Rosalie Skrevet 17. februar 2016 #2861 Skrevet 17. februar 2016 http://www.rorosnytt.no/offiserene-tilbake-pa-roros/
Sauen Shaun Skrevet 18. februar 2016 Forfatter #2862 Skrevet 18. februar 2016 God morgen. Grått ute i dag. Og forsåvidt grått inni topplokket mitt og... Men-men, det går seg vel til både ute og inne. Jeg går og grubler litt på hvordan jeg skal løse noen praktiske småsaker, men finner nok en løsning på det og... Også har jeg litt beslutningsvegring i forhold til dagen i dag. Skal jeg dra på formiddagens arrangement i kirka? Eller skal jeg ta meg en bytur? *trenger mer umiddelbart* Gårsdagen ble forresten veldig rolig. Rett før jeg skulle gå til onsdagslunsjen kom svoger innom. Han hadde levert bilen på verksted og hadde et par timers venting før niese skulle hentes på skolen. Så da ble det hjemmedag på meg. Og med den formen jeg er i nå, så var nok det like greit... 23 timer siden, Roadrunner skrev: Godt å høre at gørra ikke har blitt verre, og at hodet er lettere. Kos deg masse på onsdagslunsj! Er redd du må stå for selv litt fremover, men er plutselig tilbake Jeg skal klare å holde tritt med kaffeserveringa mens du er borte. Håper du får en fantastisk tur. 13 timer siden, Rosalie skrev: Innom fjøset for å hilse på. Hyggelig å se deg. 11 timer siden, Cata skrev: Muligens dårlig gjort, men comfy for meg. Ikke min skyld at gørra ikke har retningssans eller kompass, forresten Jeg prøvde å sende den i motsatt retning. Dumme gørra. Men godt at du er bedre.
Sauen Shaun Skrevet 19. februar 2016 Forfatter #2863 Skrevet 19. februar 2016 God morgen. Det har blitt hvitt her i bygda. Men-men, den snøen forsvinner sikkert snart igjen. Og jeg har ikke tid til å tenke noe på den i dag. Her er planene for dagen klare. Først ut for å handle barnevennlig mat og lørdagsgodt til trollungene. Også må jeg få vasket huset. I morgen kommer nemlig trekløveret på overnattingsbesøk...
Daria Skrevet 19. februar 2016 #2864 Skrevet 19. februar 2016 Alle tre på en gang? Imponerende, jeg synes det holder med en om gangen - og selv da er jeg ganske sliten etter et døgn
Rosalie Skrevet 19. februar 2016 #2865 Skrevet 19. februar 2016 Hoihoi, blir full fres i fjøset, da! Sitter på politihuset. Må ha nytt pass. Gleder meg til musikalkonsert med et par andre du kjenner i kveld.
Sauen Shaun Skrevet 20. februar 2016 Forfatter #2866 Skrevet 20. februar 2016 God morgen. Gårsdagen tror jeg bare vi glemmer. Møkkadag... Det meste som kunne gå galt, gikk galt... Og selvsagt fikk jeg ikke sove i går kveld. Så timene med søvn ble få i natt... Men-men, nå har man hivd innpå litt ekstra medisiner, og satser på at denne dagen blir bra. Iløpet av formiddagen kommer ei dame innom med to madrasser jeg skal låne. Må ordne noen flatsenger til ungene. Også må jeg vel dra kjapt over gulvene her med tørrmoppen. Gårsdagens planlagte vasking endte på sofaen etter at badet var vasket. Så jeg får ta den enkle versjonen i dag. 23 timer siden, Daria skrev: Alle tre på en gang? Imponerende, jeg synes det holder med en om gangen - og selv da er jeg ganske sliten etter et døgn Jepp, alle tre på en gang. Er jo ingen besteforeldre, eller andre tanter, i nærheten. Så når det er snakk om at foreldrene trenger en kveld og natt med barnefri, så er det bare å ta hele hurven. Men det pleier å gå ganske bra. Jeg er sikkert helt amøbe i morgen ettermiddag, men det tåler jeg. Og det er jo veldig kos å ha dem her da. Fordelen med å ha alle tre, er jo at de to store hjelper til med å passe på minstemann. 19 timer siden, Rosalie skrev: Hoihoi, blir full fres i fjøset, da! Sitter på politihuset. Må ha nytt pass. Gleder meg til musikalkonsert med et par andre du kjenner i kveld. Ja, det blir et døgn med full fres her. Lydnivået pleier å bli ganske høyt. Regner med at dere hadde det veldig fint i går kveld.
