Gå til innhold

Nyfjøset.


Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Sauen Shaun skrev:

To og en halv uke til vi legger avgårde på bilferie nå (ja, jeg teller ned). :hoppendeglad: Gleder meg til to-tre uker på farten med kjæreste og ei god venninne. Gleder meg til å se nye steder. :strix:  Og gleder meg til å se igjen gullungene som jeg ikke har sett siden i august. Og jeg gleder meg til å treffe familiens minste for første gang (grandnevø som ble født i januar). :rodmer:  

 

Riktig god tur! 

Hvor går ferden? Sånn ut over familietraktene? 

🚗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: Gråværsdag, klesvask, kaffe og radio. Kjenner at jeg kunne hatt det verre. :jepp:  Noen dager er det helt ålreit å bare være inne og hjemme. :jepp:  Også kjenner jeg at det er godt å kunne bevege seg litt ute blant folk igjen. Jeg er fremdeles i risikogruppa, og må være forsiktig. Men jeg er ikke helt isolert fra sosialt samvær lenger. Og jeg nyter det. :jepp:  

På 3.6.2020 den 11.46, Daria skrev:

Du får gi lyd fra deg om dere befinner dere i nærheten på noe tidspunkt - jeg er i utgangspunktet i Oslo i hele sommer, og kan sikker lokkes ut av sentrum også om nødvendig... ;)

Skal pipe hvis det byr seg en sjanse til å møtes :jepp:  Muligheten er absolutt tilstede :jepp:  

På 3.6.2020 den 16.34, Roadrunner skrev:

Riktig god tur! 

Hvor går ferden? Sånn ut over familietraktene? 

🚗

Vi skal over ganske mange fjelloverganger iløpet av denne turen. Mer spesifikt tar jeg ikke her. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

:kaffekopp: God formiddag. :kaffekopp: 

Her er man trygt hjemme fra en innholdsrik ferie. Og eselet er tilbake på jobb. Han har riktignok noen ferieuker igjen enda. Så blir nok litt mer farting rundt i landet etterhvert. :jepp:  

Jeg burde vel støvsuge og gjøre klart til barnebarn-besøk i helga. Men sofaen er fryktelig god i dag. :fnise:  

På 12.6.2020 den 21.18, Daria skrev:

Hmmm... Kanskje ta en prat med eselet... Kjærestetur til Oslo hadde ikke vært dumt... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

:kaffekopp: :kaffekopp:

Her er det flytting på gang. Omsider har jeg sagt opp leiekontrakten i bygda, og flytter til eselet i byen. :strix:  At flyttinga går tregt på grunn av nyrebekkenbetennelse, penicillin, tannoperasjon og bussforbud pga koronaen er en helt annen sak... Men jeg blir ihvertfall snart ofisielt samboer. :strix: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, Cata skrev:

Gratulerer.

 

Tusen takk :) 

1 minutt siden, Daria skrev:

Høtes bra ut :tommelopp:(samboer-delen, altså. Nyrebekkenbetennelse og tannproblemer har man det bedre uten...).

Jeg synes ihvertfall det er bra :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

*innom og lager fotspor i støvet*

(Det sies for øvrig i familielegenden at min morfar var så tålmodig og forståelsesfull da de fikk tre barn på 15 måneder at han ikke klaget før det ble fotspor i støvet - men å vaske selv var nok likevel ikke aktuelt :fnise: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (2 timer siden):

*innom og lager fotspor i støvet*

(Det sies for øvrig i familielegenden at min morfar var så tålmodig og forståelsesfull da de fikk tre barn på 15 måneder at han ikke klaget før det ble fotspor i støvet - men å vaske selv var nok likevel ikke aktuelt :fnise: ).

Noe sier meg at tvillinger må ha vært involvert i det regnestykket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er smart :ler: 

Tvillingene kom sist - på den tiden man ikke visste at man ventet tvillinger før de faktisk ble født. Samtalen morfar hadde med sin mor etter fødselen var visst litt forvirrende -Mor og jentene har det fint! :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

:kaffekopp: :kaffekopp: 

God morgen. Her var det jammen støvete... Blir liksom ikke så ofte jeg orker gå inn her. KG er så knotete på telefonen, og min gamle PC er døden nær. Orker knapt prøve å slå den på... *skal kjøpe ny når jeg bare får samlet mot til det* :ler: 

Ellers går det fint med meg og eselet. :strix: Han er fremdeles lykkelig uvitende om sitt flatterende kallenavn (og har jeg tenkt han skal være i all framtid)  :rulle: :skratte:

Ikke så mye spennende å fortelle om for tiden. Livet består av husarbeid, lesing, turgåing, puslespill og laging av kort. Dagene forsvinner i hverandre. Men jeg har heldigvis eselet og fem nære venner jeg møter. Og alt i alt har jeg det bra. :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De siste par gangene jeg har kjøpt ny PC har jeg vær inn og ut på ti minutter. Jeg sier hva jeg skal bruke den til og hvor mye jeg har tenkt å bruke på den, de kommer med et forslag og jeg slår til :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Når man har vært ute på tur, og er støl to timer etterpå - da kan de to neste dagene bli interessante 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...