Gå til innhold

Nyfjøset.


Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

:sol: Sauen lader opp til utenlandsferie. Sitter ute i bikini, og synes det lukter svidd flesk her :skratte:

Også ser jeg fram til mat og kjas og terapi med Fuggel'n i ettermiddag.  Som om jeg ikke har nok styr med en viss nabo, så har en i foreningen begynt med noe som ligner på flørt... ikke helt sikker på hva jeg synes om det... :bond::sukk:

Godt jeg snart skal til et annet land. Lurer på om jeg bare skal bli igjen der sør jeg... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke sant? Vi trenger info - personlige detaljer, intensjoner, potensiale. Eventuelt kontaktinfo, så kan vi hente inn resten selv :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Daria skrev:

Ikke sant? Vi trenger info - personlige detaljer, intensjoner, potensiale. Eventuelt kontaktinfo, så kan vi hente inn resten selv  

Jah! :5:  

(Ellers begynner vi jo bare å tenke ut ting selv, og det blir myyyyyye verre enn fakta.  :nigo: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undervurder ikke vår evne til å trekke de helt gale (men svært underholdende) konklusjonene... :sjarmor: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da ikke verre enn å ta Sauen med på en liten middag i byen :nigo:

:lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Roadrunner skrev:

Er da ikke verre enn å ta Sauen med på en liten middag i byen :nigo:

:lur:

:sur:  :lur:  :Knegg:    

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God ettermiddag :kaffekopp:  Her gledes det til en aften med mormonere. :hoppe: 

22 timer siden, Cata skrev:

Øyh! Flørt.... :rodmer:"Noen" er kleine med detaljinfo føler jeg. :nigo:

Er ikke så mye å dele er jeg redd. Annet enn at jeg ikke er særlig innstilt på noen ny flørt nå... :sukk:  

22 timer siden, Daria skrev:

Ikke sant? Vi trenger info - personlige detaljer, intensjoner, potensiale. Eventuelt kontaktinfo, så kan vi hente inn resten selv :nigo: 

Personlige detaljer om fyren blir vel kanskje for personlig. :skratte:  Hvilke intensjoner han har er relativt åpenbare og slett ikke i samsvar med mine. :murvegg:  Potensiale? :riste:  Han har det altfor travelt til det... 

22 timer siden, Cata skrev:

Jah! :5:  

(Ellers begynner vi jo bare å tenke ut ting selv, og det blir myyyyyye verre enn fakta.  :nigo: )

Det dere kan tenke ut er en sau som ser fram til to uker i et annet land... Jeg har ikke bedt om noen beiler, og jeg vil ikke ha noen beiler... :sukk: 

22 timer siden, Daria skrev:

Undervurder ikke vår evne til å trekke de helt gale (men svært underholdende) konklusjonene... :sjarmor: 

Å nei... Det kan du være trygg på at jeg ikke undervurderer... :skratte: 

18 timer siden, Roadrunner skrev:

Er da ikke verre enn å ta Sauen med på en liten middag i byen :nigo:

:lur:

Er redd Sauen trenger mange terapitimer framover... For jeg blir mer og mer skeptisk til den flørtinga der... Den tar sånn av i et sånt tempo som jeg ikke er komfortabel med. Så det blir ganske sikkert ikke noe toveis der gitt... :sukk: 

18 timer siden, Daria skrev:

Og hvilken nytte har vi av at du vet og går rundt og ser lur ut?

:fnise: 

5 timer siden, Cata skrev:

:sur:  :lur:  :Knegg:    

:ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terapeuten er klar som et egg :nigo:

Og skjønte på deg at det ikke var bare bare... Kjipt når det blir altfor mye altfor fort. :troest:

Kos deg med Mormonerne :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

God morgen :kaffekopp:

Sauen er hjemme i gamlelandet igjen, etter en fantastisk ferie. Veldig takknemlig for at jeg ble invitert med på denne turen. :strix: To fine uker sammen med fine mennesker. :strix:   

Sol og basseng er fin terapi for en noe forvirret sau. :fnise:  Også er jeg utrolig fasinert av det stedet jeg var på. Har så definitivt vært i kontrastenes rike. Gammeldags og hypermoderne side ved side. Fattig og rik side ved side. Velholdt privat eiendom og ustelt statlig eiendom side ved side... Kommer ikke uberørt fra sånt... 

Men nå er jeg hjemme i hverdagen igjen... 

På 10.5.2018 den 16.08, Sauen Shaun skrev:

Er ikke så mye å dele er jeg redd. Annet enn at jeg ikke er særlig innstilt på noen ny flørt nå... :sukk:  

Personlige detaljer om fyren blir vel kanskje for personlig. :skratte:  Hvilke intensjoner han har er relativt åpenbare og slett ikke i samsvar med mine. :murvegg:  Potensiale? :riste:  Han har det altfor travelt til det... 

Det dere kan tenke ut er en sau som ser fram til to uker i et annet land... Jeg har ikke bedt om noen beiler, og jeg vil ikke ha noen beiler... :sukk: 

Å nei... Det kan du være trygg på at jeg ikke undervurderer... :skratte: 

Er redd Sauen trenger mange terapitimer framover... For jeg blir mer og mer skeptisk til den flørtinga der... Den tar sånn av i et sånt tempo som jeg ikke er komfortabel med. Så det blir ganske sikkert ikke noe toveis der gitt... :sukk: 

... og må bite i meg noen ord... :flau:  Den flørtinga har inntatt et tempo jeg er mer komfortabel med... og har blitt mye mer interessant... :lur:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 10.5.2018 den 18.43, Daria skrev:

Bare å lene seg tilbake og bli dyvåt av frelse :rulle: 

:skratte:  Ja, det kan man si... :skratte:  Det stykket var bare helt hysterisk morsomt. :skratte:  Innimellom helt på grensen til at jeg ble litt flau, men likevel bare til å le av... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.5.2018 den 19.00, Spiralis skrev:

Bææææ! :)

:strix: Spiralis :strix: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Sauen Shaun skrev:

:skratte:  Ja, det kan man si... :skratte:  Det stykket var bare helt hysterisk morsomt. :skratte:  Innimellom helt på grensen til at jeg ble litt flau, men likevel bare til å le av... 

Så bra. Var litt spent ettersom det aldri dukket opp noe referat. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Skravla skrev:

Så bra. Var litt spent ettersom det aldri dukket opp noe referat. :ler:

Ingen fare... Bare glemt alt som har med referat å gjøre... Har da vært opptatt med ferie og flørt... :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sauen Shaun skrev:

:skratte:  Ja, det kan man si... :skratte:  Det stykket var bare helt hysterisk morsomt. :skratte:  Innimellom helt på grensen til at jeg ble litt flau, men likevel bare til å le av... 

Tror jeg var litt over grensen til å bli sjokkert første gangen, når sant skal sies :rulle: Men det gikk over :nigo: 

Ferien høres deilig ut, de glimtene som kom så jo ikke veldig triste ut... Og flørt inne på nytt spor, sa du...? :lur: 

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Sauen Shaun skrev:

:strix: Spiralis :strix: 

:hug: Lenge siden :hug:

Håper du har hatt det fint. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...