Gå til innhold

Nyfjøset.


Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

På 20.9.2017 den 10.26, Roadrunner skrev:

Daria kan være ganske smart, for eksempel når hun nevner at du bør tenke på deg selv og dine bekymringer, og la andre håndtere sine. Jeg vet det er mye enklere sagt enn gjort, men det er nå sånn uansett. :klem:

Terapeuten stiller klar på tirsdag, klar for terapi over en god middag :opplyser:

Er det ikke slike ting som er så utrolig typisk for damer? Vi tar på oss "alle andre" sine problemer men våre egne setter vi til sides for å ikke være til bry. 

Setter igjen litt :kaffekopp: og ønsker deg en god søndag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 22.9.2017 den 19.29, Spiralis skrev:

Innom og sier hei. :)

Spiralis!!! :bolledeig: Så koselig å se deg her. Håper du har det bra. :klemmer:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, MarianneE skrev:

Er det ikke slike ting som er så utrolig typisk for damer? Vi tar på oss "alle andre" sine problemer men våre egne setter vi til sides for å ikke være til bry. 

Setter igjen litt :kaffekopp: og ønsker deg en god søndag. 

Jeg tror det er ganske så vanlig ja... 

Tusen takk for  :kaffekopp: Håper du også får en fin søndag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :kaffekopp:

Jeg får ingen morrakaffe i dag, så da må det en virtuell kopp til. Skal til en ultralyd-undersøkelse av leveren i formiddag, og da skal jeg møte fastende. :sukk: *sulten og kaffetørst* 

Ellers er det en merkedag i dag. Lille niese blir 8 år. Og det vil si at det i går var hele sju år siden kreftoperasjonen. Og hun er fremdeles helt frisk. :strix:

Når det gjelder naboen er det lite nytt... Vi er like trege begge to... Her hastes det ikke inn i noe forhold... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mårnings! :kaffekopp:

Ble ingen mat på meg i morges heller, skulle ta fastende blodprøver. Men fikk i meg litt knekkebrød så fort jeg kom på jobb. :nigo: Håper ultralyden går fint i dag, og at du ikke kreperer helt av sult før den tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke::kaffekopp:

Her går dagene altfor fort. Plutselig er det tid for å stikke nordover en tur. Et par timer til avreise, og jeg nærmer meg ferdig pakket. Skal bli godt å se igjen familie og venner der nord. :strix: Selv om jeg gruer litt til lørdagens selskap... 

Også blir det ei hel uke uten kjas... :sukk:

På 29.9.2017 den 10.09, Roadrunner skrev:

Mårnings! :kaffekopp:

Ble ingen mat på meg i morges heller, skulle ta fastende blodprøver. Men fikk i meg litt knekkebrød så fort jeg kom på jobb. :nigo: Håper ultralyden går fint i dag, og at du ikke kreperer helt av sult før den tid.

Jeg kreperte ikke. :nigo: Og ultralyden avslørte ingen overraskelser. Fikk bare beskjed om å begrense inntaket av fett (stekt og fritert mat spesielt) for å unngå gallesteinsanfall. 

Endret av Sauen Shaun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God formiddag  :kaffekopp:

Sofa, pusebroren til Turbo, kaffe og utdeling av Nobels fredspris... Første dag av ferien. Og jeg er veldig avslappet. Blir litt mer fart utover ettermiddagen. Da blir det litt shopping og litt barnevakt. :strix:

Litt mer avslappet i forhold til morgendagens kalas og. Det blir omtrent halvparten så mange gjester som jeg trodde... 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ja, her var det visst gått en måned siden sist jeg tørket støv... :flau:  

Tiden flyr visst fra meg. Ferie i Saueland ble veldig fin. Og etter hjemkomst har det gått i ett med nabokjas, kafébesøk og julemesse (både forberedelser og gjennomføring av messa). Og alt har gått fint. Ja, kjasinga går også fint. Skritt for skritt nærmere noe mer enn kjas... Men her i gården skynder man seg veeeldig langsomt... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.11.2017 den 11.41, Daria skrev:

Hastverk er lastverk - men vi forventer jo full rapport til helgen :fnise: 

Hjelp... :hakeslepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎06‎.‎11‎.‎2017 den 11.41, Daria skrev:

Hastverk er lastverk - men vi forventer jo full rapport til helgen :fnise: 

Selvfølgelig! Og noen har jo nesten 4 timer i bil å slå i hjel.. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Daria skrev:

Men hallo, det hjelper da ikke oss andre at hun avlegger rapport i bilen hos deg...!

Men jeg tenker da på MEG! :opplyser:

:fnise:

Og jeg er ganske god på å gjenfortelle :lur: (går ikke av veien for å smøre på litt ekstra for kjente heller... )

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Daria skrev:

Enhver god gjenfortelling krever jo litt påslag...

Selvfølgelig!

Og jeg mistenker at min gjenfortelling blir både mer interessant og fargerik enn Sauens stotrende forsøk på å si minst mulig om mest mulig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du har nesten overbevist meg om at dette er en vel så god plan... :ler: Man skal jo aldri la fakta komme i veien for en god historie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Roadrunner skrev:

Og jeg mistenker at min gjenfortelling blir både mer interessant og fargerik enn Sauens stotrende forsøk på å si minst mulig om mest mulig :fnise:

:skratte: det mistenker jeg og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt rom med presentasjonsutstyr på restauranten sånn at fortellingen kan fremheves med bilder og annet snacks..... :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bedt Sauen komme hit allerede fredag kveld slik at vi kan få alle detaljene på plass... Var redd 4 timer i bil ville bli snaut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...