Linn3c Skrevet 22. januar 2006 Forfatter #1501 Skrevet 22. januar 2006 Ja, det ordnar seg nok. No ligg eg med laptopen på sengekanten. Koseleg. Elsklingen min ligg ved sida av meg og søv. Burde sove eg også.
Linn3c Skrevet 22. januar 2006 Forfatter #1502 Skrevet 22. januar 2006 Heisann! Her har det jammen vore stille i helga, gitt.. Jaja, sånn er det når eg ikkje er innom og oppdaterar. Hmm.. Blir litt lei av KG av og til. Rart med det. Denne veka har eg liksom hatt meir hug til å spele WoW. Og så har eg sett heile 1. sesong av Desperate Housewives denne veka :-D Og sjølvsagt jobba masse. Då vert det lite tid til å besøke jentene mine på KG... Beklagar allesaman. Skal ta ein runde i kveld.
Gjest gjest1 Skrevet 23. januar 2006 #1504 Skrevet 23. januar 2006 Hei Linn....det kan være greit med litt avbrekk fra KG ja.
Linn3c Skrevet 23. januar 2006 Forfatter #1505 Skrevet 23. januar 2006 Jobb i dag. Tilbake på avdelinga eg har jobba på det siste halvåret, frå somaren og til jul. _Det_ var koseleg det! Alle borna var glade for å sjå meg og eg var glad for å sjå dei. Foreldra var også glad for at eg var tilbake. (Har visst vore mange vikarar innom, verkar det som..) Og dei vaksne i barnehagen var også glade. Eg har sakna dei alle saman. Rart kor knytt ein blir til nokon ein har hatt som arbeidskameratar i eitt år.. Etter eg kom heim frå jobb, laga eg og mannen fiskepudding-middag. Mmm! Etter middagen kubba eg på sofaen. Sov heilt til halv ni. Då trur eg at eg umedvite vekte meg sjølv.. Då eg stod opp rydda eg i stova, la saman klede og sette på tørketrommelen. Etterpå rydda eg kjøkkenet. No nettopp har eg rydda på datarommet. Masse papirar som vart kasta og arkivert. Rekningar som må betalast og slikt.. Men no skal eg pusta litt i bakken. Søkje på litt jobbar. Mannen også. Hjelpe hann litt. Lenge sidan han har gjort slikt.. Og eg er vel det ein kan kalla "dreven" etterkvart..
Linn3c Skrevet 23. januar 2006 Forfatter #1507 Skrevet 23. januar 2006 Eg også. Er redd det skal tære på forholdet vårt om me ikkje får høgare inntekt snart
Gjest gjest1 Skrevet 24. januar 2006 #1510 Skrevet 24. januar 2006 Huff, skjønner hva du mener Linn3c - dette med lav inntekt. Håper det ordner seg for dere snart.
Glossy Skrevet 24. januar 2006 #1512 Skrevet 24. januar 2006 Håper det ordner seg med jobb til deg snart. Hvis ikke så er det jo alltids behov for ekstravakter på din gamle jobb
Linn3c Skrevet 26. januar 2006 Forfatter #1518 Skrevet 26. januar 2006 Glossy: Eg har sagt til sjefen at eg vil jobbe, men han gjer meg ingen vakter og ingen ringer meg. Så då får det berre vera... Trur ikkje at eg er ønska der.
Gjest Gjesta Skrevet 27. januar 2006 #1519 Skrevet 27. januar 2006 Ville bare titte innom for å se hvordan du har det om dagen - og legge igjen en til deg! Ha en flott dag!
Gjest gjest1 Skrevet 27. januar 2006 #1520 Skrevet 27. januar 2006 Hei Linn3c. Skjønner ingen ting av det du og liv snakker om så da regner jeg med at det er ett dataspill igjen. God helg.
Fremhevede innlegg