Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var en aldeles nydelig katt! :hjerter:

Man bare MÅ elske katter! :hjerte:

Skrevet

Ja, ho er skjønn! Men det er vanskeleg å gjengje ho på bilete, sidan ho er så mørk i fargane.. Eigentleg er ho ikkje heilt svart, men svart med brunt skin i. Nokre gongar ser ho heilt brun ut, andre gongar heilt svart. Men det klarar eg altså ikkje å fanga med kamera...

Skrevet

Så litt brunskinn da...og litt hvitt. :hjerte:

Vår pus er grå han. Med gråe striper. I mørket seg han koksgrå ut, ute i lyset er han straks mer lysgrå. På magen har han et stort kremfarget/hvitt felt. :)

Skrevet

Svigerinna mi har også en svart pus og den har litt brunskinn i pelsen, spesielt om sommeren.

Enig med Kverula, man bare MÅ :hjerte: katter!

Skrevet

Jaaa! Kattar er fantastiske :)

Pusi har ein sånn rar uvane at ho sleikar seg heilt manisk på magen, så ho nesten ikkje har pels att på magen, så på nokre av bileta ser det ut som at ho er kvit på magen, men det er ho altså ikkje.. :ler:

Skrevet

Men hvem av dere er det som knasker Ritz-kjeks på senga??? :ler:

Skrevet (endret)

Ååå! Det var ikkje meininga at du skulle sjå den! :rodme:

Endret av Linn3c
Skrevet

Oooooi! "Herskapelig" på Baroniet i Rosendal i dag! DET skal eg sjå i alle fall! :-D

Skrevet

Det er kjeisamt her når det er noko som alle likar på tv.. :sjenert:

Skrevet

Hmmm.. Slankekrigen. Er det det det heiter? Har ikkje føld med på det heller. Som så mykje anna på fjernsynet.

Såg vel heilt i starten, trur eg. Og no er dei så tynne! :overrasket:

Har tenkt på det lenge, men har ikkje bestemt meg før no. I morgon skal eg starta det nye og sunnare livet mitt. Ned i alle fall 10 kilo før konfirmasjonen til systra mi. :) Dersom det vert meir, vert eg glad!

Men eg skal ha på meg bunaden min i konfirmasjonen hennar! ;)

Skrevet

Du også skal bli sunnere ja. Da er vi to om det. ;)

Skrevet

Ligg i senga no, med laptop på fanget og biblioteket sin Being Julia på fjernsynet. :) Åt kvitlauksmarinerte kyllinglår i matfløyte med fløytegratinerte poteter til middag mellom ni og halv ti. :sikle: Men fekk litt dårleg samvit då, sidan eg nett proklamerte så stort her at det nye livet startar i morgon. Så eg tok 50 sit ups rett før sengetid. *stolt* (langt ifrå nok til å få av att alle dei kaloriane, men litt betre samvit :ler: )

Skrevet
Du også skal bli sunnere ja. Da er vi to om det. ;)

Hehe, du også, ja.. Syns eg las om noko slikt i DB di, ja. Så flinke me er! :)

Jeg burde henge meg på jeg også.... :sjenert: 

Vil du vera med, så heng på ;) Du er hjertleg velkomen :)

Eg for min del har hengt meg på desse, men veit no ikkje kor masse eg kjem til å "henga" der..

Skrevet

Skal hvertfall på trening i morgen. Lett RML. Det blir bra...

Natti. :klem:

Skrevet

RML?

Veit ikkje heilt kva det er, men du er kjempeflink i alle fall!

Eg har ikkje råd til å kjøpa treningskort nett no, men sparar litt, så blir det vel ei råd med det også. :Nikke:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...