Gå til innhold

Nyfjøset.


Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Skravla skrev (5 timer siden):

Jepp... Jeg har sjokolade i kjøleskapet... ene platen burde spises snart før den går ut på dato. Men jeg fikk lyst på noe salt. Men det er jo greit å vite at man kan handle uten å tenke på godis..... :ler: Det sto jo ikke på handlelisten...... 

Sjokolade som går ut på dato? :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Roadrunner skrev (10 minutter siden):

Sjokolade som går ut på dato? :daane:

Ja..... det skjer. Det er datostempling på sjokolade. Men de kan spises etter utløp også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skravla skrev (4 timer siden):

Ja..... det skjer. Det er datostempling på sjokolade. Men de kan spises etter utløp også. 

Har aldri vært nødvendig å sjekke datostemplingen her. Med mindre den går på timer/minutter? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si fra hvis du også lukter peppermynte etterpå. 

Etter jeg fikk influensastikket mitt så har jeg gått rundt med en nesten konstant peppermyntelukt i nesen :fnise: . Først trodde jeg den hadde rotet til oppfattelsen min av parfymen min, men etter to parfymefri dager så konkluderer jeg med at så ikke er tilfelle

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen peppermynteduft enda :opplyser:

God morgen :kaffekopp: I dag er planen å ta bussen ut til det store kjøpesenteret, for å hente en julegave til eselet. Og på hjemveg skal jeg besøke ei venninne. Der blir det nok te og kjas. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som en fin tirsdag! 

Er nok ikke så galt på kjøpesenteret nå på formiddagen, så du får bare kose deg så godt du kan :jepp: Jeg fikk unna litt ærend på lørdag, og i går fikk jeg bestilt de siste julegavene :nigo: Aldri vært klar så tidlig før! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at det går greit på senteret i dag. Drar dit tidlig. Og skal bare innom to butikker. :jepp: Begynner å hjelpe på julegavene her og. Er litt igjen, men ikke mer enn at vi får det kjapt unna en kveld til uka. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :kaffekopp: :Gjesp:  I dag har jeg lyst til å jobbe med en adventskalender jeg skal gi til et vennepar som trenger en oppmuntring. Også har jeg lyst til å bake. Og jeg har lyst til å lage julekort. Jeg har med andre ord lyst til å være kreativ. Men først må skrapsauen våkne.  :fnise: Også må jeg stryke ei skjorte til eselet. Så får vi se hvor kreativ jeg blir etterpå… 

Endret av Sauen Shaun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke gjort noe av det jeg hadde tenkt i går :fnise:  Ei venninne meldte og ville ha meg med på tur. Så da ble det kaffe, julekaker og skravling ved sjøen istedet. :jepp:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen Shaun skrev (1 time siden):

Jeg fikk ikke gjort noe av det jeg hadde tenkt i går :fnise:  Ei venninne meldte og ville ha meg med på tur. Så da ble det kaffe, julekaker og skravling ved sjøen istedet. :jepp:

 

Høres ut som en fin erstatning! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (22 timer siden):

Høres ut som en fin erstatning! :strix:

Jepp :strix:

Daria skrev (20 timer siden):

Enkelte ting er vel verdt å endre planene for...

Jepp :strix:

God morgen :kaffekopp: :kaffekopp: Gårsdagen forsvant i kreativ jobbing. Og kvelden forsvant i et fryktelig høyrøstet og støyende bursdagsselskap. To og en halv time i det selskapet forvandlet sauen til et vrak. :sukk: 

I dag blir det vel å fortsette med mine kreative gjøremål. :jepp: Men vurderer en liten tur på det nærmeste kjøpesenteret. Men må diskutere litt med skrotten før jeg bestemmer meg… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter på en relativt liten kafé, og lurer på hva de tenker på de som har med seg både barnevogn og ei tom handlevogn inn her. :klo:  Barnevogna skjønner jeg, men ikke den tomme handlevogna… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen Shaun skrev (3 timer siden):

Sitter på en relativt liten kafé, og lurer på hva de tenker på de som har med seg både barnevogn og ei tom handlevogn inn her. :klo:  Barnevogna skjønner jeg, men ikke den tomme handlevogna… 

Det kunne jo være at de plutselig ikke fikk tak i en eneste en? Så viktig å sikre seg en.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mornings :kaffekopp: :kaffekopp: Skrapsauen trenger søvn, men Jon Blund er ikke snill med meg for tiden :sur:  Vel-vel, dette blir en fin dag likevel. Kreative sysler står på programmet. Og i kveld skal vi på restaurant og spise lutefisk :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Happy sau var på juleverksted i går, og lærte å binde kranser. Så i år skal det pyntes med selvlaget dørkrans. :strix:

I dag står oppgavene i kø. Og jeg vet nesten ikke hvilken jeg skal ta først og sist… Må ihvertfall leke gartner når det blir lyst. To vintergrønne busker skal få nye potter. Men det viktigste aller først… :kaffekopp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :kaffekopp:

Straks skal jeg avgårde for å kjøpe nye julelys til verandaen. Jeg vant kampen om julelysene i år. Jeg får det som jeg vil :nigo: Eselets gamle (og mindre pene) lys skal ikke opp i år. :strix: Og det skal sies at han ga seg veldig fort. Var bare å ta ham med ut på verandaen, og be ham se på de andre verandaene i samme etasje. De tre andre har lys som ligner på hverandre, og da kan ikke vi på enden ha noe som skjærer totalt med helheten… Han så det argumentet… :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen Shaun skrev (11 timer siden):

Jeg vant kampen om julelysene i år.

Begynner man  å få dressur på de øvrige innvånere i fjøset :fnise:  ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cata skrev (13 timer siden):

Begynner man  å få dressur på de øvrige innvånere i fjøset :fnise:  ?

Jepp :nigo: :fnise:

Jeg fikk kjøpt de julelysene jeg ville ha. Og jeg hengte de opp selv, for da fikk jeg det slik jeg ville :fnise: Og det meste av utendørs julepynt er på plass. 🎄 I dag begynner jobben med å få på plass pynten inne. Må bare samle mot til å gå i kjelleren for å hente kassene med julepynt. Trenger litt ekstra :kaffekopp: før jeg begynner… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...