Gå til innhold

Nyfjøset.


Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Varmepumpe er gull verdt. Min klarer brasene, men har fått litt hjelp av en panelovn for sikkerhets skyld de siste par dagene. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen :Gjesp::kaffekopp::kaffekopp:

I natt har jeg, helt uten grunn, sovet fryktelig dårlig. Men jeg våkner vel når jeg etterhvert kommer meg ut. Ser ut til å være rimelig friskt ute i dag og. :fryser:

Ellers går jeg og venter på svar fra en del om de kommer på stort arrangement. Hittil er det 40 som har takket ja, åtte som ikke kan og så er det 26 som ikke har svart enda. Spennende...  

12 timer siden, Cata skrev:

Varmepumpe er gull verdt. Min klarer brasene, men har fått litt hjelp av en panelovn for sikkerhets skyld de siste par dagene. 

 

Her holder også varmepumpa stand. Men den har litt hjelp av varmekablene i gulvet. *gidder ikke fryse på saueføttene* 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, MarianneE skrev:

Lurer på om det noen gang blir vår...

Er optimist, og tror våren plutselig er her, jeg. :jepp:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sauen Shaun skrev:

Er optimist, og tror våren plutselig er her, jeg. :jepp:

 

TeamOptimist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :kaffekopp:

Opprinnelig hadde jeg en plan om å komme meg på foreningsmøte i dag. Men jeg tror jeg holder sofaen med selskap i stedet. :sno:

Dessuten er Sauen trøtt. Har ranglet to kvelder på rad. Er ikke vant til sånt jeg. :ler:

Kanskje prøve å få limt sammen noen bordkort i dag. Er litt lim og klin som må til før festbordet mitt kan dekkes. :jepp: 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:veslejenta:  Kommer visst ikke i gang med noe som helst i dag jeg... :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :kaffekopp:

I dag skal Sauen på skummel utflukt... :sjokkert: Et gavekort på farging av vipper og bryn har funnet veien til meg. Så da får jeg vel bare ta turen til byen og bruke gavekortet. Men jeg synes det er litt skummelt å farge vippene. :redd: Og tenk om jeg kommer ut igjen med sånne tynne streker av noen bryn :redd::bond:

Endret av Sauen Shaun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Det kommer helt sikkert til å gå fint! :jepp:
Jeg føler meg litt klovn rett etterpå, siden brynene blir uvant markert. Men det går seg til når overskuddsfargen forsvinner.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Roadrunner skrev:

God morgen!

Det kommer helt sikkert til å gå fint! :jepp:
Jeg føler meg litt klovn rett etterpå, siden brynene blir uvant markert. Men det går seg til når overskuddsfargen forsvinner.

Lykke til!

Jeg skulle ønske jeg kunne gå i hi noen dager, og håper overskuddsfargen forsvinner fortere enn fort... Sånne bryn kan jeg virkelig ikke gå med. Dro rett hjem, og i dusjen... Lurer på om noen i bygda selger finlandshette? :ninja:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sauen Shaun skrev:

Jeg skulle ønske jeg kunne gå i hi noen dager, og håper overskuddsfargen forsvinner fortere enn fort... Sånne bryn kan jeg virkelig ikke gå med. Dro rett hjem, og i dusjen... Lurer på om noen i bygda selger finlandshette? :ninja:

 

 

:ler: 
Velkjent følelse! Husk at du er skrekkelig vant til brynene slik de er normalt, og du ser VELDIG tydelig endringen. Folk som møter deg vil ikke få samme "sjokket". Men gi det et par dager, så er alt så meget bedre :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.3.2018 den 12.25, Sauen Shaun skrev:

Jeg skulle ønske jeg kunne gå i hi noen dager, og håper overskuddsfargen forsvinner fortere enn fort... Sånne bryn kan jeg virkelig ikke gå med. Dro rett hjem, og i dusjen... Lurer på om noen i bygda selger finlandshette? :ninja:

 

 

Kjent følelse, jeg har bare gjort det en gang og da ente jeg opp å prøve å fjerne det med neglelakkfjerner. :ler:

Men - til din trøst, alle som jeg da spurte så nesten ingen forskjell. Det var mest inne i mitt hode. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag :kaffekopp:

Her flyr dagene, og det meste begynner å falle på plass til helgens store kalas. :jepp:  Til og med antrekket er klart. :nigo:

At jubilanten har fått en lett forkjølelse ignorerer jeg til helga er over. :fnise: 

Brynene er jeg fremdeles ikke helt fornøyd med. Men jeg har lært meg å ikke legge merke til dem... :fnise:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også antrekket noenlunde klart - jeg må bare bestemme meg for hvilket av dem... Men brynene mine har jeg ikke tenkt å gjøre noe med :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Sauen Shaun skrev:

God formiddag :kaffekopp:

Her flyr dagene, og det meste begynner å falle på plass til helgens store kalas. :jepp:  Til og med antrekket er klart. :nigo:

At jubilanten har fått en lett forkjølelse ignorerer jeg til helga er over. :fnise: 

Brynene er jeg fremdeles ikke helt fornøyd med. Men jeg har lært meg å ikke legge merke til dem... :fnise:

 

 

Forkjølelser kommer det til å være flust av! :opplyser:

16 minutter siden, Daria skrev:

Jeg har også antrekket noenlunde klart - jeg må bare bestemme meg for hvilket av dem... Men brynene mine har jeg ikke tenkt å gjøre noe med :fnise: 

Antrekket er vel klart her også, en fordel når man ikke har stort å velge mellom :sjenert: Intet dilemma her - hvilket? Man tar det man har (og som man har brukt i årevis :sukk: ). Bryna er tålig på stell :fnise:  og gråpus på toppen er farget bort for anledningen :jepp:

Da gjenstår bare litt kjøkkentjeneste i morgen og lørdag, så er nok fuggel'n også i rute :kaklehone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Antrekk er nedgradert med tanke på værforhold. Ser ut som "den lille sorte" taper med tanke på "den store røde". Tror ikke klaprende tenner ville gjøre seg noe særlig i kalas. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Cata skrev:

Antrekk er nedgradert med tanke på værforhold. Ser ut som "den lille sorte" taper med tanke på "den store røde". Tror ikke klaprende tenner ville gjøre seg noe særlig i kalas. 

Ingen fare, den lille sorte har aldri vært i vurdering her :opplyser: Pent men fornuftig antrekk på denne fuggel'n :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Roadrunner skrev:

Ingen fare, den lille sorte har aldri vært i vurdering her :opplyser: Pent men fornuftig antrekk på denne fuggel'n :jepp:

:Nikke:  Holdt forresten på å bli skokrise her... Finskoene var søkk vekk da det skulle pakkes. Ble funnet i allersisteliten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin kveld og fine folk! :nordvesta:

Takk for hyggelig lag! :klem:

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...