Gå til innhold

Nyfjøset.


Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Grattis med nye dingser i hus! :hoppe:

Hold ut - snart senker husfreden seg igjen... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Roadrunner skrev (46 minutter siden):

Grattis med nye dingser i hus! :hoppe:

Hold ut - snart senker husfreden seg igjen... 

Takker og bukker :nigo: Gleder meg til ny PC. Og gleder meg sykt til husfreden senker seg, slik at jeg får krefter til å overføre og redigere bilder fra ferien. :hoppe:  Selv om gjestene bor på hotell, blir dagene så utmattende at jeg har nok med å puste når de har gått for kvelden :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo lov å foreslå et program som ikke sliter deg ut fullstendig (skyld på helsa om nødvendig), særlig når gjestene er flere (og dermed også har selskap i hverandre) og ikke bor hos deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heldigvis venner som har stilt opp som sosialt selskap. Og det gjør at jeg får hvilt hodet litt. Og i morgen har gjestene utrolig nok klart å finne på en aktivitet selv. De ville ha med meg og eselet også, men vi takket pent nei. Så da kan jeg kose meg med rydding i bilder og dokumenter så mye jeg vil. Gleder meg til en hel dag hjemme. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feriegjester reist, og barnebarn ankommet. Et godt bytte vil jeg si :fnise: 

Og innstallering av ny dings går over all forventning. De fleste problemer har jeg klart å løse helt selv. :nigo: Men jeg prøver å finne ut hvordan jeg kan klare å laste opp bilder fra PC til Instagram. Men ser ikke ut til at det går. Må visst bruke telefonen gitt... Og det irriterer, for de beste bildene har jeg jo på PC'n... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Værgudene var visst ikke enige i at jeg skulle på butikken nå. :regn:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et lite øyeblikk med oppholdsvær holdt til at jeg kom meg tørt til og fra butikken. Nå kan jeg sløve i sofaen, og se ut på uværet, resten av dagen. :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg vet om så mange som har så kort vei til butikken :fnise:

Men glad det ordnet seg med tørr sau! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (1 time siden):

Tror ikke jeg vet om så mange som har så kort vei til butikken :fnise:

Men glad det ordnet seg med tørr sau! 

Ingen verdensreise å dra på butikken her nei. :fnise: Men langt nok til at Sauen foretrekker oppholdsvær… :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (7 timer siden):

Tror ikke jeg vet om så mange som har så kort vei til butikken :fnise:

:hallo: Uten at jeg vet akkurat antall meter hverken hos sauen eller meg, er jeg nok i nærheten. I luftlinje har jeg tre etasjer med relativt god takhøyde :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (1 minutt siden):

:hallo: Uten at jeg vet akkurat antall meter hverken hos sauen eller meg, er jeg nok i nærheten. I luftlinje har jeg tre etasjer med relativt god takhøyde :ler: 

Vil anta at Sauen er enda nærmere, i luftlinje. Men må ut og rundt et hushjørne da... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må jeg også :ler: Som regel er det ikke der jeg handler uansett, den er så liten, men det er ganske kjekt når man midt i bakingen går tom for mel, for eksempel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp:  :kaffekopp: Ikke særlig imponert over nabo som utløser brannalarmen kl to om natta. Det lukta svidd mat lang veg gitt… Og merkelig å stå i fellesområdet sammen med naboer i morgenkåper og dyner. Så lenge det kjapt ble avklart at det ikke var noe alvorlig, så ble det i grunnen ganske komisk… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen Shaun skrev (1 minutt siden):

:Gjesp:  :kaffekopp: Ikke særlig imponert over nabo som utløser brannalarmen kl to om natta. Det lukta svidd mat lang veg gitt… Og merkelig å stå i fellesområdet sammen med naboer i morgenkåper og dyner. Så lenge det kjapt ble avklart at det ikke var noe alvorlig, så ble det i grunnen ganske komisk… 

Ble det drama med brannvesenbesøk også? Her har vi hatt dem på besøk et par ganger pga sensorer som har levd sitt eget liv og ingen svilukt. (Etter det skjedde for 2. gang på et år så skjønte vi tegninga og byttet sensorer...) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sauen Shaun skrev (43 minutter siden):

:Gjesp:  :kaffekopp: Ikke særlig imponert over nabo som utløser brannalarmen kl to om natta. Det lukta svidd mat lang veg gitt… Og merkelig å stå i fellesområdet sammen med naboer i morgenkåper og dyner. Så lenge det kjapt ble avklart at det ikke var noe alvorlig, så ble det i grunnen ganske komisk… 

Min fetter traff sine nye naboer på den måten - riktignok på et litt mindre brutalt tidspunkt. Ja, det var han som sto for utløsningen... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Så har man time til testing i kveld :sukk: Ingen symptomer enda, men ble oppfordret til å ta test, for nærkontakt nr 2 er smittet. :sukk: 

Og jeg er mer enn litt sinna. :kjefte:  For det har kommet fram i etterkant at disse to har takket nei til vaksine, selv om begge to er i risikogruppa. Og den første av dem hadde følt seg uvel den dagen de var på samme arrangement som meg den formiddagen. På toppen av det hele hadde de vært på et annet stort arrangement om kvelden. Er man småsyk holder man seg hjemme i disse koronatider. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det som er så håpløst frustrerende - man kan være så påpasselig man bare kan og vil selv, men det skal bare én tankeløs idiot til for å sette i gang et utbrudd. Og takker man nei til vaksine, har man et ekstra ansvar for å ta forholdsregler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...