Gå til innhold

Nyfjøset.


Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

7 timer siden, Skravla skrev:

Jeg har bestilt rom med presentasjonsutstyr på restauranten sånn at fortellingen kan fremheves med bilder og annet snacks..... :jepp: 

:hoho:

Jeg gleder meg! :danser: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vurderer nesten jeg å komme til hovedstaden også, dette er en historie man bør få med seg. :popcorn:

Endret av Jerle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

4 timer siden, Jerle skrev:

Ja, har dere som møttes i helgen litt oppdatering om kjasingen da kanskje? :nigo:

Ulike torturmetoder ble forsøkt, men dessverre.. Lite nytt å komme med.
Det kjases stadig, sofaen hos naboen blir flittig besøkt og det sees både fotballkamper og annet. Og så er det stadige bilturer. Men ellers? :murvegg:

Tror vi kan konkludere med at Sauen har det fiiiiint :nigo: og at ting egentlig går stille og pent for seg, og helt i riktig tempo for Sauen og nabo'n :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Det er tunge dager i Fjøset for tiden. I kveld er det akkurat ei uke siden det gikk opp for meg at det var noe alvorlig galt med lille Turbo. Etter å ha observert symptomer i halvannet døgn ringte jeg veterinær, og ble enig med henne om å bestille time til avlivning. :grine:

Fredag formiddag tok vi siste tur til veterinæren. Og vesla fikk en verdig og fin avslutning på livet. Selvsagt beholdt hun sin egenrådige personlighet til det siste. Hun var helt rolig hos veterinæren. Hun lå på benken og malte helt til slutt. :hjerte: Men sove var ikke aktuelt. Hun måtte ha fire doser bedøvelse før hun kapitulerte... 

Når jeg kom hjem igjen kom minstesøster og mini og hjalp meg å rydde ut katteutstyr. Og huset ble støvsugd og vasket. Kattehår ble fjernet, og julepynt tatt fram. Takk og lov at jeg har gode hjelpere. 

Men selv om det er rent, ryddig og pyntet her, så er huset ufattelig tomt - så innmari tomt... :trist:

På 13.11.2017 den 13.26, Roadrunner skrev:

Ulike torturmetoder ble forsøkt, men dessverre.. Lite nytt å komme med.
Det kjases stadig, sofaen hos naboen blir flittig besøkt og det sees både fotballkamper og annet. Og så er det stadige bilturer. Men ellers? :murvegg:

Tror vi kan konkludere med at Sauen har det fiiiiint :nigo: og at ting egentlig går stille og pent for seg, og helt i riktig tempo for Sauen og nabo'n :jepp:

Den konklusjonen høres ganske rett ut den... :fnise:

På 25.11.2017 den 12.59, Loevinna skrev:

Her inne var det jo action for tiden jo.... :popcorn: :fnise:

 

Ønsker deg en god helg, Sauen! :klem:

Action og action... Her går man rolig og forsiktig fram... :fnise:

Når jeg ser på datoen du postet dette, så var det en god helg. :klem:

På 1.12.2017 den 18.14, loffen skrev:

:hug: 

Tusen takk  :klem:

På 2.12.2017 den 8.58, Cata skrev:

:troest:

Tusen takk :klem:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...