi :overrasket: Den siden burde nesten rapporteres til helsetilsynet eller noe, det virket veldig uprofesjonelt.

Grått og vått her også, men for meg som uansett bare sitter inne og drikker te og hører på nettradio (jeg jobber også, altså...) er det ikke så viktig.

Hva er ferieplanene? Langt og eksotisk, eller besøk på gamle trakter?

 

Ja, der sier du noe... Den burde vært rapportert til helsetilsynet. Får se om jeg sender en mail til dem i morgen...

Veldig greit innevær i dag ja. Gleder meg til middag med venninne fra naboby i ettermiddag, men gruer meg til å gå ut. :regn: 

Ferieplanene er veldig lite eksotiske. Har tenkt meg en tur til gamle trakter i månedskiftet august/september. Men drøyer litt med å bestille billetter og gjøre avtaler. Må ha litt mer svar på de levergreiene først. Gidder ikke reise dit for å ha mer begrensninger enn jeg allerede har på grunn av sykdom. 

1 time siden, Skravla skrev:

Kjære vene.... :ler:

Jepp... :ler:  Legg merke til middagsrådet på slutten. Hele fire gram biff, fisk eller fjærkre. Det er middagen sin det... :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen :kaffekopp: 

Ny gråværsdag her sør. Men så lenge humøret er godt, så gjør det ikke noe. Livet er da slett ikke så verst her i Fjøset (hvis man ser bort fra noen teite leverprøver). Turbo er blid og fornøyd hun og. At hun ble innekatt er det lureste jeg noen gang har gjort i forhold til henne.  :rodmer:  

I dag må jeg ut og få tak i gavepapir, også må jeg pakke inn bursdagsgaver. Mini fyller tre år i dag. :strix: Og eldstesøster i Trøndelag fyller 42. :strix:  I ettermiddag skal jeg hente Mini i barnehagen, og følge ham hjem. Hjemme hos dem venter det taco på oss, før det blir kakeselskap med noen venner. Gleder meg til denne dagen. :bolledeig: 

Gårsdagen ble fin. Veldig koselig å treffe venninne fra naboby. God mat og dessert ble det også. :jepp:  Men bussturen hjem kunne jeg vært foruten. 35 minutter med en noe bedugget og lett amper type på setet bak var slitsomt. Og ungjenta som var i følge med ham syntes helt sikkert det var toppers å få høre at typen hadde blitt smittet av kjønnssykdom, og få spørsmålet om det kunne stamme fra henne (for hun var jo den han hadde hatt hyppigst sex med...)... Virkelig "sjarmerende" type... Det er virkelig mye jeg ikke ønsker å vite om mine medpassasjerer... :sukk: 

17 timer siden, Roadrunner skrev:

:daane:

Den sida var jo bare skremmende...

Jepp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Mårnings i fjøset!

Skal visst bli en ganske grå og våt dag her, men uansett er det jo fredag! :strix:

Kos deg med bursdagsfeiring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Sauen Shaun skrev:

Men bussturen hjem kunne jeg vært foruten. 35 minutter med en noe bedugget og lett amper type på setet bak var slitsomt. Og ungjenta som var i følge med ham syntes helt sikkert det var toppers å få høre at typen hadde blitt smittet av kjønnssykdom, og få spørsmålet om det kunne stamme fra henne (for hun var jo den han hadde hatt hyppigst sex med...)... Virkelig "sjarmerende" type... Det er virkelig mye jeg ikke ønsker å vite om mine medpassasjerer... :sukk: 

Alltid like festlig... Og jeg håper jenta tar til vettet og dumper ham - han høres jo ikke akkurat ut til å være noe å satse på på hverken den ene eller andre måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Roadrunner skrev:

:kaffekopp:

Mårnings i fjøset!

Skal visst bli en ganske grå og våt dag her, men uansett er det jo fredag! :strix:

Kos deg med bursdagsfeiring!

Takk-takk. :)  Fredag og treårsdag er helt supert. :strix: 

Ha en fin dag og ei fin helg du og. :klemmer: 

1 minutt siden, Daria skrev:

Alltid like festlig... Og jeg håper jenta tar til vettet og dumper ham - han høres jo ikke akkurat ut til å være noe å satse på på hverken den ene eller andre måten.

