Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg er sånn sær som ikke helt ser det spennende i Lotto o. l. ;)

Ikkje eg heller..

Sannsynligheten for å finne ein million på gata er nesten større enn å vinne i lotto.. :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
God morgon søta! ;)

Heihei! :)

Jeg er sånn sær som ikke helt ser det spennende i Lotto o. l. ;)

Ikkje eg heller..

Sannsynligheten for å finne ein million på gata er nesten større enn å vinne i lotto..  :ler:

Hehe, av og til trur eg også det. Eller eigentleg trur eg vel det heile tida då. Men nokon må jo vinne, så kvifor ikkje meg?

:vinke:

:vinke: tilbake!

Går det fint?

Skrevet

Det er jo alltid noen som vinner så hvorfor skulle ikke det bli meg en dag???? :ler:

Skrevet

Kanskje når dere blir pensjonister? ;)

Skrevet

Veit du eller nåken av dåke andre kortid Bergens-skulane har vinterferie i år?

Skrevet
Det er jo alltid noen som vinner så hvorfor skulle ikke det bli meg en dag???? :ler:

Kanskje når dere blir pensjonister? ;)

Ja ja, bedre sent enn aldri. :ler:

:ler:

:vinke: Noen sov litt lengre enn planlagt i dag. :rodme:

Oi! ;)

Veit du eller nåken av dåke andre kortid Bergens-skulane har vinterferie i år?

Februar/mars...

Pdf-format

Xls-format

Skrevet

Klemmar tilbake til alle saman! :kose: *klem*

Har hatt slitsomme dagar i det siste, har ikkje orka så masse KG. Har jobba ein del og ikkje vore heilt i form, men no er eg tilbake! :)

Skrevet
Bra. :tommel:

Hvordan er det på jobbfronten om dagen?

Joda, det er travelt :)

Var heime på måndag, men på i går og i dag har eg vore på skulen der bror min er vaktmeister. Kjekt. Var på 5. trinn i går og på 2. trinn i dag. Slitsomt!

Eg skal dit i morgon også, då skal eg på 7. trinn. På fredag og heile neste veka skal eg tilbake til den barnehagen eg jobba eitt år i. Det blir kos, håpar eg. :-D

Skrevet

Du som veit alt, veit du korleis eg kan løyse dette..............? *oppgitt*

Skrevet

Ser ut som du har nok å henge fingrene i, i hvertfall. Jeg hilste i dag på en av de tidligere tysk-elevene mine. Heldigvis ikke en av de ufordragelige (ja, for de finnes!) :)Gud, jeg føler meg gammel når elever jeg har hatt på ungdomsskolen begynner på universitetet :roll:

Skrevet
Du som veit alt, veit du korleis eg kan løyse dette..............? *oppgitt*

Har svart deg, men kan jo sei det her også; eg syns det verkar som ei fornuftig løysing du har funne. Synd om det ikkje skal late seg gjennomføre..

Ser ut som du har nok å henge fingrene i, i hvertfall. Jeg hilste i dag på en av de tidligere tysk-elevene mine. Heldigvis ikke en av de ufordragelige (ja, for de finnes!) :)Gud, jeg føler meg gammel når elever jeg har hatt på ungdomsskolen begynner på universitetet :roll:

Hehe.

Du er vel ikkje gamal!

Eg sette verkeleg spørsmålsteikn ved utdanninga mi etter undervisinga i går. 25 gale 7. åringar! Urk! Likar meg betre på mellomtrinnet no for tida, ja. Men byrjar å lura på om ikkje ungdomstrinnet er meir for meg.. (Noko eg aldri før kunne ha tenkt meg)

Skrevet

Håper du finner ut av hvilket trinn du trives best på. Hadde jeg vurdert å bli lærer, så måtte det har blitt på videregåendenivå...eller videregående fag på voksenopplæring. ;)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...