Gå til innhold

Nyfjøset.


Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

:kaffekopp: God morgen! :kaffekopp:

Krysser fingrene for negativ test og stigende form!
Jeg har et par møter som må tas i dag, ellers håper jeg fredagen går fort og at jeg får gått litt tidligere fra jobb. Skal til hjemtraktene for å treffe fine folk og spise god mat :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp :hoppe:

Men litt furten er jeg… Altså, her er man helt utsultet på sosiale sammenkomster, også blir man bedt i to bursdager på samme dag… :sukk: Jeg vil jo i begge, men det går ikke :trist: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen Shaun skrev (8 timer siden):

:kaffekopp: :kaffekopp: :Gjesp: 
God morgen. Et par kopper med kaffe må til, før jeg gidder gå ut for å hente hurtigtesten :kaffekopp:

Hvor henter man sånne? Ikke at jeg har noe umiddelbart behov, men kan jo være kjekt å vite. Men muligens forskjellig fra kommune til kommune så jeg må lese meg opp lell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cata skrev (15 timer siden):

Hvor henter man sånne? Ikke at jeg har noe umiddelbart behov, men kan jo være kjekt å vite. Men muligens forskjellig fra kommune til kommune så jeg må lese meg opp lell. 

Her vet jeg du kan bestille gratis hurtigtest/hjemmetest hos kommunen. Men jeg gikk bare innom nærmeste apotek, og de hadde en 5pk med tester. Ikke like gratis som hos kommunen (mener pakken kostet 400 kr), men kjekt å ha stående ved behov. 

Endret av Roadrunner
Skriveleif...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (1 time siden):

Her vet jeg du kan bestille gratis hurtigtest/hjemmetest hos kommunen. Men jeg gikk bare innom nærmeste apotek, og de hadde en 5pk med tester. Ikke like gratis som hos kommunen (mener pakken kostet 400 kr), men kjekt å ha stående ved behov. 

Jeg fikk en 5pk helt gratis hos kommunen. Kjekt å ha… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, ser ikke ut som kommunen her har det nei. Får kanskje ta en tur innom apoteket. Kan være kjekt å ha en liggende når forkjølelsessesongen er i gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp: :kaffekopp: Mornings! 
Nå er den fine, men travle, tiden i gang. Bare to uker til årets julemesse. Og jeg gleder meg :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger er det helt ålreit å sende eselet på basar, og bli hjemme med sofa, lakris og full kontroll på fjernkontrollen til TV :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

God bedring, Sauen! 

Her har det vært snufsing og hosting i gode 4 uker (heldigvis ikke like ille hele veien, det har dempet seg veldig), men nå er det vel tilnærmet under kontroll håper jeg. Hurtigtest er negativ, så det er nok bare litt luftveis-spetakkel. Hører det over alt om dagen, mange som snufser og hoster. :forkjola: It's the most beautiful time of the year... (snart) :tree:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hostes og snufses her også, men jeg har foreløpig gått klar. Halve gangen på jobb er i snufsemodus så det er vel bare spørsmål om tid. Kjøpte selvtest i dag. Gav meg på det med 5 pk for nå er det en del smitte rundt av både det ene og det andre så kan være lurt å ta en liten sjekk dersom det blir noe snufs på hjemmebane også. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...