Gjest gjest1 Skrevet 16. januar 2006 #1481 Skrevet 16. januar 2006 Jeg er sånn sær som ikke helt ser det spennende i Lotto o. l. ← Ikkje eg heller.. Sannsynligheten for å finne ein million på gata er nesten større enn å vinne i lotto..
Linn3c Skrevet 17. januar 2006 Forfatter #1483 Skrevet 17. januar 2006 God morgon søta! ← Heihei! Jeg er sånn sær som ikke helt ser det spennende i Lotto o. l. ← Ikkje eg heller.. Sannsynligheten for å finne ein million på gata er nesten større enn å vinne i lotto.. ← Hehe, av og til trur eg også det. Eller eigentleg trur eg vel det heile tida då. Men nokon må jo vinne, så kvifor ikkje meg? ← tilbake! Går det fint?
Gjest gjest1 Skrevet 17. januar 2006 #1484 Skrevet 17. januar 2006 Det er jo alltid noen som vinner så hvorfor skulle ikke det bli meg en dag????
Saeria Skrevet 17. januar 2006 #1487 Skrevet 17. januar 2006 Noen sov litt lengre enn planlagt i dag.
silvius Skrevet 17. januar 2006 #1488 Skrevet 17. januar 2006 Veit du eller nåken av dåke andre kortid Bergens-skulane har vinterferie i år?
Linn3c Skrevet 17. januar 2006 Forfatter #1490 Skrevet 17. januar 2006 Det er jo alltid noen som vinner så hvorfor skulle ikke det bli meg en dag???? ← Kanskje når dere blir pensjonister? ← Ja ja, bedre sent enn aldri. ← Noen sov litt lengre enn planlagt i dag. ← Oi! Veit du eller nåken av dåke andre kortid Bergens-skulane har vinterferie i år? ← Februar/mars... ← Pdf-format Xls-format
Linn3c Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #1494 Skrevet 18. januar 2006 Klemmar tilbake til alle saman! *klem* Har hatt slitsomme dagar i det siste, har ikkje orka så masse KG. Har jobba ein del og ikkje vore heilt i form, men no er eg tilbake!
Gjest gjest1 Skrevet 18. januar 2006 #1495 Skrevet 18. januar 2006 Bra. Hvordan er det på jobbfronten om dagen?
Linn3c Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #1496 Skrevet 18. januar 2006 Bra. Hvordan er det på jobbfronten om dagen? ← Joda, det er travelt Var heime på måndag, men på i går og i dag har eg vore på skulen der bror min er vaktmeister. Kjekt. Var på 5. trinn i går og på 2. trinn i dag. Slitsomt! Eg skal dit i morgon også, då skal eg på 7. trinn. På fredag og heile neste veka skal eg tilbake til den barnehagen eg jobba eitt år i. Det blir kos, håpar eg. :-D
Gjest gjest1 Skrevet 18. januar 2006 #1497 Skrevet 18. januar 2006 Du som veit alt, veit du korleis eg kan løyse dette..............? *oppgitt*
Gjest Gjesta Skrevet 19. januar 2006 #1498 Skrevet 19. januar 2006 Ser ut som du har nok å henge fingrene i, i hvertfall. Jeg hilste i dag på en av de tidligere tysk-elevene mine. Heldigvis ikke en av de ufordragelige (ja, for de finnes!) :)Gud, jeg føler meg gammel når elever jeg har hatt på ungdomsskolen begynner på universitetet
Linn3c Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #1499 Skrevet 19. januar 2006 Du som veit alt, veit du korleis eg kan løyse dette..............? *oppgitt* ← Har svart deg, men kan jo sei det her også; eg syns det verkar som ei fornuftig løysing du har funne. Synd om det ikkje skal late seg gjennomføre.. Ser ut som du har nok å henge fingrene i, i hvertfall. Jeg hilste i dag på en av de tidligere tysk-elevene mine. Heldigvis ikke en av de ufordragelige (ja, for de finnes!) :)Gud, jeg føler meg gammel når elever jeg har hatt på ungdomsskolen begynner på universitetet ← Hehe. Du er vel ikkje gamal! Eg sette verkeleg spørsmålsteikn ved utdanninga mi etter undervisinga i går. 25 gale 7. åringar! Urk! Likar meg betre på mellomtrinnet no for tida, ja. Men byrjar å lura på om ikkje ungdomstrinnet er meir for meg.. (Noko eg aldri før kunne ha tenkt meg)
Saeria Skrevet 19. januar 2006 #1500 Skrevet 19. januar 2006 Håper du finner ut av hvilket trinn du trives best på. Hadde jeg vurdert å bli lærer, så måtte det har blitt på videregåendenivå...eller videregående fag på voksenopplæring.
Fremhevede innlegg