Gå til innhold

Nyfjøset.


Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Daria skrev:

Perspektiv hjelper alltid :ler: 

Helt klart :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...
På 19.7.2018 den 20.16, Daria skrev:

Blir det noe TdF på deg i år, da? Syntes denne var fin :fnise:

 

 

Joda, det har blitt en del TdF på meg i år også. 😊 Men ikke noe særlig nå i helga. Har feriegjester på besøk. Trivelig når de kommer. Og det blir godt når de reiser videre... *sliten* 

Herlig videosnutt 😍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen  :kaffekopp:

Ingen flere feriegjester i år. :strix: Nå er atter huset mitt, fjernkontrollen er min igjen og jeg slipper å vaske meg halvt ihjel etter to griser. :strix:

Jeg innser at kombinasjonen krevende gjester og syk sau er dårlig. :sukk: Nå skal resten av sommeren brukes på å være egoist. Jeg strever med søvn, mat, smerter og litt tankesurr. Så nå blir det kun å gjøre ting som er gøy. :jepp:

På 23.7.2018 den 10.38, Daria skrev:

Gjester gjør seg gjerne best i små doser :ler: 

Definitivt. :ler: Og neste år tror jeg at jeg reiser bort i hele juli. :ler:Jeg orker ikke dette kaoset en gang til... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Godt du er ferdig med sommerkjøret for i år, nå kan du bare kose deg og gjøre som du selv vil! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ha gjester mer enn et par dager når man ikke har eget gjesterom blir fort litt i overkant - særlig hvis de er av det slaget som har et kjølvann av rot og kaos. Altså, jeg er et rotehue selv og forventer ikke at gjestene skal ta del i husarbeidet, men jeg har hatt gjester som etterlater seg epleskrotter på stuebordet og q-tips på vasken - å finne nærmeste søppelbøtte er ikke så vanskelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

:kaffekopp:  :kaffekopp: :kaffekopp: 

Her var det lenge siden jeg har vært. *tørker støv*

Sommer og høst har gått. Først får jeg vel oppdatere litt om den flørten tidlig i sommer. Vel, det har blitt mye fram og tilbake. Ikke så lett når vi tilhører samme forening og har mange felles venner. Vi må omgås og helst være venner. Så vi har jobbet mye med vennskapet. Og det har vært, og er, krevende. For Sauens følelser går berserk hver gang jeg ser typen... :sukk:  *sliten og lei* 

Ellers har jeg hatt tidenes opptur. Mitt livs store drømmereise er gjennomført. Og jeg svever fremdeles. :strix: 

Når det gjelder helsa er det mye plunder. Skal skifte medisiner. Men det går ikke før jeg blir kvitt den infeksjonen som har hengt i siden i juni. :sukk:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å se deg innom igjen! :klem:

Vært så stille fra den kanten, regner med du er bissi med å pleie vennskapet og ta vare på helsa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til hadde det vært greit å bare kunne unngå enkelte menneske en periode... Men hvis dere begge bevisst jobber med det og er noenlunde enige om hvor dere står er jo det en start.

Så bra at turen var så vellykket. Det så jo sånn ut på bildene du la ut underveis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :kaffekopp::kaffekopp:

Trøtt og lettere frustrert sau er oppe, men trenger nok en solid dose koffein før hun våkner. :Gjesp: Heldigvis en dag uten store planer. Muligens det blir litt lim og klin i dag. Bør vel begynne på julekortene... 

20 timer siden, Roadrunner skrev:

Koselig å se deg innom igjen! :klem:

Vært så stille fra den kanten, regner med du er bissi med å pleie vennskapet og ta vare på helsa.

:klem: koselig og stikke innom her igjen og. :jepp:

Ja, har vært litt mye i det siste. Travelt i foreninga, mye plunder med helsa og tidvis vanskelig å håndtere vennskap og følelser. Fornuft og følelser er helt på kollisjonskurs. Men kjennes ut som fornuften endelig er i ferd med å vinne...

20 timer siden, Daria skrev:

Av og til hadde det vært greit å bare kunne unngå enkelte menneske en periode... Men hvis dere begge bevisst jobber med det og er noenlunde enige om hvor dere står er jo det en start.

Så bra at turen var så vellykket. Det så jo sånn ut på bildene du la ut underveis...

Ja, det hadde vært mye enklere om vi bodde på hver vår planet. Også hadde det vært mye enklere om jeg ikke hadde følelser for ham lenger. Men det har jeg dessverre fremdeles. :sukk:

Turen ble veldig vellykket. Ble rene retreaten den. Noen dager hvor jeg bare stengte verden ute, og bare var til stede i øyeblikket. Dag etter dag hvor jeg bare kunne nyte utsikten, naturen, nye steder, selskapet til trivelige medpassasjerer og fantastisk god mat :strix:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Sauen Shaun skrev:

Fornuft og følelser er helt på kollisjonskurs.

Får jeg lov å anbefale helgelektyre? :nigo:

9788203213687_2cb85ac49b77367a4e974442a192f6cb79874759_x300.jpg

*mistenker sau kan finne på å stange midtskips ved neste treff etter den der * :unsure:

Det var i allfall utrolig morsomt å "være med" på Drømmereisen via diverse bilder postet på diverse plattformer. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Cata skrev:

Får jeg lov å anbefale helgelektyre? :nigo:

9788203213687_2cb85ac49b77367a4e974442a192f6cb79874759_x300.jpg

*mistenker sau kan finne på å stange midtskips ved neste treff etter den der * :unsure:

Det var i allfall utrolig morsomt å "være med" på Drømmereisen via diverse bilder postet på diverse plattformer. 

 

Har skjønt at å stange midtskips kan gjøre vondt verre... (ref. tankskip versus fregatt). 

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

50 minutter siden, Roadrunner skrev:

Har skjønt at å stange midtskips kan gjøre vondt verre... (ref. tankskip versus fregatt). 

:fnise:

Hmm, tankskip vinner. Hvem er størst? :klo:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:dere er gode. Og en god latter trengte jeg nå... 

Er på sykehuset for tiden. Noen basselusker har tatt bolig i nyrene mine. Så da ligger jeg her og får intravenøs antibiotika hver 8.time. Heldigvis ser det ut til at jeg er på bedringens veg. Crp krabber sakte nedover. Og i dag er jeg oppe og går små turer i korridorene her. Så jeg er ved godt mot. :jepp:

At jeg står i fare for å fly på hun jeg deler rom med, er en annen sak. Det burde være påbudt med enerom på sykehus... :sukk:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du få spørre om det er mulig å få noe beroligende intravenøst også - til henne, altså.. Godt det går riktig vei :klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enerom kan jeg skrive under på - både fra jeg lå på sykehus i august og fra overnatting på legevakten i forrige uke. Det gir ikke mye ro når man er vant til å sove alene uten alt for mange andre lyder. 

 

Godt det går fremover og at medisinene fungerer. :roser: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...