Gå til innhold

Nyfjøset.


Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ny dag og nye muligheter :jepp: :kaffekopp:

Planene for dagen er litt klipp og lim. Har en del kort som må lages. :bursdag: :nisse: 
 

Også er det korøvelse i kveld. Så jeg tror dette blir en fin dag. :jepp:

Cata skrev (16 timer siden):

Ta det en helg...? :nigo:

Vi må bare se om det er noen ledige helger. :jepp:  Er fryktelig mange planer fram til jul. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen Shaun skrev (55 minutter siden):

Vi må bare se om det er noen ledige helger. :jepp:  Er fryktelig mange planer fram til jul. 

Ja, ukene går fort nå! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ukene går veldig fort nå… 

Og i dag er den dagen jeg misliker sterkt på formiddagen, og elsker resten av dagen :fnise: *finner fram støvsuger og vaskebøtte* 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kake bakt og leilighet vasket :nigo: Da er det helg :nigo: Gjenstår å vaske badet, men det er ikke min jobb… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sauen Shaun skrev (1 minutt siden):

Hadde jeg ikke hatt en avtale i dag, så hadde jeg blitt inne i dag :regn: 

Her blir man inne. *gledene ved klesvask *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått unna diverse ærend og julegaver, nå er planen å holde seg hjemme resten av lørdagen :nigo: Klesvask, litt huslige sysler og masse :veslejenta:-tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (2 minutter siden):

Jeg har fått unna diverse ærend og julegaver....

Allerede??? Send litt energi med uglepost er du grei? :veslejenta:        :husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skal ikke handles mer i dag, så du kan få alt sammen 🦉 Et par pakker kommer i posten på mandag og da skal det kun gjenstå en gave om jeg har den kontrollen jeg tror jeg har... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Roadrunner skrev (1 minutt siden):

Men du får bare litt handlelyst herfra, for energi til huslige sysler trenger jeg selv! 

Tar det jeg får. Det er visst jul om ikke så himla lenge.... :grine: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cata skrev (1 minutt siden):

Tar det jeg får. Det er visst jul om ikke så himla lenge.... :grine: 

Mitt triks var å skippe treningen og stille på kjøpesenteret i det de åpnet. Da jeg gikk til bilen etter en times tid var det betraktelig mer folk og jeg kunne evakuere hjem med god samvittighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har fått handlet inn for neste uke og tatt det viktigste av husarbeid. Skal ikke gjøre så mye husarbeid. 

 

Men jeg fikk jo lyst på lørdagsgodis etter at jeg kom fra butikken.... Mulig at jeg må en tur til ut... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julegaver ja.... Det burde man. Jeg har fått et par ønskelister så det første er å lage en plan for hvem får hva. Greit å kikke litt på fjorårets liste også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skravla skrev (2 minutter siden):

Men jeg fikk jo lyst på lørdagsgodis etter at jeg kom fra butikken.... Mulig at jeg må en tur til ut... :fnise:

Amatør... :ler: *har kjøpt smågodt* :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (Akkurat nå):

Amatør... :ler: *har kjøpt smågodt* :nigo: 

Jepp... Jeg har sjokolade i kjøleskapet... ene platen burde spises snart før den går ut på dato. Men jeg fikk lyst på noe salt. Men det er jo greit å vite at man kan handle uten å tenke på godis..... :ler: Det sto jo ikke på handlelisten...... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...