Gå til innhold

Nyfjøset.


Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Daria skrev (7 minutter siden):

Jeg var rask med å sitere den :fnise: Men jeg vet jo at jeg er uforglemmelig :sjarmor: 

Hvem er du? Kjenner vi hverandre? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg regner med at turen går nordover? (Ikke at dere har så mange alternativer med det utgangspunktet,  egentlig... :fnise: ). Familiebesøk og tantebarn og den slags?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skravla skrev (5 minutter siden):

Hvem er du? Kjenner vi hverandre? :klo:

Kan jeg ikke tenke meg - pleier du ikke jevnlig å invitere fremmede hjem via tilfeldige forumsider?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (3 minutter siden):

Kan jeg ikke tenke meg - pleier du ikke jevnlig å invitere fremmede hjem via tilfeldige forumsider?

Jo, men mest unge menn som serveres en drink med nogo attåt og begraves i kjelleren. Mvh Arsenikk og gamle kniplinger. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette vil jeg ikke vite noe om - jeg er ikke så god til å lyve, og plutselig en dag står politiet på døra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (25 minutter siden):

Jeg regner med at turen går nordover? (Ikke at dere har så mange alternativer med det utgangspunktet,  egentlig... :fnise: ). Familiebesøk og tantebarn og den slags?

Jeg tror vi drar nordover ja. Sørover blir litt kort for en treukers bilferie :fnise:  Blir å hilse på familie ja. Men ferden går myyye lenger nord enn til dem. :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er pollensesong. Mer  ... 

(Det hjelper ikke, men det smaker i det minste godt :Knegg: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp: :kaffekopp: God morgen. 
I går ble det en tur til byen for å være med på markering av frigjøringsdagen. Bare det å høre korps og sekkepipe, og det å se folk, gjorde godt. :bolledeig:

Cata skrev (21 timer siden):

Det er pollensesong. Mer  ... 

(Det hjelper ikke, men det smaker i det minste godt :Knegg: )

Ikke mye pollen i dag :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen Shaun skrev (3 minutter siden):

Ikke mye pollen i dag :regn:

Glimrer ved sitt fravær her også. Er ikke akkurat lei meg. *slenger opp vindu for å lufte litt *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke pollen i dag heller :regn:  

Men det er dugnad i blokka :regn:  

Og jeg har noe ny elektronikk i hus. Jeg hater å innstallere sånt :sukk:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde det var en av fordelene ved å ha mann/esel i hus, at man hadde folk til slikt? Hva er nyanskaffelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daria skrev (4 timer siden):

Jeg trodde det var en av fordelene ved å ha mann/esel i hus, at man hadde folk til slikt? Hva er nyanskaffelsen?

Veeel... Her er nok Sauen bedre egnet enn eselet til å installere elektronikk. :ler:  

Og nyanskaffelsen er ny TV-boks... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen er absolutt ikke vant til å ha overnattingsgjester lenger. Kjenner at det var godt når esel og barnebarn tok en tur ut. :Gjesp:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: God formiddag 
 

Trøtt og sliten sau etter helg og nasjonalfeiring på fjellet. Og nei, det er ikke feiring som har tatt luven av Sauen. Å tilbringe to døgn sammen med to personer som ikke kan prate normalt sammen er slitsomt :sukk: Den ene terger og den andre kjefter :sukk: Det blir lenge til jeg skal på tur med de to igjen. Og jeg akter ikke tilbringe mer tid enn nødvendig sammen med matronen av nabokone heretter. :sukk: 

Mye koseligere å tusle rundt på eget kjøkken. Har gjærdeig til heving nå. :sikle: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Godt du er tilbake i egen heim. Kan ta på å være sosial, og spesielt når folk ikke kan kommunisere eller oppføre seg skikkelig... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (2 minutter siden):

Godt du er tilbake i egen heim. Kan ta på å være sosial, og spesielt når folk ikke kan kommunisere eller oppføre seg skikkelig... 

Jepp, hjemme er best. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp: :kaffekopp: 

Gårsdagens gjærbakst ble boller. Og Sauen spiste altfor mange boller i går. :sikle: :sukk: Så i dag må det bli en lang trimtur. :plystre: 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henta nye briller i går. Og jeg lurer på om jeg noen gang vil klare å bruke dem. Alt er bare helt rart. Ikke overbevist om at progressive vil fungere for meg. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...