Sauen Shaun Skrevet 22. februar 2016 Forfatter #2867 Skrevet 22. februar 2016 God morgen. Sauen har overlevd helga. Det gikk egentlig overraskende bra denne gangen. Alle tre var roligere enn de pleier. Og alle tre sov godt hele natta. Men jeg orket ikke lage meg middag i går. Jeg tuslet bort på den lokale kinarestauranten. I dag vet jeg ikke helt hva jeg skal. Jeg må en tur til byen denne uka. Men vet ikke hvilken dag. Kanskje i dag, kanskje en annen dag... På radioen snakker de om vegetarmat i nå. Kanskje man skulle lage noe sånt til middag i dag...
Cata Skrevet 22. februar 2016 #2868 Skrevet 22. februar 2016 8 timer siden, Sauen Shaun skrev: På radioen snakker de om vegetarmat i nå. Kanskje man skulle lage noe sånt til middag i dag... Kaninmat!
Sauen Shaun Skrevet 23. februar 2016 Forfatter #2869 Skrevet 23. februar 2016 God morgen. Ble ikke noen bytur i går. Formen var ikke noe særlig. Så det ble bare en tur på biblioteket og på kafé med bestisen. Det ble i grunnen en fin dag. Så da blir det nok bytur i dag, tenker jeg. 15 timer siden, Cata skrev: Kaninmat! Mye god vegetarmat skal jeg si deg... Men det ble ikke det i går da. De hadde nemlig krabbeklør på tilbud.
Sauen Shaun Skrevet 24. februar 2016 Forfatter #2870 Skrevet 24. februar 2016 God morgen. Ikke helt i slag i dag, kjenner jeg... Lurer på om det er noen basselusker som har lurt seg innom på besøk... Så da er det bare å ta det med ro i dag. Litt kjipt med innedag i dag, når det er helt strålende vær ute Men-men, sånn er det bare noen ganger... En liten tur på butikken kan det vel bli... Men jeg tror sofaen blir min beste venn i dag. Kom meg til byen i går da. Men å få kjøpt ny BH skulle vise seg å være mer krevende enn antatt. Den modellen jeg har brukt de siste ti årene var ikke å oppdrive. Så da var det bare å gå fra undertøysforretning til undertøysforretning for å finne en annen som funker. Etter å ha prøvd sikkert hundre ulike BH-er, så fant jeg en som passer. Og den kostet 650kr. Fytti rakkern! Så mye for et plagg ingen ser... Ja-ja, jeg måtte ha den, så det var bare å betale og være glad...
loffen Skrevet 25. februar 2016 #2871 Skrevet 25. februar 2016 BH-shopping er like ille som bikini-shopping!
Sauen Shaun Skrevet 26. februar 2016 Forfatter #2872 Skrevet 26. februar 2016 God morgen. I går var det ustabilt nett her i Fjøset, så jeg kom liksom aldri innom her. Men nå ser det ut til at problemet er løst. Gårsdagen forsvant visst bare uten at noe spesielt skjedde. Satt litt på kafé og slarvet med bestisen. Kjennes ut som at feberen er i ferd med å slippe taket. Og det er bra. For i dag har jeg ikke tid til å være syk. Skal snart vende snuten mot byen. Har kjøkkentjeneste hos foreningen i dag. 10 timer siden, loffen skrev: BH-shopping er like ille som bikini-shopping! Jepp. Det er to sider av samme sak det. Kjøpte heldigvis bikini i fjor, så det slipper jeg i år...
loffen Skrevet 26. februar 2016 #2873 Skrevet 26. februar 2016 Det gjorde jeg også! På salg i høst. Bare de passer til sommeren så. Ha en fin dag!
