Gå til innhold

Nyfjøset.

Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Bytta tannlege for et par år siden jeg, og er veldig fornøyd. Så det blir lenge til neste bytte. :nigo: Har vurdert å bytte fastlege også, men det sitter langt inne. Er så godt med ham som kjenner meg og sykehistorien min. Krever utrolig mye energi å bytte lege… 

Vel-vel… i går så jeg en nydelig kjole i et butikkvindu… I dag har jeg en kaffeavtale i byen… Dette kan bli ille for visakortet 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om jeg leter lenge og vel så tror jeg at jeg finner 5-6 (kanskje til og med 7?!) kjoler i skapet her. Og så har jeg vel to hos mine foreldre (bunad som ikke har passet siden konfirmasjonen) og en selskapskjole (brukt en gang i bryllup for 20 år siden...). 

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ofte sånn... :troest: Men det er også derfor man skal prøve når man kommer over noe ekstra fint, selv om man ikke nødvendigvis trenger det der og da - for den dagen du faktisk trenger noe ser ingenting fint ut på...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sant nok… Og før eller senere finner jeg en rød julekjole som er fin på. Om ikke i år, så kanskje neste år. Må ikke ha ny kjole nå. Har bare lyst på. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen Shaun skrev (15 timer siden):

Og før eller senere finner jeg en rød julekjole som er fin på.

Det gjør du garantert og da er det bare å kaste seg over den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke ny kjole, men har ihvertfall klipt ulla i dag. :sexy: Og nå sitter jeg på kafé, og venter på ei venninne som alltid er fem minutter for sen… Men gleder meg til skravlings :skravle: 
Og senere i dag skal jeg visst få hilse på noen firbeinte venner som sier mø :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :kaffekopp: :kaffekopp:

Gårsdagen ble en av de beste dagene på lenge. Kvalitetstid med ei veldig god venninne, besøk i et skikkelig kufjøs og til slutt fikk jeg hilse på noen fem uker gamle valper :rodmer: 

I dag går ferden til det store kjøpesenteret. Tredje dose skal settes. :hoppe: Også blir det lunsj med ei venninne før jeg skal gjøre en liten innsats i form av frivillig arbeid for den organisasjonen jeg er medlem i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tredje dose i går. Og angret veldig på at jeg hadde satt meg opp til frivillig arbeid etterpå. Et par timer etter sprøyta kom sovetåka og tok meg. Ble to lange timer på post… Også rett hjem for å svime av på sofaen. :veslejenta:   Kom meg etterhvert såpass på beina at jeg klarte en liten bytur med eselet. Men var så redusert at jeg ikke orka ta bilder engang… 

Heldigvis bedre i dag. Så husmora har delvis virket i dag. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la veldig taktisk vaksinetimen min til fredag ettermiddag foran en planløs helg. Var litt slått ut lørdag (vaksine, dårlig søvn og slitsom uke i uskjønn forening), men det var mest bare en dårlig dag. Og uansett så verdt det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mornings :kaffekopp: :kaffekopp:

Ingen bivirkninger i dag. Så da er det vel ingen unnskyldning for å la husarbeidet være… 

Daria skrev (12 timer siden):

Jeg la veldig taktisk vaksinetimen min til fredag ettermiddag foran en planløs helg. Var litt slått ut lørdag (vaksine, dårlig søvn og slitsom uke i uskjønn forening), men det var mest bare en dårlig dag. Og uansett så verdt det...

Var litt optimistisk jeg. Hadde jo ingen problemer etter de to første dosene, så da var det jo en selvfølge at det ble det samme etter tredje dose… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sauen Shaun skrev (9 timer siden):

Mornings :kaffekopp: :kaffekopp:

Ingen bivirkninger i dag. Så da er det vel ingen unnskyldning for å la husarbeidet være… 

Var litt optimistisk jeg. Hadde jo ingen problemer etter de to første dosene, så da var det jo en selvfølge at det ble det samme etter tredje dose… 

Jeg klarte jammen skaffe meg time etter arbeidstid :hoppe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste julekortene gikk avgårde med posten i går. Noen flere skulle vært laget og sendt. Men det får bli et par nyttårskort. :jepp: 

Siste julegaven er levert (bortsett fra de vi skal ha med oss til saueland). :gave: 

I dag skal jeg vaske klær, pakke inn pakker til pakkeleken og lage noen bursdagskort. Og i morgen skal kofferten pakkes :hoppendeglad: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Julekort ble som vanlig ikke sendt overhodet, men i pr hadde jeg ikke engang intensjoner om å prøve... Det kan vel være det blir noen nyttårsbrev i stedet, det har blitt min  tradisjon. I år har jeg jo hatt brevskrivingsprosjekt, og har både skrevet og fått flere brev enn på mange år :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen er å reise torsdag etter at eselet er ferdig på jobb. Også blir det overnatting når vi er nesten halvveis. Bare å håpe at det kommer en negativ test hos et familiemedlem før den tid. Blir den testen positiv blir vi hjemme… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det store spenningsmomentet i enhver julefeiring i år - både før, under og etter... Egentlig burde man vel kjøpe inn litt ribbe og ha i bakhånd i tilfelle det blir karantene-julefeiring på kort varsel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...