Gå til innhold

Nyfjøset.


Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Sauen Shaun skrev (1 time siden):

Første tur på vekta i år. Det gjorde vondt… :grine: Ja-ja, det er bare å bite tenna sammen når godsaker frister.

 

:troest:

Jeg vet så altfor godt hvordan den følelsen er. Men om det er så galt som det høres ut til, så skal det heldigvis ikke altfor dristige grep til før man kan ane at noe skjer. Så jeg heier på deg av hele mitt hjerte! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag skal jula pakkes vekk. :jepp: 

Roadrunner skrev (21 timer siden):

:troest:

Jeg vet så altfor godt hvordan den følelsen er. Men om det er så galt som det høres ut til, så skal det heldigvis ikke altfor dristige grep til før man kan ane at noe skjer. Så jeg heier på deg av hele mitt hjerte! 

Det er heldigvis ikke så mye som skal til før det blir bedre. Klarer jeg å kutte ut snopet, er det meste gjort. Kostholdet ellers er egentlig ikke så ille. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag med nye muligheter. :kaffekopp: Begynte å rydde vekk jula i går. Eselet hadde hentet opp eskene fra kjellerboden. Men selvsagt manglet en, så da måtte jeg hente den (og det kaoset der nede holder jeg meg helst unna). Godt i gang blir jeg avbrutt av en totimers telefonsamtale. :skravle:  Jeg som nesten aldri blir oppringt av annet enn selgere. Godt i gang med arbeidet igjen hører jeg det ringe på døra. Og dermed ble det to timer med te og skravling med ei venninne… :skravle: Og da var det tid for å lage middag til eselet kom fra jobb. 

Ja-ja, det er bare å fortsette å pakke ned julepynt i dag. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som en usedvanlig fin dag  med gode prioriteringer - rydde kan man jo gjøre når som helst . :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med @Daria, høres ut som torsdagen ble perfekt selv om jula fremdeles består. :jepp: Noen ganger må man bare kose seg med det som dukker opp av hyggelige ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var en utrolig fin dag. :strix: Så det gjør ingenting om det fremdeles er rotete her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk alle sammen :klem:

Holder sofaen varm i dag også jeg. Er ikke veldig syk, men syk nok til at jeg ikke orker gjøre noe. :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :kaffekopp:

Klar for dag fire på sofaen :veslejenta: Forholdsvis oppdatert på opptakene på TV-boksen. :fnise:  Også var det litt mindre vondt å veie seg i dag. Går riktig veg dette :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jammen ut til at formen stiger :strix: Kom meg ut på en liten rusletur. Første turen på mange uker, hvis man ser bort fra labbing til og fra bussen. Det ble bare en halvtimes tur i nabolaget. Ikke fort og ikke langt, men veldig godt.  :strix: Og nå gleder jeg meg til esel kommer hjem. Da blir det torsk til middag. :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daria skrev (1 minutt siden):

Det gjør seg som regel med litt frisk luft og bevegelse - det skal ikke så mye til :Nikke: 

Helt sant. Det er medisin uten bivrkninger. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men med en viss fare for å utvikle avhengighet... Det var en gang jeg fint kunne gå en hel helg uten å bevege meg utenfor døra, nå må jeg ut en tur selv når både formen og været er begredelig - og føler meg bedre etterpå. Listen over leger og fysioer som har oppmuntret til en avhengigheten er lang - og de er sikkert alle sammen godt fornøyd med å bidratt :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er fryktelig vanedannende ja. :jepp: Og jeg skal være veldig dårlig for å holde meg inne en hel dag, jeg også. Det trenger ikke være lengre enn en tur ned med søpla eller i butikken. Alt hjelper. :jepp: Men det er lenge siden siste skikkelige gåtur - bare for å gå. Satser på ny tur i morgen. :jepp: Ønsker meg en båltur i skogen snart. Det savner jeg veldig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på å gå for å gå tur og å gå ærend - selv når man går omtrent samme rute i samme tempo. Den oppdagelsen kom litt overraskende på meg, men det har helt klart noe å si, ikke minst for hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hodet merker forskjell på det man «må» og det man vil… Selv om tempo og rute er den samme… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hele fokuset blir litt annerledes når målet ikke er så konkret og fastsatt - man er ikke like mye på vei noe sted (selv om jeg gjerne har sett meg ut en benk...), man bare er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...