Sauen Shaun Skrevet 27. februar 2016 Forfatter #2874 Skrevet 27. februar 2016 God morgen. Enda en deilig vinterdag med Gleder meg til denne dagen. Skal til byen for å møte ei venninne som jeg ikke har sett på noen uker. Regner med det blir mye scrappe-prat og vimsing i diverse hobbybutikker og sånt. Også blir det sikkert mye annen skravling også. Ja, og selvsagt litt god mat. Gårsdagen ble også fin. Gøy å servere på foreningens pensjonistmøte. De gamle er så blide og koselige. Også dro jeg derfra til familien Bulk for å spise taco. Noen dager er bare fine. 20 timer siden, loffen skrev: Det gjorde jeg også! På salg i høst. Bare de passer til sommeren så. Ha en fin dag! Takk. Hadde en fin dag i går jeg.
Loevinna Skrevet 27. februar 2016 #2875 Skrevet 27. februar 2016 Ramlet bare innom for å si hei visstnok..
Sauen Shaun Skrevet 28. februar 2016 Forfatter #2876 Skrevet 28. februar 2016 God morgen. Atter en dag med strålende Jeg elsker sånne vinterdager. Bare å nyte hver dag uten snø og kulde og sludd og regn... Ikke at jeg har store planer i dag. Skulle egentlig på sen frokost hos noen venner i dag. Men formen min er heller dårlig i dag. Så da er det utsatt til en annen dag. Blir bare rolig småpussel her hjemme i dag. Gårsdagen ble veldig fin. En fin bytur i strålende vær. Trivelig selskap og mye rusling i diverse hobbybutikker. Jeg klarte å styre mine lyster, og handlet nesten ingenting. Men jeg vet hva som blir det neste som skal kjøpes... Dessuten var vi og spiste på et sted ingen av oss har vært før. Og jeg har nok funnet meg et nytt stamsted. Jeg elsker brune puber, med trivelige lokaler, trivelig betjening og god mat. Det er noe velsignet avslappende med sånne steder. Jeg passer liksom bedre der, enn på steder med hvite duker og krystallglass... 9 timer siden, Loevinna skrev: Ramlet bare innom for å si hei visstnok.. Så koselig å se deg igjen.
Sauen Shaun Skrevet 29. februar 2016 Forfatter #2878 Skrevet 29. februar 2016 Morn-morn. Ny dag og nye muligheter... Ifølge værmeldinga er det siste dagen med strålende i denne omgang. Det kommer visst både blank og hvit nedbør framover. Helt klart at det kommer drittvær til jeg skal ut for å hente unger på skole og barnehage i morgen... Ellers er det visst nok en slappfiskdag her i Fjøset. En frisørtime og et lite kafébesøk er alt av planer i dag. Resten av dagen blir det bare sløving her hjemme. Har akkurat begynt på ei ny bok, så blir vel litt lesing i dag. Boka virker ganske lovende... 20 timer siden, Spiralis skrev: Du får nyte sola Ja, bare å nyte de dagene skinner i fulle drag.
Roadrunner Skrevet 1. mars 2016 #2879 Skrevet 1. mars 2016 Hola! Vinker innom fra det store utland. Håper det ikke kommer så mye hvitt og glatt - vil ikke ha!
Sauen Shaun Skrevet 1. mars 2016 Forfatter #2880 Skrevet 1. mars 2016 God morgen. Det blåser ute, og det er ventet nedbør utover ettermiddagen og kvelden. Jeg har en liten bytur i vente i formiddag. Får komme meg avgårde så tidlig at jeg er i hus igjen før uværet kommer. Det ble ikke så jeg måtte hente unger i dag. Og jeg kjenner det er helt greit, selv om jeg gjerne skulle hatt tiden med ungene... 4 timer siden, Roadrunner skrev: Hola! Vinker innom fra det store utland. Håper det ikke kommer så mye hvitt og glatt - vil ikke ha! Hallo. Det har ikke kommet noe hvitt og glatt enda. Og for min del kan den nedbøren gjerne ta en omvei forbi her... Også er jeg glad du snart kommer hjem igjen. Vi trenger deg i derbyet. Vi var bare noen poeng fra nedrykk i går...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå