Linn3c Skrevet 29. januar 2006 Forfatter #1541 Skrevet 29. januar 2006 liv: Ja, sånn sett er det kul å ikkje ha fast jobb Heidi76: Hehe, det er greit veit du, snuppa. Men du burde prøve, det er kjempekjekt!
Linn3c Skrevet 29. januar 2006 Forfatter #1542 Skrevet 29. januar 2006 Jaja, vart no ferdig med strat til slutt. Eller, ferdig og ferdig. Me whipa.. På slutten av instancen. Eller alle dei andre whipa og eg feigna. Og då hadde me fått respawns, så då HS'a eg ut derifrå og dei andre henta lika sine og hs'a frå starten.
Linn3c Skrevet 29. januar 2006 Forfatter #1543 Skrevet 29. januar 2006 No er me i Moonglade. Skjer visst noko stort her. Ein svær mob som skal komma. Det blir artig!
Linn3c Skrevet 29. januar 2006 Forfatter #1546 Skrevet 29. januar 2006 Hahaha! Eg skal leggja ut bilete av dette! For dette må dykk berre sjå!
Linn3c Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #1547 Skrevet 30. januar 2006 Åh! No er eg skikkeleg sliten i toppetasjen! Har hatt ein kort, men tøff dag på jobb. Masse mas og bråk i den klassen eg har vore i. Så no har eg roa ned med litt WoW, før eg tar meg ein tur på puta. Det skal bli godt!
Linn3c Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #1549 Skrevet 30. januar 2006 på Diddlina! Aaaaah! Middagslurar er undervurderte!
Linn3c Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #1550 Skrevet 30. januar 2006 Strat UD igjen i kveld. Men i dag med berre guildies. Går kjempemykje betre enn sist
Gjest Gjesta Skrevet 30. januar 2006 #1551 Skrevet 30. januar 2006 Skjønner ikke så mye av dette dataspill-greiene jeg heller! Men jeg skjønner at det er spill det er snakk om da, om ikke annet! Du får ha det gøy da!
Linn3c Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #1552 Skrevet 30. januar 2006 Hihi! Ja, som de skjønar er det spel det går i. Yndlingstidsfordrivet for tida. Men no har eg så vondt i nakken/ei skulder at eg blir nok nødt til å kvila litt.. Vart forresten ferdig med heile Strat UD i dag. Noko eg aldri har blitt før. Håpte på å få http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=16678 men den gang ei. Må nok innom der nokre gongar før den droppar, ja... Miyoshi fekk Dreamist Leggings i staden, så då vart han glad
Linn3c Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #1553 Skrevet 30. januar 2006 For eit innhald i dagboka mi... Berre nerdeprat frå ende til annan... Hmmm.. Har teke spelepause no då.. Vondt i skuldra mi/nakken min. Sit i go'stolen på datarommet og ser CSI på vesleskjermen til mannen. Har nett ete litt is. Fysj, så lite lurt, men oooh, så godt! Kjedar meg litt no, lurer på om ikkje senga ropar litt på meg..? Kanskje eg skal ta med meg maskina opp dit litt? Kosa meg litt i senga med KG til mannen kjem opp? Ja, det høyres no ut som ein plan..
Gjest Diddlina Skrevet 30. januar 2006 #1554 Skrevet 30. januar 2006 Skjønner ikke noe av det der spill-greiene jeg heller, men kunne tenkt meg sims, selv om det da hadde vært fare for at jeg ikke kom meg fra pc'n...
Linn3c Skrevet 31. januar 2006 Forfatter #1555 Skrevet 31. januar 2006 Sims er også gøy, men litt for lite "action" for meg no om dagen. Men det er avhengighetsdannande, ja. Det veit eg frå tidlegare av. Har Sims2 med to ekstrapakkar til. Kjem nok til å spela det igjen, men ikkje på ei stund enno. ~*~ No har me nett ete middag, og mannen er dregen vidare på oppdrag. Me åt fylte torskefiletar. Slike friterte med hollandaisesaus i. Mmmm. Kjempegodt! Så no er eg åleine ein times tid, kanskje. Den tida trur eg eg skal bruka på ein lur. Er supersliten i dag. Kjende verkeleg at eg ikkje sov særleg natt til i går, då eg vakna i dag tidleg. Då eg var ferdig med undervisinga for dagen, og planlegginga for morgondagen gjekk eg frå skulen og inn til sentrum. Eit godt stykke, men gjekk fort og eg brukte litt over ein halvtime på det. *stolt* Ja, men då sjåast me seinare då, sikkert
Linn3c Skrevet 31. januar 2006 Forfatter #1558 Skrevet 31. januar 2006 Hmm.. Fann ei oppskrift eg tenkte at eg skulle prøve. Julekaramellar. Jaja, karamellar er no alltid godt
liv Skrevet 31. januar 2006 #1559 Skrevet 31. januar 2006 Hjemmelagde fløtekarameller er godt! Ble det noe bra spilling etter jeg dro? Nå skal jeg krype opp i seng jeg
Linn3c Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #1560 Skrevet 1. februar 2006 Karamellane vart sånn passe. Men skal nok prøva å laga føytekaramellar i staden. Det er betre. Men no hadde eg ikkje fløyte denne gongen, så då vart det sånne julekaramellar utan fløyte. Passa jo fint å finna ei oppskrift utan fløyte då. Bror min likte dei då, så det var ikkje heilt utan vits å laga dei.. Me splitta opp når du drog frå LBRS, viss det var det du meinte. Har spelt litt for masse i det siste, trur eg, for no hugsa eg ikkje når det var me spelte saman sist.
Fremhevede innlegg