Glossy Skrevet 14. januar 2006 #1461 Skrevet 14. januar 2006 Her har det vært hjemmelaget pizza - nam, nam!! Iallefall mett som kongen nå
Saeria Skrevet 14. januar 2006 #1462 Skrevet 14. januar 2006 Nam! Jeg holder på å steke hjemmelget Calzone. Håper de blir bra. Har aldri lagd det før. Kjempestore ble de hvertfall. En calzone tok en halv stekeplate.
silvius Skrevet 14. januar 2006 #1463 Skrevet 14. januar 2006 Mmm.. Så masse matsnakk det var her da! No blei eg nyskjerrig, ka vart det til middag?? Eg hadde tacos eg
Linn3c Skrevet 15. januar 2006 Forfatter #1464 Skrevet 15. januar 2006 Så masse herleg matsnakk det har vore her i dag då Mmmm.. Me havna på Mousaka frå Toro
Linn3c Skrevet 15. januar 2006 Forfatter #1465 Skrevet 15. januar 2006 Oi! Steike! Over 10 mill i 1. premie i Lotto i dag!
Gjest Diddlina Skrevet 15. januar 2006 #1466 Skrevet 15. januar 2006 Det hadde vært greit å vunnet de pengene...
Gjest gjest1 Skrevet 15. januar 2006 #1468 Skrevet 15. januar 2006 Tippa du lotto i går da Linn3c? Ble ikke noe premie på meg i går.
Saeria Skrevet 15. januar 2006 #1469 Skrevet 15. januar 2006 Det var nok, som vanlig might I add, en pensjonist som vant de penga. Skulle tro pensjonister hadde opsjon på Lottoens hovedgevinst. Det er hvertfall ikke ofte en hører at det er unge (par) i etableringsfasen som vinner. De som kunne trengt noen kroner til å betale ned studiegjeld, huslån og annet. Ja, ja.... Bedre lykke neste gang.
Gjest gjest1 Skrevet 15. januar 2006 #1470 Skrevet 15. januar 2006 Ja, er det ikke typisk!! Alltid gamlinger som vinner....urettferdig!!!
Saeria Skrevet 15. januar 2006 #1471 Skrevet 15. januar 2006 I know! Så kommer de i avisen..og der sier de noe sånn som: "Men jeg har jo i grunnen alt jeg trenger. Kan hende jeg spanderer på meg en ny stol, men ikke en dyr en altså! Jeg tror nok at det kommer til å dryppe litt på barnebarna da. Resten går i madrassa, for jeg stoler ikke på banken."
Gjest gjest1 Skrevet 15. januar 2006 #1472 Skrevet 15. januar 2006 Ja, eller de som blir trekt ut til joker og som stikker av med flere millioner også høres det ikke ut til at de blir glade en gang. Det høres så utakknemlig ut!! Samme på Lyden av Norge på P4. En ganske ung fyr som vant 100.000 kroner og da de sier Gratulere du har vunnet!!! og programlederne er helt i ekstase så sier han bare "Ja, send over penga!!" Makan til folkeskikk altså!
Saeria Skrevet 15. januar 2006 #1473 Skrevet 15. januar 2006 Ikke sant. Jeg tror ikke jeg hadde reagert med jubel, jeg heller. Tror jeg hadde blitt sjokka for å si det sånn. Men akkurat den der: Ja, send over penga, var litt drøy. Jeg tror jeg hadde blitt litt sånn: "Ehh...Seriøst? Kødder du? Oi! *heeelt stille* Jøss! Vet ikke helt hva jeg skal si jeg."
