Gå til innhold

Nyfjøset.


Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

God formiddag :kaffekopp:

Det er :sol: ute, og jeg tror kanskje jeg skal rusle en liten tur, før det blir kjas og te på en lokal kafé. Men vi får se hvor langt jeg kommer... :ler:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 9 måneder senere...

Host-host... *tørker litt støv* :flau: 

Må innom og ønske dere ei god jul. :nisselue::xpb_knuddel::tree:

Er visst på sin plass med en liten oppdatering her. :flau:  Det går vel i grunnen ganske bra med Sauen. Etter mye styr og fram og tilbake, ble det visst kjærlighet mellom Sauen og Eselet. :strix:  Sommeren ble full av flørt og romantikk. Og høsten har fortsatt i samme ånd. Jeg har bodd hos Eselet i hele høst. Mitt eget hjem har vært byggeplass, og jeg har ikke orket være der. Og etter noen måneder under samme tak som Eselet har jeg ingen ønsker om å flytte tilbake til egen bolig. Så jeg får bare satse på at Eselet holder ut med meg. :strix:  Og ja, det er samme esel som dere nok har hørt om før. Forholdet startet med trøbbel. Men det endte godt. :jepp: 

Men helsemessig er det ikke mye å skryte av. Etter halvannet år med utredninger og venting og søknader og dritt og lort er jeg nå i gang med nye medisiner. Bare å håpe at jeg tåler dem, og at de virker som de skal. Men er ikke mye overskudd til noe for tiden. Veldig lite sosialt på meg for tiden. Mye tid på sofaen. Og når jeg i tillegg pådrar meg en bronkitt, skader en finger og til slutt ramler på glattisen og knekker et ribbein, så er det ikke mye å rope hurra for helsemessig. Men det blir nok bedre snart. :jepp:  

Jula i år blir her sør. Akkurat julaften skal Eselet og jeg feire hver for oss. Han hos familie og jeg hos venner. Resten av jula blir vi sammen. :jepp:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eselet, faktisk :fnise: Er han informert om dette sjarmerende og flatterende kallenavnet...? Men gratulerer, så stas! :strix: Og så godt at du har noen til å stelle med deg når helsa ikke er på topp. (Og brodder - til og med jeg har blitt så gammel/fornuftig at jeg har begynt med sånt...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Daria skrev:

Eselet, faktisk :fnise: Er han informert om dette sjarmerende og flatterende kallenavnet...? Men gratulerer, så stas! :strix: Og så godt at du har noen til å stelle med deg når helsa ikke er på topp. (Og brodder - til og med jeg har blitt så gammel/fornuftig at jeg har begynt med sånt...).

Nei, han vet ikke om det fantastiske navnet. :rulle:  Og noe sier meg at det er like greit :rulle:  Men han er vel informert om at han i en lang periode oppførte seg som et esel. Men det er heldigvis fortid nå... 

Og det er veldig godt å ha ham nå ja :strix:

Brodder har jeg. Og jeg bruker dem flittig. Men lot meg lure av noe som så ut som tørr asfalt utenfor blokka her i går. Og plutselig lå jeg der med et knekt ribbein. :sukk:

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Riktig god bedring her var det nyheter - (om ikke av det gode slaget) for meg også. Det ribbeinet hadde jeg ikke hørt om . Støtter forøvrig @Daria i hennes genserforslag, både til den ene og den andre. De var søte. Litt mer subtil denne her da: https://www.happydonkey.co.uk

Endret av Cata
Klønete parentes i versjon 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Daria skrev:

Du får gi ham en genserpåminnelse til jul... :fnise: Eventuelt denne til deg selv :ler: 

🤣

40 minutter siden, Roadrunner skrev:

Huff, helsa var ikke det helt store gitt :klemmer:

Riktig god bedring!! 

Takk :klemmer:

26 minutter siden, Cata skrev:

Riktig god bedring (her var det nyheter - om ikke av det gode slaget) for meg også. Det ribbeinet hadde jeg ikke hørt om . Støtter forøvrig @Daria i hennes genserforslag, både til den ene og den andre. De var søte. Litt mer subtil denne her da: https://www.happydonkey.co.uk

Takk :klemmer:

Det ribbeinet knakk i går, så det kan vel kalles ferske nyheter...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å høre om kjæreste. Sannerlig på tide med oppdatering, gitt...... :sexy:

 

God bedring både til ribbein og helsen generelt. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med Eselet, det var hyggelig å høre. :strix:(Flatterende navn ja)
Ellers så var det da måte på da, brekke ribbeben nå rett før jul, det er da ikke noe serlig. Håper det er rask bedring og at julen blir uten smerter.

Riktig god jul og godt nytt år til deg. 🎄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 måneder senere...

Host-host... :forkjola: her var det jammen mye støv... :flau: 

Ikke så mye spennende å oppdatere om her. Romantikken blomstrer, helsa er rævva, Sauen er i karantene for å ikke bli smittet (Eselet må riktignok på jobb, men tar alle forholdsregler for å ikke dra med smitte hjem til meg) og kjæresteturen vi hadde bestilt er avbestilt. Men alt i alt er Sauen lykkelig forelsket :strix: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes fortsatt Eselet er et fantastisk romantisk kallenavn :fnise: Sauen og Eselet som fant lykken sammen - en av Æsops mindre kjente fabler... 🐑 🎠 (*mangler esel-smiley*) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Roadrunner skrev:

Forelskelse er bra :strix:

God bedring med helsa :klem1:

Takk :klem: Forelskelse hjelper når helsa er dårlig. Eselet er bare verdens mest forståelsesfulle der. :strix: 

16 minutter siden, Daria skrev:

Jeg synes fortsatt Eselet er et fantastisk romantisk kallenavn :fnise: Sauen og Eselet som fant lykken sammen - en av Æsops mindre kjente fabler... 🐑 🎠 (*mangler esel-smiley*) 

:skratte:

Eselet som sitter i den andre sofaen her, skulle bare visst hva han blir kalt... :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...