Gjest gjest1 Skrevet 2. februar 2006 #1561 Skrevet 2. februar 2006 Karameller er godt ja. Jeg lagde sjokoladekarameller til jul (var fløte i den oppskriften) og det ble supergode. Men kokte de litt lite for de ble ikke så veldig seige. Ha en fin dag.
Linn3c Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #1563 Skrevet 2. februar 2006 Åå, eg syns dei karamellane på Lidl er så gode, eg. Dei er ikkje seige i det heile tatt. Meir litt sånn, hmmm.., sprø? silvius veit kva for nokre eg meinar.. Dei er litt sånn "sprø" med flytande kjerne, smakar littegranne brunost, er veldig søte og har bilde av ku på posen og papiret. Kanongode! Ha ein fin dag, Heidi! Eg håpar også, veslovennen min! ~*~ Eg er uforskamma opplagt i dag! Det er så fantastisk å ha fått helg, at eg kan ikkje få sett ord på det. Var ferdig med undervisinga kvart over tolv i dag, og sat til mellom halv to og to med rettearbeid og rydda etter meg, samt laga rapport til ho eg har vore vikar for desse fire dagane. Eg drog heim, gjorde klar potetene til bror min som skulle laga middag og så gjekk eg opp i senga og koste med Pusi. (Har ikkje fått eit betre namn enno, stakkar) Sov vel i eit kvarter eller noko slikt, vakna av at bror min ringde for å spørja kva eg ville ha til middag. Så ringde mannen og fortalde at me får besøk av onkelen hans i kveld, så han ba meg om eg ikkje kunne sjaine litt opp her. Som spurt, så gjort. Eg rydda det vesle som måtte ryddast. (Har endeleg klart å få inn gode rydderutinar her *yay*) Bytta kattesand, tørrmoppa det grøvste, for mannen sa han ville støvsuga seinare. Så la eg saman litt klede, før eg drog ned for å henta kjære på jobben. Då me kom heimatt starta bror på middagen, pølser og poteter med grønsaker til, mannen støvsugde og eg gjekk på butikken for å handla litt kos til kaffien, samt kaffi. Etterpå fekk me endeleg litt tid til å sjå på det flotte kameraet me endeleg fekk. Eg veit ikkje om de hugsar det, men eg fekk eit superdupert kamera av mannen min til morgongåve dagen etter bryllaupet vårt. På seinsommaren/hausten slutta det å virka, så me sende det inn til reparasjon. Det varte og det rakk, men me høyrde ingenting. Då jula nærma seg, ringde mannen og purra på dei. For me ville jo ha kameraet tilbake før jula sneik seg på oss. Så gjekk det ei veke, og kameraet var fiksa og på veg attende til oss. 17. desember fekk me pakkelappen i postkassen, og eg styrta opp på post i butikk for å henta. Men ingen pakke. Jaja, tok nok sikkert berre litt lengre tid for pakken enn for lappen, tenkte me, og stilte opp dagen etter. Og dagen etter. Og dagen etter det igjen. Men ikkje noko kamera. Veslejulafta melde me kameraet stole, og Posten ba oss bestilla nytt. Men sidan modellen vår var gått ut av produksjon, fekk me ein modell nyare. Jippi! Så kom det noko godt ut av det heile. Så no har me venta og venta på det nye, flotte kameraet vårt. Og i går kom det endeleg. Så har batteriet lege til lading til i dag, så no kan me endeleg få teke bilete igjen! Men no må eg gå å få av meg kosebuksa. Får jo snart besøk Ha ein fantastisk dag vidare!
Gjest gjest1 Skrevet 3. februar 2006 #1564 Skrevet 3. februar 2006 Det var jo hell i uhell med det kameraet da. Kjedelig at sånn tar så lang tid men supert at du har fått ett splitter nytt kamera. Kanskje vi får se bilde av Pusi snart også??? Ha en fin dag og riktig god helg.
silvius Skrevet 3. februar 2006 #1565 Skrevet 3. februar 2006 Åå, eg syns dei karamellane på Lidl er så gode, eg. Dei er ikkje seige i det heile tatt. Meir litt sånn, hmmm.., sprø? silvius veit kva for nokre eg meinar.. Dei er litt sånn "sprø" med flytande kjerne, smakar littegranne brunost, er veldig søte og har bilde av ku på posen og papiret. Kanongode! Himmel!! De er gode ja!!! Gjett om eg fekk lyst på sånne no då!
Linn3c Skrevet 3. februar 2006 Forfatter #1566 Skrevet 3. februar 2006 Heidi: Ja, no kjem det snart blinkskudd av Pusi silvius: Hehe, eg klarte å komme over det i går, men trur du ikkje eg fekk lyst på dei igjen no då? Og dessutan trur eg "smuldrete" er eit betre ord enn "sprø" ~*~ No er eg nett komen heim frå koooooseleg kafè-skravle-besøk med veslo! Det var så kjekt å sjå ho att, altså!
Linn3c Skrevet 3. februar 2006 Forfatter #1568 Skrevet 3. februar 2006 Kom til Bergen då! Det er her det skjer!
Bokalven Skrevet 4. februar 2006 #1571 Skrevet 4. februar 2006 Kom til Bergen då! Det er her det skjer! ← Vel, Bergen er et sted jeg nok kunne ha bodd, men da måtte jeg hatt jobb der...
Gjest Gjesta Skrevet 4. februar 2006 #1572 Skrevet 4. februar 2006 Så heldige dere var med kameraet da, selvom dere var veldig uheldige i utgangspunktet! :-D Nå blir det vel bilder av kattepus? Ha en strålende lørdag!
Gjest gjest1 Skrevet 4. februar 2006 #1573 Skrevet 4. februar 2006 Gleder meg til å se bilder av pusi!
Linn3c Skrevet 4. februar 2006 Forfatter #1574 Skrevet 4. februar 2006 Vel, Bergen er et sted jeg nok kunne ha bodd, men da måtte jeg hatt jobb der... ← *stikke innom biblioteket med balltre* MWAHAHAHA! Så heldige dere var med kameraet da, selvom dere var veldig uheldige i utgangspunktet! :-D Nå blir det vel bilder av kattepus? Ha en strålende lørdag! ← Gleder meg til å se bilder av pusi! ← Tok nokre fine i går, skal få lagt dei inn i løpet av dagen
Linn3c Skrevet 4. februar 2006 Forfatter #1575 Skrevet 4. februar 2006 (endret) Pusi! Endret 4. februar 2006 av Linn3c
Gjest gjest1 Skrevet 5. februar 2006 #1579 Skrevet 5. februar 2006 For en nydelig pusefrøken du har Linn3c. Ser ut som at hun storkoser seg der hun ligger.
Fremhevede innlegg