Gå til innhold

Hvilke interiørdetaljer hater du?


Malum

Anbefalte innlegg

Elsker det når bøker står framme, men det må gjøres på en fin måte. Ser ikke bra er med en enslig Billy-hylle overfylt av fantasy-paperbacks, men superfint med en hel bokvegg med fine bøker :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Badebuksa

Elsker det når bøker står framme, men det må gjøres på en fin måte. Ser ikke bra er med en enslig Billy-hylle overfylt av fantasy-paperbacks, men superfint med en hel bokvegg med fine bøker :)

Lykke til med å foreslå for en innbitt bokentusiast å sortere bøker etter FARGE ;) det skal sorteres etter forfatter og tema, visst.. Jaja.. :)

Men jeg har min plan.

Endret av Badebuksa
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med å foreslå for en innbitt bokentusiast å sortere bøker etter FARGE ;) det skal sorteres etter forfatter og tema, visst.. Jaja.. :)

Men jeg har min plan.

Enig med bokentusiasten, selvfølgelig skal det ikke sorteres etter farge ;)

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Trefargede lister til hvite vegger.

*Limegrønne/turkise/rosa lys, brikker, duker osv.

*DVD-filmer som vises.

*Lysestaker i smijern.

*For mye shabby chic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Enig med bokentusiasten, selvfølgelig skal det ikke sorteres etter farge ;)

Nei, det drikke så farlig om det ser grusomt ut, så lenge det kan leses :)

Jg eder ikke bøker da, så har ikke helt den forståelsen, men respekterer valget! Litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synest faktisk at http://daisishome.blogspot.com har klart å gjøre en "rød tråd " gjennomført stil i hjemmet :blomst: For det skal hun iallefall ha creds. ser at mye av det samme i stilen er som nevnt her, å finne hos både Villa parika og Lindevegen.

Anonymous poster hash: a1d3a...1df

Da får vi enes om å være uenige ;)

Jeg syntes leiligheten hennes er et eneste stort kaos. Det ser ut som bolia/IKEA/kremmerhuset/Europall-lager har eksplodert der inne.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da får vi enes om å være uenige ;)

Jeg syntes leiligheten hennes er et eneste stort kaos. Det ser ut som bolia/IKEA/kremmerhuset/Europall-lager har eksplodert der inne.

Så enig med deg! ;)

Anonymous poster hash: 8d692...2f1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misliker det meste av 90-tallspynt av typen Black design. Ellers har jeg et uforklarlig hat mot vitrineskap - uansett utseende. Blomster og masse dekor på servise og glass er jeg heller ingen fan av, så sant vi ikke snakker nostalgisk, gammeldags kaffeservise av typen du arver av mormor. Jeg misliker også sterkt når bruktsting brukes kun som pynt, som når folk henger fat på veggen eller kopper på kroker.

Selv har jeg derimot masse i kobber, det er jeg kjempeglad i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SweetSunshine

Hater egentlig slike hvite bokstaver selv. Merk HATER. Men jeg hadde visst et svakt øyeblikk for noen år siden og kjøpte noen små bokstaver så det ble "HOME":

Ble så overgitt over meg selv, så jeg kasta H`en og siden den gang har det stått EMO i vitrineskapet rett ved siden av en russisk vodkaflaske. Passer meg ypperlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett litt på den siste sesongen av luksusfellen i helgen og la merke til at sånne bokstaver er påfallende vanlig hos deltagerene der, som regel formet til "home" eller "love, og i selskap av påklistrede veggord i løkkeskrift. Er det muligens en sammenheng?



Anonymous poster hash: 1a7d7...967
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett litt på den siste sesongen av luksusfellen i helgen og la merke til at sånne bokstaver er påfallende vanlig hos deltagerene der, som regel formet til "home" eller "love, og i selskap av påklistrede veggord i løkkeskrift. Er det muligens en sammenheng?

Anonymous poster hash: 1a7d7...967

Jeg er, som flere andre i denne tråden, en "interiør-stalker". Når jeg går tur om kvelden og det er mørkt, så titter jeg inn i vinduene til folk for å se hvordan de har innredet (frem til denne tråden trodde jeg at jeg var alene i verden om å gjøre det!).

Jeg bor i et typisk "nedre middelklasse"-boligfelt, hvor rundt 90% er enten aleneforsørgere eller har yrkesfaglig utdannelse. Og 80% av de stuene jeg har sett på tur, er typisk "Home"-bokstaver, wall-stickers og chabby chick.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må slutte meg til ett innlegg lenger oppe her, vitrineskap, liker dem bare ikke.

Møbler, gjerne i furu, med mye buer, utskjæringer og kuler. (Jeg vet ikke hva det heter, mye brukt på hytter).

Og etter å ha lest denne tråden så begynner jeg å få ett litt anstrengt forhold til bokstaver formet som banneord osv.

Anonymous poster hash: 2863c...1e2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bokstaver som man staver home og love med syns jeg er rimelig teit. Det er så oppbrukt at det begynner å bli harry.

Frister litt å kjøpe bokstavene FUCK for å se hvordan folk reagerer :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bokstaver som man staver home og love med syns jeg er rimelig teit. Det er så oppbrukt at det begynner å bli harry.

Frister litt å kjøpe bokstavene FUCK for å se hvordan folk reagerer :cool:

I følge denne tråden er også det så vanlig at det har blitt harry :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge denne tråden er også det så vanlig at det har blitt harry :)

Har ikke lest hele tråden.

Jeg kommer ikke til å gjøre det da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruksområdet for slike bokstaver burde begrense seg til navn på små prinsesser som disse prinsessene kan han på prinsesserommet sitt og lære seg bokstavene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mitt "hater" kan oppsummeres i et eneste ord: "Pynteputer".

Hva i all verden er vitsen ved å fylle sofaen med puter så det ikke er plass til folk?

Utover det så misliker jeg nips, unntatt mitt eget høyst personlige nips da :fnise: , dvs. gjenstander som jeg har kjøpt eller fått ved diverse anledninger og som derfor har affeksjonsverdi. Har imidlertid helt fra jeg begynte å nærme meg "hybelalder" gjort omgivelsene oppmerksom på at jeg vil ikke ha vaser eller krukker eller pynteditt eller pyntedatt. De hørte etter så til de grader at da jeg en jul fikk en pakke stearinlys som ikke var telys, så oppdaget jeg at jeg ikke eide en eneste lysestake for vanlige lys. En venninne rettet på det problemet neste jul :fnise: .

Og så er jeg visst litt allergisk mot engler, men siden det for det meste inngår i samlebetegnelsen "nips" så slipper ikke det inn i mitt hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitronmelisse

Og etter å ha lest denne tråden så begynner jeg å få ett litt anstrengt forhold til bokstaver formet som banneord osv.

Anonymous poster hash: 2863c...1e2

Word..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...