Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Linn3c

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ville bare titte innom for å se hvordan du har det om dagen - og legge igjen en :klem: til deg! :)

Ha en flott dag!

Eg har det fint! :)

:kose:

Hei Linn3c. Skjønner ingen ting av det du og liv snakker om så da regner jeg med at det er ett dataspill igjen. :ler:

God helg. :klem:

Hehe, spel, ja :ler:

God helg!

:klem:

:kose:

~*~

Aaaaahhhh!

HELG!

Noko meir fantastisk enn eit par dagar fri, veit eg neimen ikkje.

Då var eg ferdig å jobba i gamlebarnehagen for denne gongen. Neste veka skal eg vera lærar. Lit skummelt, men gler meg masse! Rart å tenkja på at eg faktisk har makt til å påverka barn sine liv...

Eg skal forresten tilbake til gamlebarnehagen att i midten av februar, så då vert det litt løn den månaden også! ;) Styrar sa forresten at når eg kjem attende i februar, er det sjans for at eg kan få vera der i nokre veker. Det er avhengig av kor lenge ein eks-kollega av meg blir sjukemeld. Ho har vore/er langvarig sjukemeld fram til då. Så då er det berre å vente og sjå.

Eg hadde eigentleg tenkt å reisa heim til foreldra mine denne helga, men så vart mannen min så dårleg i går at eg ikkje hadde noko lyst å reisa frå han. Eg berre veit at om det hadde vore han som hadde reist til sine foreldre ei heil helg om det var eg som var sjuk, så hadde ikkje eg blitt glad. :riste: Han seier jo at det ikkje hadde gjort noko om eg hadde reist då, men eg hadde fått så dårleg samvit at eg ikkje hadde klart å hatt det koseleg der. Så då blir eg heller her og kosar med mannen min og pleiar han i staden. :troest:

I kveld har me hatt ein skikkeleg sløvekveld i stova. Litt rart eigentleg, for me har bortimot budd på datarommet dei siste par vekene. Har berre spelt og spelt. Men i dag har me altså tilbringt ettermiddagen og kvelden i stova. Sidan mannen er sjuk, og eg er supersliten har me berre kræsja i kvar vår sofa, og der har me blitt.. :ler2:

Så denne helga skal me berre kosa oss, bli friske og rekonvalensere (er det det det heiter?) I morgon skal me ein tur ut og kika litt på Tilbords, sjå om me kan få brukt opp resten av gåvekorta frå bryllaupet. Og så treng eg nokre nye bukser. Og så må me ha oss litt matvarer.

No har mannen sett på Troja, så no er eg heilt sånn: :sikle:

:icon_lol:

Nei, eg får vel ta "runden," hehe. Me sjåast nok i løpet av helga! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det ser ut som at du har jobb en stund fremover da. :tommel: Du skriver at du føler deg ikke helt velkommen på den gamle arbeidsplassen....det høres så rart ut. Hvordan er det egentlig å være vikar der da?? Håper du har det greit på jobb ihvertfall da. :kose:

Dataspill i to uker ja....greit med en liten avveksling da ja. Snill du som blir hjemme og pleier mannen.

God helg til deg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

monja: Takk for besøk, og god helg til deg også! :)

Heidi76: Ja, det er kjekt å vita at eg skal jobba litt. Og den jobben Glossy og eg snakkar om er ikkje der eg har vore no i det siste. Det me snakkar om er ein deltidsjobb eg har hatt sidan studietida, der eg og Glossy er kolleger. Det er der eg ikkje kjenner meg så velkomen som før. Der eg har vore og der eg skal neste veka har eg ikkje nokon grunn til å føla meg uvelkomen, trur og håpar eg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mai'Zoth no... Eg med mage'n min som er lvl 41, og ei gruppe med to warriors (lvl 39 og 43) ein warlock lvl 42 og ein priest lvl 38. *krysse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er i Scarlet Monastary med mage'n min no. Mannen hjelper meg med pally, og me har ein løk av ein warrior med, og ein prest på slep. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempegøy! :) Er i katedral-delen av instancen no, skal straks begynna på sjølve katedralen no. Med dei to bossane eg treng til questet mitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tulling-warrioren vil jo ikkje høyre! *grrr* Eg seier; la pally pulle, men neida! Han spring inn og aggroar heile verden! :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn! Endeleg ferdig. Vanskeleg å veta kva slags gruppa ein endar opp med når ei berre skal ha random.. Er takknemleg for at mannen min vart med, elles hadde dette _aldri_ gått bra ;)

No er det Strat UD som står for døra, med Vetla, hunteren min på lvl 60 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du har tid til å spille en del du! Heldig! Nå er akvariet nesten tømt. Må bare finne ut hvordan vi skal få ut de siste to cm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får jeg vel bare si til mitt forsvar at jeg har aldri spilt sånne dataspill så det er nok derfor jeg ikke skjønner så mye. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...