Jepp, det er alltid en fryd med de som MÅ dele alt (og selvsagt med høy røst) på bussen eller toget. :roll:  Ja, får virkelig håpe hun dumper ham. Stakkars jente... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Sauen Shaun skrev:

Men bussturen hjem kunne jeg vært foruten. 35 minutter med en noe bedugget og lett amper type på setet bak var slitsomt. Og ungjenta som var i følge med ham syntes helt sikkert det var toppers å få høre at typen hadde blitt smittet av kjønnssykdom, og få spørsmålet om det kunne stamme fra henne (for hun var jo den han hadde hatt hyppigst sex med...)... Virkelig "sjarmerende" type... Det er virkelig mye jeg ikke ønsker å vite om mine medpassasjerer... :sukk: 

Jepp...

*urk* Det er sånne som han som er en av grunnene til at jeg misliker bussreiser (og jeg er ikke mye mer glad i tog heller). Når ikke folk kan oppføre seg som folk så burde de bli lempet ut pr. katapultsete og fått lov å gå hjem for dobbelt pris...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :kaffekopp:

Rolig start på denne regnværsdagen. Og hadde jeg ikke hatt en avtale, så hadde jeg blitt inne hele dagen. Men jeg har sagt til å bli med på kafé med en kompis, kona hans og ei venninne. Han mistet nylig sin mor, så vi må ta litt ekstra vare på ham i disse dager. 

Ellers må jeg bake litt i dag eller i morgen. Jeg har lovet å ha med noe bakverk på foreningsmøte i morgen kveld. Har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal bake, men jeg finner vel på noe... Hun jeg skal ha kjøkkentjeneste sammen med skal ha med brownie og is. Så jeg tenker å styre unna sjokoladekaker ihvertfall... Får bla litt i oppskriftene mine, og se om jeg finner noe spennende og godt. :jepp: 

Også begynner jo TdF i dag. :hoppe:  Hadde egentlig bestemt meg for å ikke ha lag på TourManageren i år, men spørs om jeg ikke må ha det likevel... 

15 timer siden, Cata skrev:

*urk* Det er sånne som han som er en av grunnene til at jeg misliker bussreiser (og jeg er ikke mye mer glad i tog heller). Når ikke folk kan oppføre seg som folk så burde de bli lempet ut pr. katapultsete og fått lov å gå hjem for dobbelt pris...

Det er sånne som han som gjør at jeg stort sett sitter med ørepropper og musikk når jeg er ute og reiser... Men selvsagt lå øreproppene i feil veske torsdag... :roll: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag :kaffekopp: 

Mandag og nesten ikke noen planer. Turbo ligger langflat i sofaen. Jeg subber rundt i shorts og nattskjorte - og har ingen planer om å skifte før til kvelden. Skal selvsagt se litt på TdF. Også skal jeg en tur til minstesøster på noe Perfect Home-greier i kveld. :jepp:  

Gårsdagen gikk så fort. Bakte to eplekaker, fikk besøk av minstesøster, så TdF  og dro på foreningsmøte - og vips så var den dagen borte. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

Lurer på hva denne dagen skal brukes til. Har i grunnen ingen planer bortsett fra å se TdF. Mulig det blir en liten rusletur i sentrum. Litt luft skader ikke... :fnise:  Og mulig det blir et kort eller to. Har et par bursdagskort som skulle vært kreert... 

 

8 timer siden, loffen skrev:

Dagene går så altfor fort synes jeg! Går det an å bremse littegranne tro?

 

Tror det blir vanskelig å få tiden til å bremse... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka må gjerne gå dritfort, men de tre neste håper jeg går med håndbrekket på. Jepp, skal ut i ferie fra helgen. :)

Kos deg med TdF. Jeg vil nok tro at ha jeg bor sammen med også kommer til å ligge på sofaen og glo på det i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp::kaffekopp: 

Ja, det ble dobbel dose med koffein i dag. Ekstra lang og god frokost. :jepp:  Lader opp til å gyve løs på husarbeidet. Nå er det ingen bønn, det MÅ vaskes her i dag. Det er strålende :sol:  Og den sola avslører veldig godt hvordan det ser ut her. :flau: 

Ellers fikk jeg brev fra legen i går. Leverprøvene var gått litt ned igjen. Men fremdeles ingen forklaring på hvorfor verdiene flyr opp og ned slik... 

23 timer siden, Rosalie skrev:

Denne uka må gjerne gå dritfort, men de tre neste håper jeg går med håndbrekket på. Jepp, skal ut i ferie fra helgen. :)

Kos deg med TdF. Jeg vil nok tro at ha jeg bor sammen med også kommer til å ligge på sofaen og glo på det i dag.

