Gå til innhold

Nyfjøset.


Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Daria skrev (1 time siden):

Løsningen for å unngå ettervekst er jo strengt tatt ganske enkel - la det vokse ut eller klipp det av. Eller begynn med hatt :idesmil: *alltid hjelpsom*

Man har klippet i mange år. *løsningsorientert før tida *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daria skrev (3 timer siden):

Det er en varig løsning på gammel-delen også...? :fnise: 

Selvsagt :nigo:

Daria skrev (2 timer siden):

Å være blondine har sine fordeler :nigo: 

Du er heldig der ja :jepp: 

Men jeg skal egentlig ikke klage. Er ikke mye grått hos meg. Men de grå hårstråene som har vist seg irriterer meg. Og selvsagt enda mer irriterende at håret har blitt tynnere. Kan vel bare konkludere med at jeg ikke liker at jeg ser eldre ut… :jepp:  

Uansett er jeg ikke grå nå. :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (3 minutter siden):

Hvordan løser du det om du bare klipper av etterveksten? Blir ikke det litt "spesielt"? 

:sjenert:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjokkerte jo en ung mann i sommer med mitt manglende samsvar mellom utseende og alder, så jeg skal ikke klage på noe som helst (selv om jeg fortsatt tror han unne trenge en synstest). :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daria skrev (4 minutter siden):

Jeg sjokkerte jo en ung mann i sommer med mitt manglende samsvar mellom utseende og alder, så jeg skal ikke klage på noe som helst (selv om jeg fortsatt tror han unne trenge en synstest). :fnise: 

Bare å nyte sånne komplimenter :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp:

Tidlig oppe, og fyller på med koffein. Må ha litt å gå på når kjevlet skal fram. Bakedag i dag. :kaffekopp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på Hele Sverige baker. Og blir litt fasinert av han som har tatt på dress, skjorte og slips når han skal bake kaker :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen Shaun skrev (31 minutter siden):

Ser på Hele Sverige baker. Og blir litt fasinert av han som har tatt på dress, skjorte og slips når han skal bake kaker :fnise:

Gleder meg til å se bilde av deg i gallakjolen og med kjevle....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han føler seg vel komfortabel i dress da... Kvinnen som har stilt i skjørt på fysiotimer og i paljetter til gastroskopi føler seg ikke kallet til å dømme noen for å være en smule overpyntet :fnise: Eller som Oscar Wilde så treffende skal ha sagt det: If I am occasionally a little over-dressed, I make up for it by being always immensely over-educated :ler: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cata skrev (1 time siden):

Gleder meg til å se bilde av deg i gallakjolen og med kjevle....

Det skjer ikke. Jeg søler og roter altfor mye til det… :fnise:

Daria skrev (6 minutter siden):

Han føler seg vel komfortabel i dress da... Kvinnen som har stilt i skjørt på fysiotimer og i paljetter til gastroskopi føler seg ikke kallet til å dømme noen for å være en smule overpyntet :fnise: Eller som Oscar Wilde så treffende skal ha sagt det: If I am occasionally a little over-dressed, I make up for it by being always immensely over-educated :ler: 

Jeg digger den unge bakeren i dress og slips jeg. Etter to episoder har han blitt min favoritt :jepp:  
 

Endret av Sauen Shaun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser pressekonferanse om dagens hendelse på Bislett på nyhetskanalen.  Politiet vil ikke gå i detaljer om den avdødes historikk. Og ber pressen være varsom, siden pårørende ikke er varslet. Så går det tre minutter før nyhetskanalen viser video av hendelsene. De forteller også hva han er dømt for tidligere. Og viser video av en tidligere pågripelse. Hva var det med varsomhet nyhetskanalen ikke har fått med seg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo lure... Aftenposten har også en del informasjon om mannens tidligere kontakt med politi og rettsvesen, "fra en politikilde"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :kaffekopp:

Jeg savner å gå på kafé. Det har blitt altfor lite av det de to siste årene. Så i dag skal jeg gjøre noe med det. :jepp: Planen er å spise lunsj i byen, sammen med ei venninne :skravle:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sauen Shaun skrev (18 minutter siden):

God morgen :kaffekopp:

Jeg savner å gå på kafé. Det har blitt altfor lite av det de to siste årene. Så i dag skal jeg gjøre noe med det. :jepp: Planen er å spise lunsj i byen, sammen med ei venninne :skravle:

Så koselig! Nyt lunsjen og kafé-besøket! :spise: :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (3 minutter siden):

Så koselig! Nyt lunsjen og kafé-besøket! :spise: :kaffekopp:

Takk, jeg skal kose meg  :hjerter_rundt: Og det er vel snart på tide med en «mat og kjas» for oss to også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen Shaun skrev (2 minutter siden):

Takk, jeg skal kose meg  :hjerter_rundt: Og det er vel snart på tide med en «mat og kjas» for oss to også?

Absolutt - det er vel på høy tid! Det blir jo rene julebordet (som vi jo har hatt et par av tidligere) :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (40 minutter siden):

Absolutt - det er vel på høy tid! Det blir jo rene julebordet (som vi jo har hatt et par av tidligere) :nigo:

Jepp, det må bli et julebord i år. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...