Gå til innhold

Hvilke interiørdetaljer hater du?


Malum

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette http://villapaprika.no/

Jeg dør!!!!!

Anonymous poster hash: 8d692...2f1

Og jeg henger meg selvsagt også opp i, men overraskes selvsagt ikke over, at det står interiør blogg i headeren.

Anonymous poster hash: 6c88a...01b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har overhodet ikke "peiling" på antikke møbler (eller interiør for den saks skyld). Men jeg får også gysninger når jeg ser folk har "gitt nytt liv" til antikke møbler, fordi møbelet i utgangspunktet var "for tungt og trist" og "passet ikke inn" i IKEA anno 2012-stua.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette http://villapaprika.no/

Jeg dør!!!!!

Anonymous poster hash: 8d692...2f1

Synes stua hennes ser kjempekoselig ut jeg. Ja, det er kanskje litt vel mye puter(kunne godt halvert mengden, om ikke enda mer), og bordet er overfylt, men synes det virker skikkelig lunt og hjemmekoselig. Mye bedre enn ei hvit, kald og steril stue.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg henger meg selvsagt også opp i, men overraskes selvsagt ikke over, at det står interiør blogg i headeren.

Anonymous poster hash: 6c88a...01b

Da bør du ikke lese så mye av det hun skriver.. :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes stua hennes ser kjempekoselig ut jeg. Ja, det er kanskje litt vel mye puter(kunne godt halvert mengden, om ikke enda mer), og bordet er overfylt, men synes det virker skikkelig lunt og hjemmekoselig. Mye bedre enn ei hvit, kald og steril stue.

Er ikke gulvet lagt på feil vei? Er det bare jeg som synes det?

Anonymous poster hash: 8d692...2f1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke gulvet ser ut som det er feil vei... men det er flere måter å gjøre det "feil/riktig" på. Enten samme vei som lyset og de har vinduer på to vegger der.. eller ta hensyn til lengden og bredden på rommet. Det er ikke noe fasitsvar på hva som er rett og gal retning på parkettgulv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke gulvet ser ut som det er feil vei... men det er flere måter å gjøre det "feil/riktig" på. Enten samme vei som lyset og de har vinduer på to vegger der.. eller ta hensyn til lengden og bredden på rommet. Det er ikke noe fasitsvar på hva som er rett og gal retning på parkettgulv.

Jeg sitter i sofaen nå med ryggen til 2 store vinduer og når jeg ser foran meg nå på mitt gulv, så ligger parketten vannrett. Nårjeg ser på stuen hennes og sofa så er gulvet loddrett.?

Anonymous poster hash: 8d692...2f1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du ser bare et utsnitt av rommet. Om det f.eks er vinkel på stuen så bil det jo bli feil i andre enden o.l. Hos oss skulle parketten ligge i lysretningen i følge "boka" men det hadde blitt helt feil pga fasongen på rommet, overgangen til andre rom og en vinkel. Det så både vi og de som var leid inn til å legge parketten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke gulvet ser ut som det er feil vei... men det er flere måter å gjøre det "feil/riktig" på. Enten samme vei som lyset og de har vinduer på to vegger der.. eller ta hensyn til lengden og bredden på rommet. Det er ikke noe fasitsvar på hva som er rett og gal retning på parkettgulv.

Jeg har tydeligvis ikke så god greie på dette ser jeg ;) så jeg gir meg. Hehe

Anonymous poster hash: 8d692...2f1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har så innmari lyst til å bryte meg inn i alle de blogghusene og hive inn noe rødt eller knallturkis! Eller sette inn noe i mørkt tre og få litt kontrast i det hele.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er at bloggerne trives i eget hjem :)

Håper ikke dette utvikler seg til en blogg-drittsnakk-tråd, men at vi bare bruker interiørblogger som eksempler på "dette er alt jeg hater satt i system" :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady.In.Heels

Jeg liker ikke Shabby chic stilen. Alle har det, og det ser gammelt og billig ut. Mange har også en tendens til å overdrive hele stilen slik at det blir waaaaay too much!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

JEG HATER FURUMØBLER OG KVIST! Jeg får helt fnatt.

Nå er jeg vokst opp i et hippiehjem med knallrød og oransje sofa, indiske tepper på veggen og røykebord osv, så det skal mye til før jeg syntes interiør er fælt. Men denne kvisten.... Jeg HATER det.

Hos meg nå når jeg ser meg rundt har jeg egentlig ingen spesiell stil. Jeg har litt av alt, men jeg har kombinert det slik at overgangene og kontrastene ikke er på bærtur.

Jeg liker hjemmet mitt jeg. Men døra inn til boden vil jeg skyte ned, for den er det kvist på..... (jeg leier)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villapaprika trenger farger. Ser ut som svart-hvitt bilder. Lite koselig uten litt farger.



Anonymous poster hash: 4c747...1d0
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villapaprika trenger farger. Ser ut som svart-hvitt bilder. Lite koselig uten litt farger.

Anonymous poster hash: 4c747...1d0

Det er nok et filter på bildene

Anonymous poster hash: 29305...2ba

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok et filter på bildene

Anonymous poster hash: 29305...2ba

Det er uansett veldig brunt og grått der. Som i en kiste. Men hvis hun trives der så :vetikke:

Anonymous poster hash: c5799...430

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...