Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Linn3c

Anbefalte innlegg

Da venter jeg spent på oppdatering etter visning (eller, altså... jeg skal nok ikke lese den oppdateringe n enda da, for her skal det nok være litt fotballfokus de neste timene...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heihei allesaman! :)

Kjekt med så masse besøk, altså! Og alle er så interessert i å høyra korleis visninga gjekk.

Førsteinntrykket var greitt i grunnen bileta som låg på nettet var fine. Pappa meinte forøvrig at det ikkje var bilete frå den utleigedelen som var nemnd i prospektet. Og då me kom på visning skjønte me kvifor den ikkje var avbilda. For den var liten, trong og mørk. Men elles var huset fint, stor TV-stove eller gjesterom nede og gjestebad/vaskerom. Oppe var det to soverom, nokså lite kjøkken og litt for lita stove til at me får plass til spiestova vår. Terassen var grei, kunne til og med gjerast større. Litt lite som var gjort utandørs, huset låg stort sett i ei steinrøys. Det var også ein bod under terassen som var perfekt vedbod og sykkelbod. Me skreiv oss på lista for interessentar og berre ein time etter at me kom heim, ringde meklaren og hadde fått eit bod på 2,6 mill. Noko som var mykje høgare enn prisantydninga som var på 2,350 mill. Så då gjekk me av bodrunden før me var kome på ein gong. Syns ikkje det huset var verdt så masse. Men no når eg var innpå prospektet igjen var huset faktisk seld. Så då var nok huseigar fornøgd tenkjer eg. ;)

Dei som vil kan senda meg pm, så kan eg senda lenkja til prospektet til dei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men no skal eg og mannen ut og måla litt, og så skal me kasta osspå telefonen for å prøva å få tak i ferdigplen. Trur det vil vera med på å auka salsverdien på huset vårt ein del. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Ferdigplen-prosjekt "down the drain"...

Det er sesongvare som ikkje kan leverast før i månadsskiftet april-mai. Noko som vert akkurat litt for seint for oss.. jaja.

Så no har me vore på Plantasjen og kjøpt jord og masse blomar som eg skal planta i staden for.

Og så har me vore på Byggmakker og kjøpt Hei'dy til å måla murveggen med. Så no skal me straks ut og jobba. Litt cornflakes fyrst berre.. ;)

Ha ein fin palmemåndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har me:

¤ vore på Byggmakker og kjøpt Hey'di

¤ vore på Plantasjen og kjøpt blomar og jord

¤ målt sørveggen med Hey'di

¤ planta påskeliljer, tulipanar, stemorsblomar, lyng og margeritt

¤ klipt hekken

¤ pussa og målt to kjøkkenskapdører

¤ vaska tre maskiner med klede

¤ og sondert terrenget etter potensielle nye boligar..

Og i morgon ser planen ut omlag sånn:

* på IKEA for å kjøpa nye dørhandtak til kjøkkenet

* vaske terassen

* vaske murveggar der me ikkje har målt

* renske ugras i det nye bedet

* byrje å pakke ned ting før visning

* vaske litt meir klede

* kanskje vaske tak inne..

Og diverse anna forefallande, me får sjå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Heldiggriser som har begynt å stelle ute i hagen!!!

Hjemme hos meg er det bare masse snø.. :grine:

Håper det smelter i rekordfart nå slik at vi også kommer igang med å gjøre hagen fin for våren/sommeren.

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Linn3c!

Syntes det var på høy tid at jeg avla din dagbok en liten visitt, ettersom du alltid er så flink å være innom min.

Spennende med hussalg og kjøp. Det er jo alltid gøy å få noe nytt, så håper dere finner drømmehuset (og det til en akseptabel pris). Pen avkastning på huset dere har nå forresten - sannt er gøy med å eie hus :)

Vi har jo "nytt" hus (flyttet inn for 2 år siden), så jeg får nøye meg med litt husfornyelse istedet for. Har kjøpt nye gardiner, samt har planer om å få malt dørene i under etg hvite nå i løpet av påsken. Har også planer om å male og tette igjen trappen, slik at vi får litt ekstra lagringsplass (pluss at trappen ser penere ut - jeg er så superlei av ubehandlet/lakket tre), men det blir jo en litt mer omfattende jobb, så vi vurderer å leie inn folk til det. Er mye mere deilig å reise bort for noen uker, og komme hjem til ferdig arbeid, enn å gjøre det selv. Dessuten kan det bli vanskelig å male trappen mens pusen vår er hjemme - hvordan skal du forklare han at han ikke kan gå i den før malingen har tørket liksom? :ler:

Forresten - ser dere tenker å kanskje vaske taket inne. Nå spørs det gjerne litt på hvordan tak dere har, men det blir ofte bare styggere og skjoldete av vask, så kanskje dere burde revurdere det? Vi har i hvertfall blitt anbefalt å heller male taket. Bare et tips altså.

God påske! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*MissA*: Heihei! :)

Heidi76: Ja, enkelte fordelar har me no her på Vestlandet ;)

smilepia: Så koseleg at du stakk innom Smilepia. :) Me har panel i stort sett alle taka våre, så me blir nok å vaska dei, ja. Orkar ikkje tanken på å måla alle taka ;)

Men no er det knottar eller handtak på IKEA som står for tur. Sjåast! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har me ikkje gjort så masse at det er noko å rope hurra for. Me har berre:

¤ vore på IKEA, kjøpt knottar til skap og skuffer på kjøkkenet og to nydelege puter til sofaen i same stilen som badtilbehøret vårt (+ete lunsj på IKEA)

¤ vore på Clas Ohlson, kjøpt magnet til eit skap på kjøkkenet

¤ vore på meklarkontoret, levert kontrakt

¤ fått fotografavtale fredag etter påske

¤ vore på Elkjøp, kjøpt brødbakemaskin og to filmar; Madagascar og Alt for Egil

¤ laga brød i den nye brødbakemaskina medan me såg på Madagascar ;)

Så i dag vart middagen herlege nybakte skjever frå det nye vidunderet ;)

Slappar av litt i dag, mannen merkar hussalsstyret på kroppen i dag (noko eg har gjort heilt sidan me starta; skal bli så godt å bli ferdig med det heile) så i dag har me teke det litt med ro. Har vore litt surt og ruskevêr ute også i dag, så me er glade for alt me har klart å gjera ute allereie.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag gjer eg på mindre enn ingenting.

Har nett spelt litt, mannen er ute og vaskar terassen saman med bror min. Trur eg skal gå inn i stova og finna på noko kjekt no, og så ein kort tur i butikken etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No puslar eg så det kvin etter :)

Skal snart bytta ut knottar på kjøkkenet og så skal me i middagsbesøk til svigers. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...