Har dere noen reiseplaner i ferien? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fint å høre at leververdiene er litt bedre igjen. :)

Vi skal litt over ei uke til Rivieraen og menge oss med fiffen. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp: 

Ny dag og nye muligheter til å sløve. :veslejenta::fnise:  Fikk vasket huset i går. Så nå er det rent nok til at folk kan komme på besøk, uten at jeg blir flau... Skulle riktignok tørket støv i hjørneskapet. Der ligger støvlaget tykt og godt. Men-men, det blir ikke vasket noe skap i dag. :fnise: 

Det eneste som står på planen i dag, er en rusletur i sentrum. Skal ha en kaffekopp sammen med ei venninne og en hun er støttekontakt for. Alltid koselig sammen med de to. :jepp:  

22 timer siden, Rosalie skrev:

Fint å høre at leververdiene er litt bedre igjen. :)

Vi skal litt over ei uke til Rivieraen og menge oss med fiffen. ;) 

Ja, veldig godt at det er bedring. Men jeg er fremdeles litt bekymret. For det er ingen som vet grunnen til at prøvene flyr opp og ned... 

Huff, det hørtes ut som en kjip ferie. :fnise:  *lysegrønn sau*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm, blir kjempekjipt. Det kjipeste er nok at vi skal bo på en 49 fots yacht i havna. :sur: 

Håper levra di skjerper seg skikkelig nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Rosalie skrev:

Mhm, blir kjempekjipt. Det kjipeste er nok at vi skal bo på en 49 fots yacht i havna. :sur: 

Håper levra di skjerper seg skikkelig nå!

Jeg synes dere bør prøve å finne en bedre feriedestinasjon prompte... :fnise: 

Ja, jeg synes den levra bør skjerpe seg nå. :sukk:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp: 

Litt koma-tendenser her nå. Fikk ikke sove i går kveld. Så det ble langt på natt før jeg sloknet... :Gjesp:  Men-men, det er bare å hive innpå litt ekstra :kaffekopp:  Om få timer skal jeg busse til jernbanestasjonen for å ta i mot feriegjester. :hoppe:  Og da blir det full rulle ei uke framover. Skravla og Daria i helga, søndag kommer et vennepar fra Trøndelag for å bli til torsdag, og hele neste uke kommer Kompis til å befinne seg i distriktet. Så dette blir ei sosial uke. :hoppe:  

Det eneste som plager meg, er at jeg har lyst til å ta min eldste søster, og spikre henne på veggen. Jeg blir skikkelig lei meg over måten hun behandler minstesøster på. :rasende:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok slik inn i mellom, man har lyst å riste litt fornuft i søsknene sine. Heldigvis er vi stort sett glad i de når vi ikke er sint. ;) 

Kos deg med fint besøk fra hovedstaden! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag. :kaffekopp: 

Det ble ei kjempekoselig og veldig sosial helg. Var veldig godt å se Daria og Skravla igjen. :strix: Det blir gjerne lang tid mellom hver gang...  Og veldig godt å se Fuggel'n igjen og, selv om det ikke er så lenge mellom hver gang jeg ser henne. :strix: 

I går ble det en veldig rolig dag i godstolen. Fikk sett hele etappen på TdF før jeg dro til byen for å møte feriegjester fra Trondheim. Også ble det god middag sammen med dem. Nærmere et år siden sist jeg så dem. Så det var veldig godt å se dem igjen og. :strix:  

Nå sitter jeg her og venter på at trønderne skal komme til indre strøk. De skulle komme etter kl 10 en gang. :jepp:  Og mens jeg venter så grubler jeg på hvordan jeg skal bli kvitt lukta av svidd plast... Altså, jeg har mange ganger brukt noen plastasjetter fra Ikea i mikroen. Og det gjorde jeg i går og, når jeg skulle tine et rundstykke. Det gikk ikke bra... Så hvordan får jeg den lukta av svidd plast ut av mikroen? :klo: Sitron? Edikk? :vetikke:  

Den 8.7.2016 at 10.03, Jerle skrev:

Det er nok slik inn i mellom, man har lyst å riste litt fornuft i søsknene sine. Heldigvis er vi stort sett glad i de når vi ikke er sint. ;) 

Kos deg med fint besøk fra hovedstaden! :) 

Ja, jeg er jo veldig glad i alle søsknene mine. :hjerte: Men det gjør fryktelig vondt når en av dem behandler en av de andre dårlig... Skjønner bare ikke hvorfor de ikke bare kan respektere hverandre og være glad i hverandre, det er jo egentlig ikke så vanskelig... :sukk:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...