Gå til innhold

Hvilke interiørdetaljer hater du?


Malum

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis man skal hate mer av interiør nå må man snart begynne å hate dører, vinduer og gulv. Da får man bare begynne å gå rett på betongen og sove på madrass på gulvet.

Men så er det ikke sånn at samtlige i denne tråden hater det samme, eller mener at ingen andre kan ha noe av det de selv hater, ikke sant? ;)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker ikke ting som later som om de er laget av noe annet.

  • Laminatgulv med tremønster
  • Laminalgulv, eller sånne plater til å ha over kjøkkenbenken som skal se ut som fliser
  • Laminatbenkeplater med stein- eller tremønster
  • Plater med preget panelmønster, sånn smartpanel eller hva det heter
  • Vinylbelegg som prøver å se ut som parkett eller korkbelegg
  • Stearinlys som skal se ut som vedkubber, garnnøster eller noe annet
  • Akrylgreier som skal se ut som pels
Synes det ser så fake ut, som om eierene har valgt billigløsningen i håp om at det skal se ekslusivt ut.

Jeg har ikke noe i mot veggplater som ser ut som veggplater, eller laminat som ikke forsøker å utgi seg for å være naturmateriale. Har selv laminatbenkeplate på kjøkkenet, en rutete en ;)

Vi la en alloc-laminat i stue og kjøkken med tanke på to bikkjer, katt og unger.

Når alt ovennevnte ikke er i hus lenger vil jeg vurdere heltre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man skal hate mer av interiør nå må man snart begynne å hate dører, vinduer og gulv. Da får man bare begynne å gå rett på betongen og sove på madrass på gulvet.

Haha. Det kommer jo ganske sterkt frem i denne tråden da, når man bare skal snakke om ting man misliker. Og det er vel bare 2-4 ting her som er nevnt av mange. Dessuten blir det noe annet når man kommer inn et i hjem også, et av de rent visuelt styggeste hjemmene jeg noen gang har vært i (de fikk ikke lov til å pusse opp grunnet mye ting, og de hatet utseende selv), er faktisk et av de hjemmene jeg har trivdes best å være i. Grunnet personene som skapte atmosfæren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Det kommer jo ganske sterkt frem i denne tråden da, når man bare skal snakke om ting man misliker. Og det er vel bare 2-4 ting her som er nevnt av mange. Dessuten blir det noe annet når man kommer inn et i hjem også, et av de rent visuelt styggeste hjemmene jeg noen gang har vært i (de fikk ikke lov til å pusse opp grunnet mye ting, og de hatet utseende selv), er faktisk et av de hjemmene jeg har trivdes best å være i. Grunnet personene som skapte atmosfæren.

Men hver gang noe blir populært blant "allmuen" så skal man liksom mislike det og til slutt vil det ikke bli noe igjen for kritikerne å like! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så lyst til å kjøpe meg "home"- og "love"bokstaver, bare for å irritere folk, siden det er så mange som ikke kan fordra det!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bloggen inneholder omtrent alt jeg hater, inkludert englebevingede spisestuestoler. http://helenesinterior.blogg.no/ Bor det en mann i dette hjemmet synes jeg oppriktig synd på ham.

Jeg har faktisk pyntebokstaver selv, men de er formet til et skjellsord, så det er kun for ironiens skyld. :fnise:

Skikkelig voksent gjort av deg å henge ut enkeltpersoner. .. Hvis du ikke liker den stilen, hvorfor er du da inne på en slik blogg???

Anonymous poster hash: 6cf7e...284

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hver gang noe blir populært blant "allmuen" så skal man liksom mislike det og til slutt vil det ikke bli noe igjen for kritikerne å like! :fnise:

Haha, men da begynner helt sikkert kritikerne "på nytt". Da begynner de å elske det folk har lagt vekk, og hate det nye folk har kastet seg over. Jeg har lest og sett noen steder at FURU(!) har begynt å komme inn igjen. Grøss og gru.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker ikke ting som later som om de er laget av noe annet.

  • Laminatgulv med tremønster
  • Laminalgulv, eller sånne plater til å ha over kjøkkenbenken som skal se ut som fliser
  • Laminatbenkeplater med stein- eller tremønster
  • Plater med preget panelmønster, sånn smartpanel eller hva det heter
  • Vinylbelegg som prøver å se ut som parkett eller korkbelegg
  • Stearinlys som skal se ut som vedkubber, garnnøster eller noe annet
  • Akrylgreier som skal se ut som pels
Synes det ser så fake ut, som om eierene har valgt billigløsningen i håp om at det skal se ekslusivt ut.

Jeg har ikke noe i mot veggplater som ser ut som veggplater, eller laminat som ikke forsøker å utgi seg for å være naturmateriale. Har selv laminatbenkeplate på kjøkkenet, en rutete en ;)

SÅ ENIG!

De fleste materialer er helt i orden bare de ikke utgir seg for noe annet.

Litt relatert: Designkopier. Uetisk og harry. Har du ikke råd til Konglen, ikke kjøp en kopi heller.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, men da begynner helt sikkert kritikerne "på nytt". Da begynner de å elske det folk har lagt vekk, og hate det nye folk har kastet seg over. Jeg har lest og sett noen steder at FURU(!) har begynt å komme inn igjen. Grøss og gru.

Stemmer det, men nå er det uten profiler og utskjæringer (dvs det som var jævlig i utgangspunktet). Furu i seg selv synes jeg ikke det et noe galt med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, men da begynner helt sikkert kritikerne "på nytt". Da begynner de å elske det folk har lagt vekk, og hate det nye folk har kastet seg over. Jeg har lest og sett noen steder at FURU(!) har begynt å komme inn igjen. Grøss og gru.

Stemmer det, men nå er det uten profiler og utskjæringer (dvs det som var jævlig i utgangspunktet). Furu i seg selv synes jeg ikke det et noe galt med.

Eksempler?

Anonymous poster hash: 29305...2ba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeelsker Stelton.

Og jeg synes det er skrekkelig oppbrukt :ler: Godt alle har forskjellig smak.

Jeg har dog duker. Broderte fine gamle duker og løpere. De passer rågodt inn i alt retrotullet mitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...