Gå til innhold

Nyfjøset.


Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

God morgen :kaffekopp: 

Det er ihvertfall en god start på dagen når man kommer seg ut av senga uten hjelp. :fnise: Var ikke akkurat planlagt at vi skulle gå fire og en halv time i svært ulendt terreng i går. Men sånn blir det når man ikke leser kartet godt nok :flau: :skratte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  Det er ikke synd i deg!!! :opplyser:  Du har i det minste en grunn - og det en god en. Jeg havnet på sofaen i går og slokna som et lys etter hengekøyeturen. Hadde så vondt i hendene at jeg orket ikke strikke en gang. Greit nok at jeg måtte fomle litt med barduner, men alvorlig talt... :ler: 

Bedre i dag da. Kjenner imidlertid at jeg er småstøl i hele meg. Tydeligvis trigger det litt vinglete underlaget i køya mange artige småmuskler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke synd i meg. Og det er det ikke i deg heller. Du må bare henge oftere, slik at alle de små musklene får trent seg opp igjen. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen Shaun skrev (7 minutter siden):

Nei, det er ikke synd i meg. Og det er det ikke i deg heller. Du må bare henge oftere, slik at alle de små musklene får trent seg opp igjen. :jepp:

De små musklene kan få det moro i sommer hvis jeg gjør alvor av å skaffe meg et SUP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cata skrev (9 minutter siden):

De små musklene kan få det moro i sommer hvis jeg gjør alvor av å skaffe meg et SUP

Det kan bli moro for både små og store muskler det 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen Shaun skrev (1 minutt siden):

Det kan bli moro for både små og store muskler det 😂

Og litt til, men når de nå er kommet ned i sånn halvveis grei pris så...jeg må jo prøve før jeg blir for gammel og skral, ikke sant? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cata skrev (4 timer siden):

Og litt til, men når de nå er kommet ned i sånn halvveis grei pris så...jeg må jo prøve før jeg blir for gammel og skral, ikke sant? 

 

Kjør på 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp:

kjempetrøtt, men å sove lenge er rett og slett umulig. :Gjesp: 

Ellers ingen planer for søndagen. Nakke og skuldre har gått i vranglås. :kjefte: Så da blir det sofa for fjerde dag på rad. Men-men, jeg har det bra jeg. Har tross alt et esel som holder meg med selskap. :hjerte: 

Spiralis skrev (På 9.4.2021 den 21.30):

God kos! :)

Takk-takk 😊 Står det bra til med deg, Spiralis? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :kaffekopp: :kaffekopp:

Lørdag bestilte jeg to bøker hos bokklubben. I går fikk jeg ikke mindre enn fire meldinger om at det er pakke underveis. Jeg tror kanskje jeg får pakke en av de nærmeste dagene. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen Shaun skrev (1 time siden):

God morgen :kaffekopp: :kaffekopp:

Lørdag bestilte jeg to bøker hos bokklubben. I går fikk jeg ikke mindre enn fire meldinger om at det er pakke underveis. Jeg tror kanskje jeg får pakke en av de nærmeste dagene. :fnise:

Er du sikker på at det er pakke underveis? :klo:
Kunne jo være den femte meldingen er den avgjørende? 

God morgen, forresten! :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (4 timer siden):

Er du sikker på at det er pakke underveis? :klo:
Kunne jo være den femte meldingen er den avgjørende? 

God morgen, forresten! :kaffekopp:

Her kan man ikke være sikker på noe... De to bøkene kommer tydeligvis i to pakket. For i dag har jeg fått to nye meldinger om pakke underveis, men med annet sporingsnummer. 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bokklubben er forsåvidt ikke de verste på det vanligvis, men bestillinger har det med å bli delt opp. Bestilt samtidig, pakket og sendt samtidig i hver sin altfor store pappeske - det har hendt at jeg har sendt en mail i retur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Bøkene kom trygt fram, og jeg gleder meg til å lese dem. :ac: Men først er det noe som må fikses i kortmakeriet. Har noen bursdagskort å lage.  :jepp:

Så mye mer spennende er det vel ikke å fortelle om herfra. Her går man tur og gjør husarbeid. Ellers er det lite eller ingenting som skjer. Koronarestriksjoner er kjedelig. :sukk: 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal krype under dyna og bli der til i morgen jeg. :vetikke: Dette er ihvertfall ikke min dag. Jeg mister ting, søler og er rett og slett ei kløne... Har til og med kutta flere ark feil når jeg har laget kort... :sukk:  Får håpe det blir bedre i morra... :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen Shaun skrev (4 minutter siden):

Lurer på om jeg skal krype under dyna og bli der til i morgen jeg. :vetikke: Dette er ihvertfall ikke min dag. Jeg mister ting, søler og er rett og slett ei kløne... Har til og med kutta flere ark feil når jeg har laget kort... :sukk:  Får håpe det blir bedre i morra... :jepp: 

I morgen er det fredag og helt sikkert en bedre dag! :jepp:

Slapp av og la torsdagen gå i mål, og så er det nye muligheter i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Roadrunner skrev (2 minutter siden):

I morgen er det fredag og helt sikkert en bedre dag! :jepp:

Slapp av og la torsdagen gå i mål, og så er det nye muligheter i morgen. 

Er vel bare å se fram til å lage middag her. Svidde poteter og saus som koker over... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen for å vurdere take-away...? :fnise: Noen dager er bare sånn - legg i det minste bort kniven, sånn for sikkerhets skyld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (33 minutter siden):

Dagen for å vurdere take-away...? :fnise: Noen dager er bare sånn - legg i det minste bort kniven, sånn for sikkerhets skyld...

For sent... Har allerede plaster på venstre pekefinger, etter å ha kuttet gulrot... :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...