Linn3c Skrevet 15. januar 2006 Forfatter #1474 Skrevet 15. januar 2006 Tippa du lotto i går da Linn3c? Ble ikke noe premie på meg i går. ← Ja, eg tippa Lotto. Men det var jo heilt *på tryne* tal som hovudrekkje i går då.. *irritert* Det var nok, som vanlig might I add, en pensjonist som vant de penga. Skulle tro pensjonister hadde opsjon på Lottoens hovedgevinst. Det er hvertfall ikke ofte en hører at det er unge (par) i etableringsfasen som vinner. De som kunne trengt noen kroner til å betale ned studiegjeld, huslån og annet. Ja, ja.... Bedre lykke neste gang. ← Ja, ikkje sant. Kunne godt tatt i mot 10 mill eg... Hadde ikkje gjort noko. Hadde forsåvidt klart meg med halvparten, eller ein tredjedel for den del, så kunne me ha delt gårsdagens premie.. Ja, er det ikke typisk!! Alltid gamlinger som vinner....urettferdig!!! ← Me får håpa for hennar skuld at ho var minstepensjonist og deler med alle sine kjære! I know! Så kommer de i avisen..og der sier de noe sånn som: "Men jeg har jo i grunnen alt jeg trenger. Kan hende jeg spanderer på meg en ny stol, men ikke en dyr en altså! Jeg tror nok at det kommer til å dryppe litt på barnebarna da. Resten går i madrassa, for jeg stoler ikke på banken." ← Aaaah, ja sånne kan godt la vere å tippe lotto i det heile, spør du meg! *grrr* Ja, eller de som blir trekt ut til joker og som stikker av med flere millioner også høres det ikke ut til at de blir glade en gang. Det høres så utakknemlig ut!! Samme på Lyden av Norge på P4. En ganske ung fyr som vant 100.000 kroner og da de sier Gratulere du har vunnet!!! og programlederne er helt i ekstase så sier han bare "Ja, send over penga!!" Makan til folkeskikk altså! ← Hahaha! Festlig! Ikke sant. Jeg tror ikke jeg hadde reagert med jubel, jeg heller. Tror jeg hadde blitt sjokka for å si det sånn. Men akkurat den der: Ja, send over penga, var litt drøy. Jeg tror jeg hadde blitt litt sånn: "Ehh...Seriøst? Kødder du? Oi! *heeelt stille* Jøss! Vet ikke helt hva jeg skal si jeg." ← Ja, det trur eg nok eg også hadde gjort... *ler*
Glossy Skrevet 15. januar 2006 #1476 Skrevet 15. januar 2006 (endret) Ingen gevinst på meg heller, selv om mannen lovte at han hadde fikset penger til huset!!!! Men bedre lykke neste gang. Tror jeg skal gå over til Ekstra. Større sjangse der tro jeg, for der er det flere trekninger.... VIL BLI RIK !!!!! Endret 15. januar 2006 av Glossy
liv Skrevet 15. januar 2006 #1477 Skrevet 15. januar 2006 Hadde jeg vunnet 10 mill. Hmm. Da hadde jeg i allefall bygd drømmehuset i Fredrikstad. 2,5 mil. Betalt ned studielån til meg og alle søsken av begge to, samt satt av penger til de søsken som ikke har tatt utdanningen enda. ca 1,5 mil tenker jeg. Så hadde jeg betalt ned en del av huslånet til pappa og gitt tilsvarende til mamma og svigermor, ca 2 mill Så hadde jeg kjøpt meg bil! og ny bil til mamma... 600 000. Og så skulle jeg hatt en båt! 300 000. totalt ca 7 mill.. Da hadde vi hatt tre mill igjen å leve for. Skulle passe fint det. Tror jammen det kanskje hadde dryppet litt på et par venninner og. 10 mill er mye penger det. Ellers så tror jeg det hadde blitt en del på fond og aksjer for fremtiden..
Linn3c Skrevet 15. januar 2006 Forfatter #1478 Skrevet 15. januar 2006 *klem* ← *klem* tilbake! Ingen gevinst på meg heller, selv om mannen lovte at han hadde fikset penger til huset!!!! Men bedre lykke neste gang. Tror jeg skal gå over til Ekstra. Større sjangse der tro jeg, for der er det flere trekninger.... VIL BLI RIK !!!!! ← Hehe, var jo rare tal denne gongen då.. nesten ei samanhengande rekkje med tal heilt frå 15 til 25... Så betre lukke neste gong, ja det får me jammen håpa Hadde jeg vunnet 10 mill. Hmm. Da hadde jeg i allefall bygd drømmehuset i Fredrikstad. 2,5 mil. Betalt ned studielån til meg og alle søsken av begge to, samt satt av penger til de søsken som ikke har tatt utdanningen enda. ca 1,5 mil tenker jeg. Så hadde jeg betalt ned en del av huslånet til pappa og gitt tilsvarende til mamma og svigermor, ca 2 mill Så hadde jeg kjøpt meg bil! og ny bil til mamma... 600 000. Og så skulle jeg hatt en båt! 300 000. totalt ca 7 mill.. Da hadde vi hatt tre mill igjen å leve for. Skulle passe fint det. Tror jammen det kanskje hadde dryppet litt på et par venninner og. 10 mill er mye penger det. Ellers så tror jeg det hadde blitt en del på fond og aksjer for fremtiden.. ← Ååå, det var gode vyar! Gode og fornuftige!
Bokalven Skrevet 16. januar 2006 #1480 Skrevet 16. januar 2006 Jeg er sånn sær som ikke helt ser det spennende i Lotto o. l.
Fremhevede innlegg