Roadrunner Skrevet 15. oktober 2021 #4101 Del Skrevet 15. oktober 2021 God morgen! Krysser fingrene for negativ test og stigende form! Jeg har et par møter som må tas i dag, ellers håper jeg fredagen går fort og at jeg får gått litt tidligere fra jobb. Skal til hjemtraktene for å treffe fine folk og spise god mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. oktober 2021 Forfatter #4102 Del Skrevet 15. oktober 2021 Negativ test Og formen stiger. Så jeg håper jeg kan gå i bursdag i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 15. oktober 2021 #4103 Del Skrevet 15. oktober 2021 Negativ test og stigende form er jo en god start på helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. oktober 2021 Forfatter #4104 Del Skrevet 15. oktober 2021 Jepp Men litt furten er jeg… Altså, her er man helt utsultet på sosiale sammenkomster, også blir man bedt i to bursdager på samme dag… Jeg vil jo i begge, men det går ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 15. oktober 2021 #4105 Del Skrevet 15. oktober 2021 Det er jo den velkjente ketchup-effekten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 15. oktober 2021 #4106 Del Skrevet 15. oktober 2021 Sauen Shaun skrev (8 timer siden): God morgen. Et par kopper med kaffe må til, før jeg gidder gå ut for å hente hurtigtesten Hvor henter man sånne? Ikke at jeg har noe umiddelbart behov, men kan jo være kjekt å vite. Men muligens forskjellig fra kommune til kommune så jeg må lese meg opp lell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 16. oktober 2021 #4107 Del Skrevet 16. oktober 2021 (endret) Cata skrev (15 timer siden): Hvor henter man sånne? Ikke at jeg har noe umiddelbart behov, men kan jo være kjekt å vite. Men muligens forskjellig fra kommune til kommune så jeg må lese meg opp lell. Her vet jeg du kan bestille gratis hurtigtest/hjemmetest hos kommunen. Men jeg gikk bare innom nærmeste apotek, og de hadde en 5pk med tester. Ikke like gratis som hos kommunen (mener pakken kostet 400 kr), men kjekt å ha stående ved behov. Endret 16. oktober 2021 av Roadrunner Skriveleif... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. oktober 2021 Forfatter #4108 Del Skrevet 16. oktober 2021 Roadrunner skrev (1 time siden): Her vet jeg du kan bestille gratis hurtigtest/hjemmetest hos kommunen. Men jeg gikk bare innom nærmeste apotek, og de hadde en 5pk med tester. Ikke like gratis som hos kommunen (mener pakken kostet 400 kr), men kjekt å ha stående ved behov. Jeg fikk en 5pk helt gratis hos kommunen. Kjekt å ha… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 16. oktober 2021 #4109 Del Skrevet 16. oktober 2021 Hm, ser ikke ut som kommunen her har det nei. Får kanskje ta en tur innom apoteket. Kan være kjekt å ha en liggende når forkjølelsessesongen er i gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 21. oktober 2021 Forfatter #4110 Del Skrevet 21. oktober 2021 Mornings! Nå er den fine, men travle, tiden i gang. Bare to uker til årets julemesse. Og jeg gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 26. oktober 2021 Forfatter #4111 Del Skrevet 26. oktober 2021 Noen ganger er det helt ålreit å sende eselet på basar, og bli hjemme med sofa, lakris og full kontroll på fjernkontrollen til TV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 26. oktober 2021 #4112 Del Skrevet 26. oktober 2021 Så lenge han ikke skal loddes ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 26. oktober 2021 #4113 Del Skrevet 26. oktober 2021 Daria skrev (6 minutter siden): Så lenge han ikke skal loddes ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 27. oktober 2021 Forfatter #4114 Del Skrevet 27. oktober 2021 Daria skrev (10 timer siden): Så lenge han ikke skal loddes ut... Jepp 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 27. oktober 2021 Forfatter #4115 Del Skrevet 27. oktober 2021 Snart klar for bakedag. Må bare ha en til først… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 27. oktober 2021 #4116 Del Skrevet 27. oktober 2021 Full fart fra morgenen av her, noe sier meg at dette blir en intens dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 28. oktober 2021 Forfatter #4117 Del Skrevet 28. oktober 2021 Og der satt hosten igjen… Dette har jeg ikke tid til… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. oktober 2021 #4118 Del Skrevet 28. oktober 2021 Det passer så sjelden å bli syk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 28. oktober 2021 #4119 Del Skrevet 28. oktober 2021 God bedring, Sauen! Her har det vært snufsing og hosting i gode 4 uker (heldigvis ikke like ille hele veien, det har dempet seg veldig), men nå er det vel tilnærmet under kontroll håper jeg. Hurtigtest er negativ, så det er nok bare litt luftveis-spetakkel. Hører det over alt om dagen, mange som snufser og hoster. It's the most beautiful time of the year... (snart) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 28. oktober 2021 #4120 Del Skrevet 28. oktober 2021 Hostes og snufses her også, men jeg har foreløpig gått klar. Halve gangen på jobb er i snufsemodus så det er vel bare spørsmål om tid. Kjøpte selvtest i dag. Gav meg på det med 5 pk for nå er det en del smitte rundt av både det ene og det andre så kan være lurt å ta en liten sjekk dersom det blir noe snufs på hjemmebane også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå